.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 00:50:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5] cieknie spod glowicy??
PostNapisane: 31.mar.2007 19:50:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Czy to mozliwe ze cieknie mi spod glowicy? a moze z kolektora?

Kurde problem mi sie nasilil ostatnio zrobilem trase 600 km i wzial pol litra oleju przy okazje smierdzi fest jak spod auta tak jak by zaciekalo gdzies po wydechu.

Oringi wymienione uszczelniacz tez.

Za mieisac ma przeglad cos z tym musze zrobic :zly:

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2007 20:26:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
a moze to z odpowietrzenia silinka z tej odmy????

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2007 20:28:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2006 20:00:30
Posty: 47
Lokalizacja: Opolskie
Zobacz do zbiorniczka czy nie ubylo Ci plynu lub czy nie jest jakis metny.Pewnie uszczelka pod wydechem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2007 20:41:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Na 100% olej.

leje sie gdzies z gory albo nie wiem, napewno zacieka po skrzyni i kapie na ziemie.

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2007 20:43:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2006 20:00:30
Posty: 47
Lokalizacja: Opolskie
na 100% olej ale gdyby to byla uszczelka to wciagnelo by plyn albo by sie wypalal w glowicy...
Pewnie kolektor wydechowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2007 22:04:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
Jak z góry to może uszczelka pod klawiaturą a może równie dobrze z pod głowicy.

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.kwi.2007 22:56:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2007 01:17:07
Posty: 154
Lokalizacja: Gliwice
Trzeba dobrze to pooglądać. Może być spod uszczelki pod głowicą i wcale nie musi mieszać sie z płynem. Po prostu wyciska olej i tyle ale jeździć tak nie można, ponieważ gdy wyciska na zewnątrz, to w każdej chwili może pójść do środka i będzie klops. Może też ciec z dziesiątków innych miejsc i dopóki nie zbadasz sprawy to zalecam jazde na niskich obrotach i szybko na warsztat. Oglądaj razem z mechanikiem żeby ci nie wymyślał chorób, chyba że masz zaufanego. Pozdrawiam.

_________________
wcześniej różne marki VW, Opel, BMW, Audi 2,8V6, Audi A8 4,2
Obecnie:
BMW e38 750il
Ford Explorer 4,0 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Może zimmering
PostNapisane: 02.kwi.2007 11:28:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.mar.2007 21:00:30
Posty: 609
Lokalizacja: Wrocław
ja wprawdzie mam A6 C4 2,5TDI i też mi cieknie, może Tobie w podobnym miejscu a nie tak łatwo dojść skąd - MIANOWICIE mi cieknie z zimmeringu w tylnej części silnika, tam gdzie wychodzi wałek rozrządu i jest koło pasowe które łaczy się za pomocą krótkiego paska rozrządu z pompą wtryskową.

Wygląda to jak by ciekło może z pod głowicy, może z uszczelki pod pokrywą zaworów ale to ZIMMERING - wiem na 100%, nie cieknie mocno a zamierzam rozrząd wymieniać na dniach to uszczelnię a tak jak koledzy pisali sprawdź odmę bo jak zapchana jest to olej wy...bie Ci nawet przez bagnet bo powstaje ciśnienie w silniku, nie jest odpowietrzany jak należy z gazów spalinowych które zbierają się w dolnej części silnika i przez odmę powinny być odprowadzone ... nie wiem dokładnie gdzie :)

_________________
A6 C4 2,5TDI Automat AVANT + chip ABT !
Było:
A6 C4 2,5TDI Manual AVANT + chip ANGLIK- do sprzedania części!
F 126S 900ccm 45KM - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2007 15:37:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Kurde tak mnie meczy ta sprawa ze nie wiem
Mianowicie cieknie tak juz od jakiegos czasu. Wiem ze jezdzic tak nie powinienem ale bylem juz u 2 roznych mechanikow wymienilem juz oringi uszczelniacze i uszczelke pod deklem ale leje sie dalej. Nasila sie gdy jade dlugo i troche szybciej ale to chyba logiczne. Kapie tez napewno gdzies po wydechu bo smierdzi spalonym olejem.

Drugi problem to dostep. W tych a4 jest tak malo miejsca i tak jest wszystko upchane ze porazka. Zauwazanie tego nie bedzie proste. No ale nie mam innego wyjscia bede patrzyl. :!!:

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2007 18:21:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 17:29:50
Posty: 14
Lokalizacja: nowy sacz
witam.ja przy swoim mialem to samo i jesli ci sie to przyda to ok! najpierw zobacz z jakiego poziomu silnika zaczyna sie wyciek,jesli od najwyzszego to prawdopodobnie uszczelka pod klawiature,zreszta jak staniesz przed samochodem to po twojej lewej stronie na wysokosci tej uszczelki zobaczycsz taka jakby rynienke wyprofilowana tak aby wyciekajacy olej splywal na nia i istnieje duza mozliwosc kapania na kolektor wydechowy wiec jesli czulbys swad to sie nie zdziw.nastepny poziom to glowica i tam tez mosisz dokladnie sprawdzic na okolo,troche ciezkawo w niektore miejsca dotrzec wzrokiem ale nikt nie powiedzial ze to latwe bo w tym przypadku waza sie twoje pieniazki w kieszani i to spore jak dla kogo okolo 300-350 zl.jesli nie tam to sprawdz odme bo ostatno mialem przypadek gdzie kolanko ktore wychodzi bezposrednio z komory korbowej bylo popekane jak lod na rzece od starosci i temperatury chyba bo nic innego nie przychodzilo mi do glowy przy czym jedyny ratunek to serwis koszt ok 95zl.a problem polega na tym ze kolanko to jest fabrycznie zgrzewane na polowie tak samo jak wyjscie na przewod gomowy ktory nasowasz przed sama przepustnica na ta gruba rure i z tym trzeba uwazac jak z ognim bo lubia te zgrzewy puszczac a dodam ze kawalek tej rury ktora laczy sie z przepustnica kosztuje ok 200zl i nie dostaniesz nigdzie zamiennika.trzecia opcja to oring lub uszczelka chlodniczki oleju na filtrze a jesli ten oring zacznie przepuszczac to naprawde potrafi usyfic silnik olejem a jesli nie tam to moze misa lub simering na szkrzyni,to wszystko zalezy od ktorej strony masz ten wyciek ale tak czy owak zacznij od umycia starannie silnika i obserwacji.powodzenia.

_________________
A4 1.8 20V ADR 95 +LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: