.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 23:42:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 b3 1.8 SD] zgasł
PostNapisane: 21.mar.2007 09:17:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2006 13:55:18
Posty: 45
Lokalizacja: Kielce
Witam . mam problem z audi 80 z 88 roku z silnikiem SD. otuz jechał normalnie, zgasiłem ipo ok 5 min utach juz nie zapalił. brak jest iskry wychodzacej z cewki. wykonalem kilka pomiarów wg 'madrych ksiazek' i wychodzi na cewke. jednak watpliwosci budzi hallotron,poniewaz sa na nim slady oleju i nie jest sztywno utwierdzony w obudowie aparatu. chciałem go wyczyscic, tylko......jak zdjac metalowa przeslone z oski aparatu?
co sadzicie o tym problemie? moze ktos to miał?
Pozdrawiam.


Ostatnio edytowano 22.mar.2007 11:21:44 przez lukkrak25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2007 09:42:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Ten metalowy wianuszek powinien być zamocowany na takim małym kliniku,
u mnie wystarczyło równo podważyć do góry ten wianuszek i wyszedł sam,
z tym że trzeba robić to delikatnie aby nie zgubić owego klina.
Robiłem to w innym silniku niż Ty, jednak myślę że sposób mocowania może być zbliżony. Sprawdź czujnik Halla, bo to chyba on u Ciebie będzie uwalony.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2007 09:57:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2006 13:55:18
Posty: 45
Lokalizacja: Kielce
Wolalem spytac niz ryzykowac. Dzieki za odp. jeszcze jedno pytanie: w jaki sposob sprawdzic ten czujnik. cewke badalem na odpietym czujniku. pomiary na kostce od halla sa dobre.a co do samego czujnika to to nie jestem przekonant czy dobrze go sprawdzilem.
Pozdrawiam miłosnikow czterech kolek :)

_________________
B3 1.8 automat - przyjemność z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2007 10:00:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Niestety nie wiem jak sprawdzić czujnik halla.
U mnie były akurat przetarte przewody tegoż czujnika w samym aparacie,(notabene, przetarły się o w/w wianuszek)
i to jest akurat bardzo częsta przyczyna z tego co wiem.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2007 10:34:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2006 13:55:18
Posty: 45
Lokalizacja: Kielce
Dzieki . dzis bede miał cewke i sprawdze dalej. Dam znać jak co było. Pozdrawiam

_________________
B3 1.8 automat - przyjemność z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2007 21:33:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 21:34:35
Posty: 153
Lokalizacja: Biała Podlaska
Cześć
miałem dokładnie taką samą sytuację (zgasiłem i już nie odpalił )
padł moduł zapłonowy (przykręcony z boku przy lewej nodze kierowcy )

_________________
audi 80 b3 1.9e 113ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2007 07:43:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2006 13:55:18
Posty: 45
Lokalizacja: Kielce
Witam. zalozylem nowa cewke i bez zmian. dzis podmienie aparat z innego autka i zobacze. przypuszczalem,ze moze cos z sterownikiem,ale mam mozliwosc darmowej proby to sprubuje. Dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam.

_________________
B3 1.8 automat - przyjemność z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2007 21:14:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2007 13:11:31
Posty: 10
Lokalizacja: polska
U mnie tez kiedys(ten sam silnik co u ciebie) tak sie stalo i okazalo sie ze padł ten moduł o ktorym pisze kolega master72. A tak na marginesie ,(moze nie w temacie) piszesz ze masz oznaczenie silnika SD . To nie jest silnik pojemnosci 1.8 tylko 1.9 . A dokladniej 1.9E na wtrysku mechanicznym 113 KM. Zapewne masz w dowodzie wpisaną pojemnosc 1826 ,a taki silnik nie istnieje . W rzeczywistosci jest to pojemnosc 1847,niemieccy urzytkownicy w tamtych latach celowo zanizali pojemnosc po to by placic mniejsze skladki .pozdro :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2007 08:25:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2006 13:55:18
Posty: 45
Lokalizacja: Kielce
Witam. Tak, z tym silnikiem tak jest. Ale nie o tym chcialem. Otoz zalozylem aparat z tego silnika do innego auta dziala. wiec to nie hall. cewke zalozylem nowa. zmienilem ten sterownik (niby to samo ale jest troszke grubszy i pisze TEZ(nie wiem czy dobrze spamietalem a w numerze ostatni znak-literka jest inna) - wiecej nic). napiecie na cewce jest na przewodach halla tez. jezeli na wlaczonym zaplonie obroce oska aparatu zaplonowego to zalancza pompe paliwa( na obu sterownikach to samo), a gdy przestane krecic to po chwili rozlancza. wiec sygnal wychodzi z halla. bezpieczniki ok. Acha- za zadne skarby nie chce wyswietlic kodow migowych. i nie wiem czy jest jakis dodatkowy przekaznik czy cos?Bo ma kompa od wtrysku, sterownik zaplonu, halla, obwod zabezpieczony bezpiecznikiem, cewke. Przewody nie sa pouszkadzane. A iskry jak nie bylo tak nie ma. Moze ktos jeszcze cos podpowie. Moze da sie jakos sprawdzic ten sterownik, bo naszukalem sie wczoraj i w promieniu 50km nikt nie ma takich sterownikow.
I jeszcze jeden maly szczegol: czujniki temperatury. ten od dolu ma ok5 om ( oczywiscie na zimnym) , jedeb na gorze nie ma wcale, a drugi ma ok 1600om. Moze to kombinuje, bo jak w drugim mialem duzo za malo plynu w chlodnicy to nie chcial wogole odpalic.
Pozdro

_________________
B3 1.8 automat - przyjemność z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2007 19:58:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 21:34:35
Posty: 153
Lokalizacja: Biała Podlaska
podmień moduł o którym napisałem wcześniej .
( moduł jest po stronie kierowcy , urządzenie sterujące po stronie pasażera )

_________________
audi 80 b3 1.9e 113ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2007 06:46:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2006 13:55:18
Posty: 45
Lokalizacja: Kielce
Witam. Pobawilem sie troche i zmieniłem moduł i oczyscilem wszystkie kostki i pomoglo :)))))
Dzieki wszystkim i pozdrawiam.

_________________
B3 1.8 automat - przyjemność z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: