.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 21:52:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 182 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.5 TDI V6 AFB] Analiza logów
PostNapisane: 23.sty.2007 16:18:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Proszę o przeanalizowanie logów.
Komentarze, sugesitie, opinie, porady itp. mile widziane.
Logi robione po raz pierwszy. Użyto VAG-COM 311-2 (dzięki Meszrum :) )
Na razie tylko logi statyczne, gdyż niestety wysiadła mi bateria w lapku. Dynamiczne "dorobię na dniach"

001, 003, 004
Obrazek
013, 014, 018
Obrazek
004 Basic settings
Obrazek
011 Basic settings

Obrazek

Do dzieła :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2007 16:33:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
temp. płynu chłodzącego 73.9*C...
to za mało o 10*C.
kłopot z termostatem?
wyniki są niemiarodajne.

dziwne wysterowanie pompy na 004 - prawie na 100%.
zrób logi grupy 004 [zwykłe] przy użyciu VC303.

reszta wygląda dobrze. choć będzie wyglądać inaczej przy 82*C.


[+]
a ja się porusza sztanga?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Ostatnio edytowano 23.sty.2007 16:43:03 przez meszrum, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2007 16:34:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Mogles sie nim przejechac bo widac ze nie ma temperatrury odpowiedniej
Widac ze albo w najblizszym czasie padnie sterujacy albo elektronika w pompie daje o sobie znac po korekcji wtrysku

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 14:15:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):

dziwne wysterowanie pompy na 004 - prawie na 100%.
zrób logi grupy 004 [zwykłe] przy użyciu VC303.

reszta wygląda dobrze. choć będzie wyglądać inaczej przy 82*C.


[+]
a ja się porusza sztanga?



Wowo, dawaj te poprawne logi, bardzo mnie interesuje Twoje wysterowanie pompy - prawie na 100 %. Chciałbym to porównać z moim przypadkiem...

[+]

jak potrzebujesz "śmigającego" VC 303.1 - to pisz na PW

Pozdrawiam :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 15:36:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kurde, poprawnych logów (przy około 80-90*C) nie wykonam bo z termostatem kaszana. Przysłoniłem dziś chłodnice i niestety i tak powyżej 76*C nie chce wskoczyć. W związku z tym mam pytanie, czy przy wymianie termostatu bede musiał ruszać rozrząd??
Zrobiłem logi dynamiczne, ale nie wiem czy jest sens je wrzucać jak mam takie cyrki z temperaturą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 15:42:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
ja przy wymianie termostatu musiałem ruszyć rozrząd, a przy okazji po zerknięciu pod dekle musiałem też "ruszyć" hydraulikę głowicy :/

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2007 15:43:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Moze to dziwne ale ja w swoich autach to wymieniam termostaty raz do roku tak samo jak plyn .Nie jest to drogie a wiedzac ze termostat traci swoje wlasciwosci i zaczyna sie przedwczesnie otwierac a co gorsza moze sie wcale nie otworzyc ;) wole dmuchac na zimne. Kup sobie ten whelera czy jakos tak i nie potrzeba nic przestawiac w rozrzadzie, jedynie plyn wymien . Masz troche pracy bo w V6 termostat jest w takim miejscu i potrzeba gimnastyki lekkiej :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 09:27:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Wymieniłem wczoraj termostat.
Spokojnej robotki z pogaduchami było 6 godzin :/ Obyło się bez zciagania jakiegokolwiek paska, choć przy pierwszych próbach wydawało się to niemożliwe. Operacja zakończona sukcesem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 09:34:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Termostat kupiłeś oryginalny ?
Jaką temperaturę trzyma ?
:peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 10:12:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kupiłem Wehlera, czy jakoś tak. Trzyma 90*C choć czas nagrzewania w 2.8 AAH był zdecydowanie dużo szybszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 10:41:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
No to zapodawaj logi, wowo...
Nic już nie stoi na przeszkodzie :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 12:31:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
wowo napisał(a):
Kupiłem Wehlera, czy jakoś tak. Trzyma 90*C choć czas nagrzewania w 2.8 AAH był zdecydowanie dużo szybszy.

Ok. TDI nagrzewją się dłuzej , wiec musisz się do tego przyzwyczaić ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 12:40:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
carlnova napisał:
Cytuj:
No to zapodawaj logi, wowo...
Nic już nie stoi na przeszkodzie


Niestety, oblodzone i zaśnieżone drogi w okolicy. Bede musiał troche przeczekać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 13:18:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
wowo napisał(a):
Kupiłem Wehlera, czy jakoś tak. Trzyma 90*C choć czas nagrzewania w 2.8 AAH był zdecydowanie dużo szybszy.

diesel nagrzewa się wolniej bo ma większą sprawność, więc w benzynie więcej energii idzie w "gwizdek" tzn. w chłodnicę ;)

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 16:03:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jaki nr katalogowy przepływki jest oryginalnie w 2.5 TDI V6 AFB ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 16:19:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
059 906 461 E (lub 059 906 461 EX)

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 20:48:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
SebMis napisał(a):
059 906 461 E (lub 059 906 461 EX)


lub sam numer BOSCHA (dopiero przerabiałem) 0 281 002 429

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 14:02:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
Carlnova - mozesz powiedziec jak ta przepływka boscha sie sprawuje?? Bo wlasnie mam zamiar ta sama z tym numerem wymienić pewnie jutro. Aha i jeszcze jedno czy dali Ci 2 lata gwarancji ??
Pozdro

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 14:54:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kupiłem już z ASO z 2-u letnią gwarancją - 390zł. Logów na nowej przepływce, jeszcze nie zrobiłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 14:56:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Mariojr napisał(a):
Carlnova - mozesz powiedziec jak ta przepływka boscha sie sprawuje?? Bo wlasnie mam zamiar ta sama z tym numerem wymienić pewnie jutro. Aha i jeszcze jedno czy dali Ci 2 lata gwarancji ??
Pozdro


innej, niż Bosch'a, nie włożysz [poza egzotykami z allegro, naturalnie] ;) .
pytanie najważniejsze: Mariojr, czy diagnozowałeś przepływomierz poprawnie i jesteś pewien, że źle mierzy / jest uszkodzony?
czy po prostu masz 400 pln, które bardzo chcesz wydać na AFB?
[polecam wówczas kupno lepszego oleju i filtrów]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 182 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: