Witam
Mam ponowne kłopoty z moim 20vt awt, wymieniłem nową przepływke tak przynajmniej zalecano mi tutaj na forum... wymieniłem i auto zachowuje sie jeszcze gorzej, nastąpiło tak mocne szarpanie od najniższych obrotów...że czasami myślałem, iż wyskoczy silnik
dziwne jest to, że nawet jak wsadzę starą przepływke to problem występuje ten sam, nie wiem czy jest to wina tego, że zrobiłem samochodem ok 15km z odpiętą przepływką...czego to może być wina
ja już nie mam sił...wymieniłem nowe świece, cewki i do tego teraz nową przepływke Bosch i auto zachowuje sie jeszcze gorzej.... jeśli potraficie to pomóżcie...plisss
DODANO
jak odepnę przepływke to szarpanie znika... dzieje sie tak tylko z podpiętą przepływką
poniżej błedy z Vag`a
Steuergerät-Teilenummer: 8E0 909 518
Bauteil und/oder Version: 1.8L R4/5VT G 0001
Codierung: 0011501
Werkstattcode: WSC 13622
10 Fehlercodes gefunden:
17931 - Crash-Signal vom Airbag-Steuergerät unplausibles Signal
P1523 - 004 - kein Signal/Kommunikation
18058 - Datenbus-Antrieb fehlende Botschaft vom Kombiinstrument
P1650 - 004 - kein Signal/Kommunikation
18043 - Datenbus-Antrieb fehlende Botschaft vom Klima-Steuergerät
P1635 - 008 - unplausibles Signal
18057 - Datenbus-Antrieb fehlende Botschaft vom ABS-Steuergerät
P1649 - 008 - unplausibles Signal
18107 - Datenbus Antrieb fehlende Botschaft von Lenksäulenelektronik
P1699 - 008 - unplausibles Signal
17700 - Thermostat für Kennfeldgesteuerte Motorkühlung (F265) Unterbrechung
P1292 - 004 - kein Signal/Kommunikation
17698 - Geber für Kühlmitteltemperatur-Kühlerausgang (G83) Signal zu groß
P1290 - 002 - unterer Grenzwert unterschritten
18080 - Kühlerlüfteransteuerung 1 Unterbrechung/Kurzschluss nach Masse
P1672 - 004 - kein Signal/Kommunikation
16486 - Luftmassenmesser (G70) Signal zu klein
P0102 - 002 - unterer Grenzwert unterschritten - Sporadisch
16885 - Fahrzeug-Geschwindigkeitssignal unplausibles Signal
P0501 - 004 - kein Signal/Kommunikation
wklejam także foto wtyczki która idzie do przepływki, może jest na tym forum jakiś użytkownik z tym samym silnikiem i mógłby sprawdzić czy u niego tak samo kable są wpięte w wtyczce...może wina tkwi właśnie w tym?