.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 06:57:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.9TDI AVF 130km] stracil moc....
PostNapisane: 14.kwi.2007 21:24:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
Witam dzis nagle autko stracilo moc...
nie ciagnie tak jak dotad wogule rozpedza sie jak .. mala gorka i gaz do dechy a on nic...
podpiolem vaga sprawdzilem bedy w silniku i bylo to:

17965 - Charge presure control
Positive Deviation
P1557-35-10 -- intermittent

i 17552 - Shareware Version To Decode all DTCs
P1144-35-00- Pleas registrer/activate

na forum nie znalazlem wiecej niz 2 posty i niestety nie wiele info o tym..
moze ktos spotkal sie z tym i wie cos na te tematy.....

Dzieki!!

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 12:52:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
17965 - sprawdź zaworek sterowania turbiną i przewody podciśnieniowe sterowania.
Ale najpierw sprawdź przepływomierz (błąd 17552)
Grupa 10 bloków mierzonych, poz 1.
Dla AVF ma być 210...350 mg/skok

Sprawdź też działanie EGR.

Potem próba drogowa pod obciążeniem.
Przy 3000 rpm i pełnym wciśnięciu gazu w Grupie 10 powinno pokazywać ponad 900 mg/skok.

Jeśli pokazuje mniej spróbuj poczyścić przepływkę lub wymienić.

Jeśli wartość jest stała i wynosi 539 mg -> Odłącz wtyczke i pomierz napięcia zasilające:

Pin 2 + masa -> 12V
2+3 -> 12V
4+masa -> 5V
4+3 -> 5V.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2007 13:05:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
wiec tak turbinka chodzi ok, podlanczalem nowa tylko na prube i podcisnienie ja otwiera , moja tez lekko chodzi wiec zaworek dobry, najprawdopodobniej przepustka zaraz ide sprawdzic wyniki z tymi podanymi przez ciebie....

sprawdzona przeplywka na wolnych obr. 249-259.7 mg/R

jak odlacze przewod to 539 jak pisales wiec przeplywka ok, przewody podcisnienia tez zaraz zmienie kola na letnie i pojade na test w drodze....


wywalilem LOG-a bo zeczywiscie wygladalo to fatalnie !!!!!

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Ostatnio edytowano 16.kwi.2007 19:35:32 przez troll oslo, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2007 08:18:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
poukladaj to w excelu bo oczopląsu :galy: można dostac ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2007 19:34:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
witam...

wiec po wczorajszym pokasowaniu bleduw i po umyciu przepustki wiecej sie ten blad nie pokazal za to wyskakoje mi :

17965 - Charge presure control
Positive Deviation
P1557-35-10 -- intermittent

po odpaleniu silnik pracoje normalnie przez 1-2 minuty pozniej gubi ciag, jakby turbinka nie ladowala jesli zgasze i odpale silnik to znowu na chwile jest normalnie....

teraz pytanko ktury to elektro magnetyczny zawor ....

etka
model PA
year 01
mg 1
SG 31
illustration 131 -14

sa tu trzy z nr. 19 12 i 15

jeden z nich idzie do przepustnicy w kolektorze ssacym,(siedzi na pokrywie filtra powietrza)

drugi steroje cisnieniem w turbo (umieszczony z przodu silnika na dole z lewje)

trzeci nie wiem do czego z tylu po przawej obok filtra paliwa.....

chyba przepustka wiec odpada....

juz mnie to dobija niedojszc ze caly dzien sie kreci Dafy i Scanie(naprawiam takiego zrzecha by go sprzedac) to jeszcze po godzinach trzeba Vag-i krecic......

JESZCZE JEDNO...
przy gaszeniu auta troche nim zatelepie , nie jestem pewien ale chyba klapa w kolektorze nie zamyka.....

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2007 20:26:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 03.cze.2006 22:19:52
Posty: 283
Lokalizacja: Kraków i okolice
Ten błąd tyczy się tego zaworu który steruje turbiną. Ale zanim go wymienisz upewnij się że siłownik na turbinie chodzi bez przycinania i że wszystkie podciśnienia są dobrze podłączone.

Pozdrawiam

_________________
A4 Avant, AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2007 19:39:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
Witam.
Wiec tak pozyczylem z servisu vw nowa przeplywka i elektormagnetyczny wentyl ktury odcina wakum(podcisnienie) od turbo
zalozylem zmazalem kody bledu nie pomoglo po chwili mul...
sparawdzilem na stole turbo kierownice i wszystko w porzadku chodza lekko na wszelki wypadek wyczyscilem wymylem(plynami do mycia kture nie powoduja korozji) nie pomoglo na koniec zrezygnowany odlaczylem czujnik na rurze interculera zaswiecily sie lampki abs i esp zalaczylem i jest ok do czasu za sie zawiesi to jak go odlacze zalacze jest znowu ok styki czyste wartosci w bloku 010 okno nr 3 jak sie zawiesi sa na 2980
jak go odlacze i zalacze to juz sa aktywne i zmeienialja sie od 983 do 2980 (wszystko na nowej przeplywce i zaworku) az do jak sie znowu zawiesi ...

podcisnienia ok zmienilem na wszelki wypadek podejzana czesc gumek i polaczen, sprawdzilem tez czy szczelne... po zgaszeniu silnika jeszcze po 3-4 min jak sciagne przewod vacum slysze jak zasysa...

teraz pytanko czy to moze to byc bledem? bo nie wywala mi przeciez zadnego bledu na czujnik .....

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: