.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 23:52:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2,5 AKN] Jak nie urok to co znowu...?
PostNapisane: 29.mar.2007 20:05:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 12:18:43
Posty: 236
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Audi A3 Sportback 1,9 TDI BXE
Witam po przerwie.
Dzisiaj zaniepokoiła mnie pewna rzecz. Otóż mam wrażenie że nagle stwardniał mi pedał sprzęgła. Czasami czuć pod stopą lekkie przycięcia płynności pracy - tak jakby sie dywanik pod pedał "wkręcił". Czy to oznaki że trzeba się szykować na wymiane docisku sprzęgła czy może sterowanie(pompka)?
Jak "podepcze troszke na postoju to czuć że pedał czasami jakby przeskakuje. Nie wiem jak sterowanie włączaniem sprzęgła jest dokładnie skontruowane w tym aucie. Moje podejżenia to pompka przy pedale (domyślam sie że jest to układ hydrauliczny) lub wspornik pedałów. A jakie są wasze sugestie? Mo0że ktoś już sie spotkał z tym problemem.

Pozdrawiam
Konrad

_________________
A6 2,5 TDI Avant quattro AKN '99
- był
A3 Sportback 1,9 TDI BXE '07 - jest :)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2007 16:20:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 12:18:43
Posty: 236
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Audi A3 Sportback 1,9 TDI BXE
Czy naprawde nikt nie jest obeznany w tym temacie?

_________________
A6 2,5 TDI Avant quattro AKN '99
- był
A3 Sportback 1,9 TDI BXE '07 - jest :)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2007 20:12:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Chętnie bym pomógł, ale mam elektronicznie sterowane hydrokinetyczne sprzęgło wielotarczowe w tiptronicu i nie mam jak sprawdzić :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2007 20:54:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 12:18:43
Posty: 236
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Audi A3 Sportback 1,9 TDI BXE
W Etce sprawdziłem sobie budowe sterowania, a w Elsie nie znalazłem nic o tym układzie :(
Dzisiaj było już bez odczuwalnych przycięć. Ciekaw jestem czy jeśli bo to padał docisk to czy przez układ hydrauliczny jest to wyraźnie odczuwalne na pedale sprzęgła. W planach mam zamiar wymienić płyn hamulcowy, którym jest "zasilane" sterowanie sprzęgła. Czy zurzycie tego płynu może prowadzić do takich objawów. Natomiast pedał hamulca działa prawidłowo. Mam także zapaloną kontrolke zużycia klocków (ale to raczej nie ma nic wspólnego). Zewnętrzne okładziny są dość grube ponad 5 mm samej okładziny. Przy wymianie oleju sprawdze okładziny wewnętrzne.

Pozdrawiam
Konrad

_________________
A6 2,5 TDI Avant quattro AKN '99
- był
A3 Sportback 1,9 TDI BXE '07 - jest :)

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 88 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: