.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 20:47:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 Tiptronic] - nie moge recznie sterowac biegami.
PostNapisane: 04.kwi.2007 21:31:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Nie moge recznie zmieniac biegow w trybie manualnym. Jak zmienie polozeni dzwigni w polozenie manualne nic sie nie dzieje - na wyswietlaczu dalej pokazuje P RND4321 a chyba powinno pokazywac nr biegu i przy poruszeniu na pozycje + - tez nic sie nie dzieje. Co to moze byc??

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2007 22:19:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
:diabel:
Przerabialem problemik
Musisz zdjac obudowe przy dzwigni zmiany biegow i tam jest taka dluga oslonka gumowa z magnesem ktory juz zasniedzial na tyle ze nie zalacza sensorow na plytce, musisz go wyjac i przeczyscic, jak nie pomoze wymienic
nr czesci: 4B0 713 187 C
Powodzenia :peace:

P.S. Uwazaj przy zdejmowaniu galki biegow, zablokuj czyms sprzeglo zeby nie wskoczylo do srodka bo bedziesz mial problem z jego wyciagnieciem przy zakladaniu(chodzi mi o galke nie o lewarek) ;)

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2007 08:39:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
xslawox napisał(a):
:diabel:
Przerabialem problemik
Musisz zdjac obudowe przy dzwigni zmiany biegow i tam jest taka dluga oslonka gumowa z magnesem ktory juz zasniedzial na tyle ze nie zalacza sensorow na plytce, musisz go wyjac i przeczyscic, jak nie pomoze wymienic
nr czesci: 4B0 713 187 C
Powodzenia :peace:

P.S. Uwazaj przy zdejmowaniu galki biegow, zablokuj czyms sprzeglo zeby nie wskoczylo do srodka bo bedziesz mial problem z jego wyciagnieciem przy zakladaniu(chodzi mi o galke nie o lewarek) ;)


Muglbys mi dokladnie opisac co i jak :) bo nie wiem zbytnio jak sie tam poruszac. Jak uda mi sie zrobic to wysle dobre piwko :peace:

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 03:48:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
Jasne :diabel:
Wokol lewarka zmiany biegow jest drewno (badz plastik), od strony recznego pociagnij mocno do gory, jest na 2 zaczepach wiec troche ciezko schodzi. Nastepnie na lewarku zmiany biegow zaraz pod galka jest taka blokada ktora musisz pociagnac w dol aby umozliwic zdjecie galki do gory. Przed ta czynnoscia zablokuj sobie przycisk sprzegla w galce(wcisnij cos delikatnie miedzy gale a dzwigienke aby sprezyna nie wciagnela ci jej do srodka bo bedziesz walczyl tak jak ja)c oumozliwi ci bezproblemowe zalozenie jej po wszystkim.Kolejna rzecza jest zdjecie metalowej obudowy z ukladem scalonym po uprzednim wypieciu przewodu zmiany biegow. Pod ta obudowa juz wszystko ladnie widac. Znajduja sie tam 2 magnesy, jeden w tej dlugiej oslonce na wierzchu(zostaw go w spokoju), drugi znajduje sie pod ta oslonka wraz z 3-ma bardzo cieniutkimi prwadnicami ktorych kolejnosc ulozenia dobrze zapamietaj. W jednej z nich siedzi drugi magnes ktory to nalezaloby dobrze oczyscic lub wymienic, jednak te 3 prowadnice i ten wlasnie magnes razem z oslonka gumowa na wierzchu(ta dluga) stanowia jedna czesc wymienna ktorej to nr masz w poscie powyzej.Milego rozbierania niunki :peace:

Obrazek

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 11:29:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
xslawox napisał(a):
Jasne :diabel:
Wokol lewarka zmiany biegow jest drewno (badz plastik), od strony recznego pociagnij mocno do gory, jest na 2 zaczepach wiec troche ciezko schodzi. Nastepnie na lewarku zmiany biegow zaraz pod galka jest taka blokada ktora musisz pociagnac w dol aby umozliwic zdjecie galki do gory. Przed ta czynnoscia zablokuj sobie przycisk sprzegla w galce(wcisnij cos delikatnie miedzy gale a dzwigienke aby sprezyna nie wciagnela ci jej do srodka bo bedziesz walczyl tak jak ja)c oumozliwi ci bezproblemowe zalozenie jej po wszystkim.Kolejna rzecza jest zdjecie metalowej obudowy z ukladem scalonym po uprzednim wypieciu przewodu zmiany biegow. Pod ta obudowa juz wszystko ladnie widac. Znajduja sie tam 2 magnesy, jeden w tej dlugiej oslonce na wierzchu(zostaw go w spokoju), drugi znajduje sie pod ta oslonka wraz z 3-ma bardzo cieniutkimi prwadnicami ktorych kolejnosc ulozenia dobrze zapamietaj. W jednej z nich siedzi drugi magnes ktory to nalezaloby dobrze oczyscic lub wymienic, jednak te 3 prowadnice i ten wlasnie magnes razem z oslonka gumowa na wierzchu(ta dluga) stanowia jedna czesc wymienna ktorej to nr masz w poscie powyzej.Milego rozbierania niunki :peace:

Obrazek

Dzieki bardzo za pomoc. Problem tkwil w tym ze nie mialem drugiego magnesu, ktos tam grzebal i dal ta oslone od innego modelu - jakis partacz. Kupielem nowa oslone i teraz smiga jak marzenie :)
Podaj adres na jaki mam wyslac piwko ;)

Pozdrawiam

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2007 14:58:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
Ciesze sie ze ci sie udalo :): a piwko??moze kiedys bedzie okazja zrrobic kilka sztuk :peace: Pozdr

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 16:58:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
xslawox napisał(a):
Jasne :diabel:
Wokol lewarka zmiany biegow jest drewno (badz plastik), od strony recznego pociagnij mocno do gory, jest na 2 zaczepach wiec troche ciezko schodzi. Nastepnie na lewarku zmiany biegow zaraz pod galka jest taka blokada ktora musisz pociagnac w dol aby umozliwic zdjecie galki do gory. Przed ta czynnoscia zablokuj sobie przycisk sprzegla w galce(wcisnij cos delikatnie miedzy gale a dzwigienke aby sprezyna nie wciagnela ci jej do srodka bo bedziesz walczyl tak jak ja)c oumozliwi ci bezproblemowe zalozenie jej po wszystkim.Kolejna rzecza jest zdjecie metalowej obudowy z ukladem scalonym po uprzednim wypieciu przewodu zmiany biegow. Pod ta obudowa juz wszystko ladnie widac. Znajduja sie tam 2 magnesy, jeden w tej dlugiej oslonce na wierzchu(zostaw go w spokoju), drugi znajduje sie pod ta oslonka wraz z 3-ma bardzo cieniutkimi prwadnicami ktorych kolejnosc ulozenia dobrze zapamietaj. W jednej z nich siedzi drugi magnes ktory to nalezaloby dobrze oczyscic lub wymienic, jednak te 3 prowadnice i ten wlasnie magnes razem z oslonka gumowa na wierzchu(ta dluga) stanowia jedna czesc wymienna ktorej to nr masz w poscie powyzej.Milego rozbierania niunki :peace:

Obrazek


Rozbieral ktos taki zespol lewarka ale ze skrzynia multitronic lub w modelu po liftingu?? Mam taki problem ze jak dotkne galke od biegow do przodu to wrzuca mi N a jak do tylu to S :| Jak jade to co pewnien czas wskoczy mi S ;)

P.S. ten numerek co podales to sama zaluzja :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 17:22:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
zaluzja z ktora idzie magnesik panie kolego :diabel:

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 17:24:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
xslawox napisał(a):
zaluzja z ktora idzie magnesik panie kolego :diabel:


aaaaahhhhaaaaaaaaaaa to sorki :D
Pozdr ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 17:58:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
Atal-star napisał(a):
xslawox napisał(a):
zaluzja z ktora idzie magnesik panie kolego :diabel:


aaaaahhhhaaaaaaaaaaa to sorki :D
Pozdr ;)

luzik :peace:
Cytuj:
Rozbieral ktos taki zespol lewarka ale ze skrzynia multitronic lub w modelu po liftingu?? Mam taki problem ze jak dotkne galke od biegow do przodu to wrzuca mi N a jak do tylu to S Jak jade to co pewnien czas wskoczy mi S

Obrazek

troche sie rozni :diabel: ale trzeba by sie tam dobrac na moje oko, moze to byc rowniez przyczyna zuzycia ukladow sciernych przekladni,lub problem z elektronika

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2007 20:32:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
xslawox napisał(a):
Atal-star napisał(a):
xslawox napisał(a):
zaluzja z ktora idzie magnesik panie kolego :diabel:


aaaaahhhhaaaaaaaaaaa to sorki :D
Pozdr ;)

luzik :peace:
Cytuj:
Rozbieral ktos taki zespol lewarka ale ze skrzynia multitronic lub w modelu po liftingu?? Mam taki problem ze jak dotkne galke od biegow do przodu to wrzuca mi N a jak do tylu to S Jak jade to co pewnien czas wskoczy mi S

Obrazek

troche sie rozni :diabel: ale trzeba by sie tam dobrac na moje oko, moze to byc rowniez przyczyna zuzycia ukladow sciernych przekladni,lub problem z elektronika


samochod ma prawdziwy przebieg niecale 80tys.km. i skrzynia chodzi jak nowa ;) Mozliwe ze cos w przelaczniku zasniedzialo bo stal prawie wogole niejezdzony od pazdziernika do stycznia tego roku.... jak jade i wrzucone jest D to wystarczy ze tylko dotkne galke i on przelacza na S :) bede musial to rozerbrac i oblookac :diabel:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2007 22:34:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2007 08:26:36
Posty: 24
a gdzie kupiłes magnes i za ile czy wszystkie tipy maja ten sam magnes


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 07:06:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2006 21:08:07
Posty: 319
Lokalizacja: Pułtusk (PL),Gloucester (UK)
peja2005 napisał(a):
a gdzie kupiłes magnes i za ile czy wszystkie tipy maja ten sam magnes

podaj dokladnie model i rok auta to bedzie wiadomo co ci potrzeba, albo etka w ruch i dzialaj :peace: :peace:

_________________
A6 SE AEB MANUAL - wierny zmiennik (RHD :/)
A6 AKN TIPTRONIC - ETRONIC powered...180ps zbalaganione(...bo cos bylo do cholery za zakretem.. :-( )
Brava 1.8
Peugeot 405
Fiacior 126P
Obrazek


:) Przylookaj :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2007 06:22:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2007 08:26:36
Posty: 24
a4 98r 2,5 v6 tip kod afb a skrzyka to deq


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 Tiptronic] - nie moge recznie sterowac biegami.
PostNapisane: 30.lis.2019 08:21:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2019 03:57:18
Posty: 2
Witam. Ja mam problem z a6 c5 Avant 2.5tdi tiptronic. Zaopserwowałem, że podczas jazdy samochód w pewnych momentach zamula jest brak reakcji na pedał gazu, po kilkukrotnym wciśnięciu samochód rwie jak szalony i za moment znów muli. Zaopserwowałem również że gdy mam na manualu i gdy właśnie zamuli skrzynia przechodzi na automat, ruszę jak pisałem wcześniej pedałem, dostaje kopa i jest z powrotem na manualu i tak wkoło, nią da się jechać. Nigdzie w necie nie mogę znaleźć w/w objawów. Z góry dzięki za pomoc

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 79 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: