.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 08:58:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5 TDI V6 AFB] - Proszę o analize logów
PostNapisane: 23.kwi.2007 19:35:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2007 22:16:18
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
Witam!
Wymieniony wtrysk sterujący,rozrząd,przepływomierz, ustawiony kąt wtrysku.
Proszę o analizę

A oto one

BS
000
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
011
Obrazek

STATYCZNE

000
Obrazek
001
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
007
Obrazek
013
Obrazek
014
Obrazek
018
Obrazek

DYNAMICZNE

000
Obrazek
001
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
008
Obrazek
010
Obrazek
011
Obrazek

Z góry wielkie dzięki

_________________
A6 2,5tdi AFB 98r - KAŻDEMU JEST CIĘŻKO !!

POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL !!!!!!!


Ostatnio edytowano 23.kwi.2007 20:02:51 przez gsxr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 19:47:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
1. duże korekty na wtryskach (chyba autko ma spory przebieg?)
2. wolne działenie kierownic na turbinie
3. troszkę słabo mierząca przepływka

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 20:10:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2007 22:16:18
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
Hmm no to zaczyna sie :<
1. na szafie 150 to faktyczny podejrzewam + 100 tyś
2. można jeżdzić?
3. nufffka sztuka nie śmigana ( a tak poważnie reklamować ją ?)

_________________
A6 2,5tdi AFB 98r - KAŻDEMU JEST CIĘŻKO !!

POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL !!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 20:24:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Ten silnik ma spokojnie 350000 i pompa pewnie nie byla regenerwana dlatego takie korekcje rozbiezne . Przeplywomierz wymien i przyspiesz moment wtrysku , poniewaz na statycznym jeszcze nie widac tak mocno roznicy ale na dynamicznym to sterownik nie daje sobie juz rady.(moze to wina samej pompy). Dwa wtryski tez do wymiany te co daja na plusie czyli sterujacy i ten co ma tam +1,3......

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2007 22:33:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
gsxr napisał(a):
2. można jeżdzić?

niby można, ale słabo się zbiera i może niedługo łapać notlaufy, masz już ok 2500mbar przy zadanym 2000 to spore przesterowanie, jeśli "rozruszasz" kierownice to będzie może OK, ale jeśli będzie się pogarszać to konieczne czyszczenie.

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2007 10:44:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
- Jack ma rację - minimum 350 000km. wtryskiwacze są w stanie... bardzo zużytym. rozważ ich wymianę.
- kąt wtrysku [004] należy poprawić - pompa jest wysterowana na 100%, a powinna być przy tym samym kącie na 60-80%. będzie wówczas bardziej miękko pracować.
- turbina pracuje w sposób, który zdradza jej przebieg - zbyt duża bezwładność po ovebooście [za wysokim]. należy sprawdzić kierowncie turbiny;
- przepływomierz mierzy dobrze. takie są te silniki i tak mierzy Bosch. spadek masy powietrza w zakresie 2400-3100 rpm spowodany jest pracą turbiny. w tym zakresie auto jest słabe.
- należy przy tak dużym przebiegu sprawdzić katalizator - odepnij wydech przed katalizatorem i zrób próbę dynamiczną bloków 010 i 011 - okaże się wówczas, czy nie jest zatkany [a chyba jest].

generalnie nie jest źle. to już tylko detale - jeżeli zrobisz, co napisałem, to będziesz mieć szybki i sprawny samochód.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2007 13:32:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jaki to duży przebieg. Powiedzialbym normalny :)
Przepływka jak mówi Mesz, jest oki. Ten typ tak ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2007 16:27:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2007 22:16:18
Posty: 52
Lokalizacja: Warszawa
Panowie !!
Ze mną jak z dzieckiem, za rękę i na wódkę :D

Po przerwie majowej
1. Katarynka - do śmieci ( wcześniej miałem taki zamiar)
2. Kierownice sprawdze i zobaczymy co z nimi dalej
3. Wtryski - zaczne o tym intensywnie myśleć
4. Kąt wtrysku - podjade do warsztatu gdzie ustawiali zeby coś z tym zrobili


Jeszcze raz wielkie dzięki i pozdrawiam

_________________
A6 2,5tdi AFB 98r - KAŻDEMU JEST CIĘŻKO !!

POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL !!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: