.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 22:52:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.6 ABC] trudnosci z zapalaniem
PostNapisane: 01.maja.2007 14:02:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2007 12:50:47
Posty: 11
Hej,
mam audi 80 b4 1994r v6 2.6, mam trudnosci z zapaleniem silnika. jeszcze z miesiac temu to myslalem aha wtryski, ok zaczalem dolewac plyn do paliwa ktory czysci wtryski, jakies rezulataty byly auto palilo lepiej ale jak juz lalem normalnie paliwo bez koncentratu tego, to znowu ten sam problem powracal. czasem jak zapalalem to potrafilo strzelic w kolektor ssacy tak jak czasem strzela w gaznik az pewnego dnia strzelilo sobie syto!!! rozwalilo mi gorna plastikowa pokrywe kolektora ssacego oraz gorna plastikowa pokrywe silnika v6. cud ze sie nie sfuralo auto! w jednym z gniazd zaworowych stalo jeszcze paliwo to sobie pomyslelm a jednak gdzies mialem przeciek i wszystko paliwo zbieralo sie w kolektorze ssacym.
ok kupilem nowe czesci, dalem wtryski paliwa do servisu przeczyscili, powymieniali oringi tzn gumki [z tego co wyczailem to jedna gumka na wtryskiwaczu byla obszczerbana i przez nia musialo przeciekac.] teraz ladnie slychac jak wtryski pracuja , przyokazju zmienilem pasek rozrzadu oraz ten drugi ale mam jeszcze gorsze problemy z zapalniem musze dlugo krecic zeby zapalil.
nie wiem do czego zabrac sie teraz.

btw
slyszlalem ze mozna podlaczac pod interface VAG usb i obczaic moze komputer mi cos szwankuje w sumie to jak kupilem to auto to bateria byla siadnieta. nie wiem naprawde co mam juz robic. doradzcie mi cos.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2007 19:36:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2007 22:04:43
Posty: 159
Lokalizacja: Opolskie - Głubczyce
Witam.

Oczywiście że można podłączyć interfejs diagnostyczny VAG. W zasadzie od podłączenia jego do auta mechanicy powinni zacząć naprawę... Jedź do warsztatu który posiada takie urządzenie niech Ci przede wszystkim dokładnie zdiagnozują silnik.

_________________
Audi 80 B4 '94 rok, ABK 2.0 + gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: oj
PostNapisane: 01.maja.2007 23:20:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2007 12:50:47
Posty: 11
zeby to bylo takie proste!!! ja jestem w Tasmani a nie w Polsce, i to robi duza roznice , jak chce dostac czesci do Audi to pozostaje mi Dealer, a oni to ceny maja z kosmosu, zreszta ja juz mam swoje zdanie na temat serwisow i mechanikow jak nie masz swojego znajomego to auta nie oodaje nikomu!
przeciez takie przekrety co odchodza to szok, juz to widzialem na dwoch autach volvo i polo jak ladnie robia serwis, niech by ich szlag. a kasa taka kosza za nic doslownie za nic, np bo jak masz miec zrobiony serwis auto na gwarancji to im nawet plynu w ukladzie chlodniczym sie nie chce wymienic i dlatego w polo siadla pompa wodna lozysko sie rozsypalo w drobny mak a wiesz jakiego koloru byl plyn? brazowy wygladalo to jak bloto. itd przkladaow jest wiecej ale to chyba nie ten topik zeby sie rozpisywac.

pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 05:24:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2007 22:04:43
Posty: 159
Lokalizacja: Opolskie - Głubczyce
Kurcze to masz faktycznie problem. Ja na szczęście moje auto naprawiam sam, znam się troszkę na tym. Też w Polsce obecnie nie mieszkam a ceny napraw w Holandii do tanich równierz nie należą. Mam taki interfejs VAG i sam podłączam. Przede wszystkim radzę Ci zaopatrzeć się w literaturę o Audi z takim silnikiem i poczytać. Szukaj w necie, to chyba obecnie dla Ciebie jedyne źródło.

_________________
Audi 80 B4 '94 rok, ABK 2.0 + gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: proba, reki nie urwie.
PostNapisane: 02.maja.2007 07:42:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2007 12:50:47
Posty: 11
hej no prze.... troche ale coz jak mi sie zachcialo europejskich aut :P ok
dzisiaj odlanczylem akumulator i wiedze pierwsze postepy auto pali jak trzeba ale dalej swiecaca lampka od ABS mi swieci czasem na dolku przygasa lub zaczyna swiecic, czasm to juz nie wiem sam. Kontrolka zaczela swiecic kiedy jej sie podoba. Ona mi zaczela swiecic od jakis 2 miesiace temu jak zmienialm przednie zamortyzatory, przepatrzylem wczoraj przednie czujniki od abs ale niby wszystko ok nie sa zabrodzone, cholera juz wie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 21:24:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2007 22:04:43
Posty: 159
Lokalizacja: Opolskie - Głubczyce
A łączenia czuników są OK ?? Kable nie uszkodzone ?? Może sam czujnik się uszkodził ?? Albo źle styka ?? Sprawdź wszystko jeszcze raz, bardzo dokładnie.

_________________
Audi 80 B4 '94 rok, ABK 2.0 + gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2010 22:06:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2007 23:58:02
Posty: 135
Lepszy odgrzany kotlet niż wątek bez odpowiedzi...

_________________
Audi 80 B4 2.6 ABC 94 r Q -> JEST :)
Audi 100 c3 2.3NF 89r Automat -> BYŁO


Ostatnio edytowano 24.lip.2010 12:45:33 przez Lubniewicz, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2010 08:31:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
nagroda za super kotleta przyznana
nabijasz posty do działu ogłoszeń czy jak ??

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 73 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: