.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 03:31:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.6 ABC]czy ktoś mi pomoże mam problem z obrotami
PostNapisane: 10.kwi.2007 08:17:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2007 16:08:22
Posty: 7
co mam zrobić z wieszającymi się obrotami silnika 2.6 abc. często jest tak że wisi na 2-3 tyś .sprawdzałem linkę przepustnicę jes git co jeszcze zrobić bo samochodzik cacy a przez to szału dostaję .tomek 126


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2007 21:01:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
zawór wolnych obrotów szwankuje najprawdopodobniej. W tym celu trzeba przestudiować ETKĘ albo ETOSa i go poszukać gdzie się znajduje.

pozatym trzeba się przywitać w odpowiednim dziale i przejrzeć archiwum forum, na 100% taki problem już się pojawił.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2007 12:35:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2007 16:08:22
Posty: 7
dzięki za info jeżeli zapomniałem się przedstawic to bardzo przepraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2007 12:41:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jest jeszcze opcja że gdzieś jest nieszczelność w układzie dolotowym,trzeba rozebrać wszystko od filtra powietrza aż do kolektora dolotowego i posprawdzać.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2007 13:03:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 12:24:24
Posty: 174
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja miałem kiedyś podobny problem, co prawda na 1200 obrotów. Okazało się ,że wyjęcie silniczka krokowego z przepustnicy i przeczyszczenie dolotu pomogło.

Jak zdejmiesz osłonę silnika to z tyłu masz to miejsce, którym powinieneś się zainteresować. Po kabelku dojdziesz do miejsca, gdzie musisz wykręcić parę śrubek.

:peace:

_________________
Hello, Professor Falken. Would you like to play a game?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2007 13:08:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2007 16:08:22
Posty: 7
dzięki dzisjaj trochę podłubię przy tym.pozdrawiam
już posprawdzałem prawie wszystkie podciśnieniowe lużne ,wlot do przepustnicy też nie najlepszy .gdzie kupić to gumowe uszczelnienie między przepustnicę a plast. obudowe. oleju na silniku to chyba więcej niż w środku. krokowiec wyczyszczony i przepustnica też .mam ją od roku troche stała ale jakzacząłe jeździć
to kwiatki wychodzą jak miałem starą b3 była cacula to k...wa ukraśc musieli.
pozdro wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: