.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 21:34:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.2T 10V] Elektryczna pompka cieczy chłodzącej -podłączenie
PostNapisane: 12.mar.2007 14:17:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Myślałem, że już wszystko będzie ale jeszcze pompka obiegu cieczy chłodzącej po wyłączeniu silnika. Standardowo interesuje mnie podłączenie ;)

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2007 18:06:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
biała (spotkałem też czarne) wtyczka do pompki przewody 2xczerwono-czarny i brąz-czarny, natomiast do czujnika na krućcu wodnym czerwono-zielony i czerwono czarny.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2007 09:16:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
upewnij sie tez, czy masz w okolicach kolan kierowcy podlaczony przekaznik ktory to obsluguje.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2007 10:19:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Lukasik napisał(a):
upewnij sie tez, czy masz w okolicach kolan kierowcy podlaczony przekaznik ktory to obsluguje.

Przekaźnik i całe oprzewodowanie będzie trzeba dorzeźbić, bo ACQ tego nie miało...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2007 10:33:28 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ta pompka zaczyna prace jak wylaczasz silnik . w kabinie oryginalnie do tego jest przekaznik ale na logike mozesz to podpiac pod ten sam czujnik co wentykatory i pompa bedzie wlaczala sie jezeli w komorze silnika bedzie sie podnosila temperatura od rozgrzanego kolektora i turbiny

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: