.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 23:59:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2,5 TDI V6 AKN]Prosba o analize logów
PostNapisane: 27.mar.2007 08:04:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
Jak w temacie
Dzieki za zainteresowanie.

Statyczne:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/24dee573ae269acd.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e6d1f7e550b833fc.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c4706dbaaa68c771.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7d47daba90c0d133.html

Dynamiczne

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f40d6a017a4bf643.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d41426bd36887049.html
/
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e50ee7ba03741c50.html

Powiedzcie mi czy teraz da sie cos z tego odczytac???Dzieki

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Ostatnio edytowano 27.mar.2007 21:21:00 przez xslawox, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 19:21:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
Wiem zxe wszyscy pewnie juz macie dosc tych logow ale....bede bardzo wdzieczny jezeli ktos zerknie i sie wypowie..

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 19:43:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Xslawox :D pewnie nikomu nie chce się przewijać Twoich logów :(
...wrzuciłeś je w jakiejś marsjańskiej postaci :diabel:

Oto jeden z przepisów na uporządkowanie tego co wypluł Ci VAG:

Odszukaj program CSV Conv w katalogu do którego zainstalowałeś VC409 otwórz go - w source file znajdź log, którego konwersję chcesz przeprowadzić (odszukaj go), w target file wpisz sobie jego nazwę.
Jak juz użyjesz tego programu załączonego do VC 409.1 i poukłada Ci on logi równo w tabelach, po prostu zaznaczasz cały log - kopiujesz go i...
...i wklejasz np. do najzwyklejszego narzędzia windowsa - painta

Start > Programy > Akcesoria > Paint
wybierasz Edycja > Wklej > potem Plik > Zapisz jako...
i tu ważna sprawa:
Nazwa pliku - jaką chcesz
ale w polu: Zapisz jako typ - nie wybieraj mapy bitowej tylko jpg, jpeg ... i ZAPISZ !!!
Tak przygotowane logi (już w jpegach) zasysasz na swoje konto na fotosiku i udostępniasz na forum linki do nich w jakiej chcesz postaci...
To wszystko...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 20:09:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie da się z nich wyczytać czegokolwiek...
przy drugim logu zabrakło mi fantazji, co oznacza co...

:):

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 20:56:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
dzieki!!!!! :diabel: poprawie i wrzuce jeszcze raz :diabel: wstyd mi teraz jak cholera :zly:

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 21:24:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
cos czuje ze chyba musze wiecej czasu poswiecic bo jakos mi one dziwnie wychodza, sorry for retardation :diabel: :zly: czasem tak mam

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 21:27:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
skorzystaj z tego: http://www.softinterface.com/Convert-XL ... rt-XLS.htm

doskonale narzędzie .CSV > .xls

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2007 22:26:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
bede musial zlogowac jeszcze raz bo zrobilem po 3 grupy w jednym logu i konwerter mi obcina tekst, wrzuce za 2 dni dzieki za pomoc panowie

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 20:35:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
Narobilem tu troche balaganu, ale mimo to mam nadz ze komus sie zechce zanalizowac tym razem poprawne juz logi (mam nadz) Wielkie dzieki

Dynamiczne
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2e63511b1f07b8b.html
001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc77fafdbeac651c.html
003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de2e39fede5ac806.html
004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0dca38bd6c400f37.html
008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ccdd6d37473fd35d.html
010
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/199d54ef3650c4e3.html
011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1927d7105a48c10e.html
statyczne:
Ustawienia podstawowe:
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6d60c4aed77a1b11.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5cbbc7135f10dd2b.html

004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f4b8f589e55069e1.html

011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/50d38ddfa0a1ea38.html

Bloki wartosci mierzonych:
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12e8c62ffd614485.html

001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52e7c7d5fe194e84.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b0f64f38fc5dcb06.html

004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7104bc285183afea.html

007
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a62fd8598562511f.html

013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7a57974feaf9cbd.html

014
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85c0c03a0fb29614.html

018
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d489458e86a4b42e.html

Zem sie narobił żę hoho:diabel: Bardzo prosze o analizke :):

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 21:06:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
lmm do wymiany. obcina dawkę w znacznym stopniu - po wymianie nie poznasz auta.
niestety, ale masz lmm Bosch'a - musisz się przyzwyczaić do faktu, że te lmm żyją maksymalnie ok. 3 miesięcy. po tym okresie zaczynają źle mierzyć. kup w miejscu, gdzie dostaniesz najdłuższą gwarancję...
mój Bosch właśnie dziś zaczął źle mierzyć - kupiłem go 5 XII 06...

oprócz lmm powinieneś sprawdzić EGR - przycina się w tym znaczeniu, że nie otwiera się do końca [na ON, czyli wpuszczonych spalinach, masz 270, a powinieneś mieć ok 170]. najprawdopodobniej jest zabrudzony, choć nie można wykluczyć zaworu AGR, czyli tego, który steruje EGR'em [AGR to brat bliźniak N75 - jest z nim spięty i ma czarną główkę].

poza tym - niunia jak dzwon.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 21:20:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Delikatne przycięcie sztangi w 011 BS, gdybyś mógł xslawox, zrób ten log trochę dłużej jednocześnie obserwując miarowość i jednostajność jej ruchu (sztangi)...
Nie podoba mi się również dynamiczny 011 - spadek ciśnienia po przeładowaniu i niezbyt udana zbieżność ciśnienia zadanego z osiąganym...
Czy nie wskazuje to na zaburzenia w dynamice gazów, meszrumie ?
No i jeszcze temperatura wskazująca na niepełne domknięcie termostatu.
Był wymieniany ?

[+]
...teraz zrobiłeś logi rewelacyjnie, xslawox - należą się słowa pochwały... :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 21:40:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
Na termostat zwrocilem uwage juz wczesniej, ma tendencje do przycinania sie wiec wymiana nie unikniona, (przy wymianie rozrzadu nie mialem jeszcze o tym pojecia zarowno jak i warsztat :zly: smutne)EGR czyscilem wiec moze byc uszkodzony???przeplywka bedzie w przyszlym tygodniu, a odme tez wymienialem czy dynamika gazow moze byc zaburzona starym katem??czy cos jeszcze na to wplywa??kata tez wybije i pewnie wrzuce strumiennice, na prawde wielkie dzieki za zainteresowanie :peace:

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 21:53:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carl, 011 wygląda doskonale.
co masz dokładnie na myśli?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 21:53:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
xslawox napisał(a):
Na termostat zwrocilem uwage juz wczesniej, ma tendencje do przycinania sie wiec wymiana nie unikniona, (przy wymianie rozrzadu nie mialem jeszcze o tym pojecia zarowno jak i warsztat :zly: smutne)EGR czyscilem wiec moze byc uszkodzony???przeplywka bedzie w przyszlym tygodniu, a odme tez wymienialem czy dynamika gazow moze byc zaburzona starym katem??czy cos jeszcze na to wplywa??kata tez wybije i pewnie wrzuce strumiennice, na prawde wielkie dzieki za zainteresowanie :peace:


Odma jest od dynamiki gazów skrzyni korbowej, a my mówimy tutaj o dynamice gazów spalinowych.
Jak najbardziej katalizator może być tego przyczyną. Wywalenie go jest raczej nieuniknione - jeżeli nikt nie zrobił tego wcześniej przed Tobą - i to raczej tylko kwestia czasu...
Termostat wpływa Ci też na 100% na zużycie paliwa - nie zauważyłeś zwiększonego apetytu Twojej niuni ?

meszrum napisał(a):
carl, 011 wygląda doskonale.
co masz dokładnie na myśli?


W basic settings przy OFF nie trzyma dokładnie sztywno ciśnienia tylko skacze pomiędzy 989,4 mbar a 979,2 mbar

W dynamicznym 011 od ok. 2400 rpm znaczny spadek ciśnienia po przeładowaniu, zdecydowanie mało zbieżny z żądaniem mapy i długo się utrzymujący...
Ciśnienia wyrównują się dopiero przy 3300 rpm...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Ostatnio edytowano 28.mar.2007 22:20:57 przez carlnova, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 22:23:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carl, to zupełnie normalne.
nawet zaryzykowałbym stwierdzenie, że w tym przypadku jest wręcz idyllicznie [jak na AFB/AKN]. te silniki mają dwa overboost'y - przy 2100 oraz 2800 rpm. w AFB pierwszy ob wynosi czasem 2450, co prowadzi do silnej korekcji ze strony Ladedruckventil, a to z kolei - z racji sporej bezwładności samej 2052'tki - prowadzi do takich rozbieżności.

od AYM jest już bardziej rygorystyczna kontrola doładowania [nie ma ob] - wyeliminowano charakterystyczne szarpnięcie przy 2200.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 22:43:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
OK, prezesie :peace:
Jednak turbosprężarki o zmiennej geometrii łopatek VTG odznaczają się oprócz dużego ciśnienia doładowania już przy małych prędkościach obrotowych - również szybką reakcją na zmiany obciążenia.
Tego nie można powiedzieć o tym przypadku - bezwładność jest zdecydowanie za duża. Mimo wzrostu prędkości obrotowej ciśnienie podnosi się bardzo niemrawo...
Czy to nie może wskazywać na tzw. przeciwciśnienie spalin wskutek zapchanego katalizatora ?
W sumie nawet nie do końca zapchanego...
Monolit kata może być poluzowany lub popękany - czasowo utrudniając przepływ spalin.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 23:13:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
carlnova napisał(a):
Monolit kata może być poluzowany lub popękany - czasowo utrudniając przepływ spalin.

czy moze byc jeszcze inna przyczyna ktora nalezy sprawdzic??czy nadmierna emisja CO2 ma z tym cos wspolnego??(wtryski ok)

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2007 23:23:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
carlnova napisał(a):
OK, prezesie :peace:
Jednak turbosprężarki o zmiennej geometrii łopatek VTG odznaczają się oprócz dużego ciśnienia doładowania już przy małych prędkościach obrotowych - również szybką reakcją na zmiany obciążenia.
Tego nie można powiedzieć o tym przypadku - bezwładność jest zdecydowanie za duża. Mimo wzrostu prędkości obrotowej ciśnienie podnosi się bardzo niemrawo...


carl, to ujęcie teoretyczne.
turbiny w V6 odznaczają się znacznie większą bezwładnością - stąd określenie kondom [czasem: kondon :): ]...

spójrz na moje, zdrowe, AFB:
Obrazek

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 01:25:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
...jeszcze jednp pytanko: jak wam sie widzi rozrzad??

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2007 07:32:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
carl, to ujęcie teoretyczne.
turbiny w V6 odznaczają się znacznie większą bezwładnością


OK... daję spokój... ;)
Jednak u xslawoxa N75 bardziej agresywnie reaguje na spadek ciśnienia po overbooście i stara się je wysterować niż w Twoim zdrowym kondonie, przyjacielu :diabel:

xslawox napisał(a):
czy moze byc jeszcze inna przyczyna ktora nalezy sprawdzic??czy nadmierna emisja CO2 ma z tym cos wspolnego??(wtryski ok)


Najłatwiej kata możesz sprawdzić wjeżdżając na kanał czy podnośnik i ostukując go ręcznie :D
Jeżeli monolit się osunął czy popękał - klekotanie we wnętrzu będzie wyraźnie słyszalne...
Nie zapomnij założyć rękawic przed zabiegiem, bo się poparzysz :!!:
Drugi sposób znacznie bardziej ekstremalny (według voss'a) to po prostu odkręcić i odchylić rurę spalinową zaraz za turbiną oraz się przejechać (podobno nie jest aż taki głośny, ale w Anglolandii zwiną Cię na 100% :diabel: )
Jeżeli dynamika znacząco się poprawi - rozwiązanie masz na talerzu...

xslawox napisał(a):
...jeszcze jednp pytanko: jak wam sie widzi rozrzad??


Jest OK... nie ma się do czego przyczepić :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 88 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: