ADAM 12 napisał(a):
Świeta prawda harry.
Pomyliłem koło od AEL-a z kołem od SDi.
Trzeba odkręcic główna śrube bo przechodzi na wylot koła. Zreszta sama sruba wału ma jakies 10 cm długości.
Tylko blokada koła pasowego pomoże no i przyda sie klucz na grube pokretło.
no to nadzieja, bo już myślałem, że bardzo źle ze mną skoro wszyscy piszą, że zdejmę po odkręceniu imbusów a widzę, że nie
Po objechaniu 7 mechaników, żaden nie miał klucza i nie chciał się podjąć odkręcenia udało mi się umówić w jednym zaprzyjaźnionym serwisieCo prawda kolejkę mają na dwa tygodnie ale powiedziałem im, że przyholuje auto rozbebeszone. Mają tylko wykręcić i wkręciś śrubkę i zabieram na holu z powrotem. Nie mam daleko ~3km. Mam nadzieję, że dadzą radę.
Trochę mi smutno ale cóż, nie mam spawarki ani kanału, żeby coś próbować walczyć a zależy mitrochę na czasie bo wyjeżdźam z rodzinką na lodowiec i chciałbym, żeby mnie nic nie zaskakiwało.
dziękuję jeszcze raz za pomoc.
Jeszcze jedno, czy dużym problemem jest wymiana oringu na wale właśnie od strony przodu, za kołem zembatym. Chyba mam tam delikatny wyciek - jedna kropla pod autem na dobę.
pozdrawiam
ujmęczony harryON