.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.sty.2025 00:05:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.9. TDI AVF] ma "czkawke"
PostNapisane: 06.maja.2007 21:26:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
witam jak juz robilem problem z wpadaniem w tryb avaryjny(czojnik cisnienia na dolocie IC)
to zaczelo sie iz auto si krztusi okalalo sie iz zawor powrotu spalin EGR otwiera sie i zamyka przy 2tys obrotow poprostu puka obie jak otworzy sie to silnik sie krztusi-co jest zrozumiale- nie wiem co moze to powodowac,poprostu znowu go zaslepilem pomoglo ale jak przyspieszam to auto czasami zachowoje sie jak by to byl automat przyspieszy -zwolni-i przyspiesza dalej... zadnych bledow bloki pomiarowe ok, jak powinny wygladac dawki paliwa na wolnych obrotach w bloku? bo zauwazylem iz czasami mam wskazania ujemne nie w kazdym ale przynajmiej w 2 na 4

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2007 22:32:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Caly urok pompowtryskow, zaslepienie EGR czasami daje takie objawy . Ciekawe czy czujnik cisnienia doladowania jest sprawny calkowicie. Mapy w ECU tez po jakims czasie pokazuja to ze silnik nie ma juz tej mocy co wczesniej i dostaje telepawki bo nie mozna go wysterowac. To ze dawki sa na plusie i na minusie nic nie szkodzi ale jest dowodem duzego przebiegu motorka. Pocieszajace jest to ze pompowtryski wytrzymuja srednio 500tys km w dobrej kondycji:)

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2007 08:17:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Jack napisał(a):
Pocieszajace jest to ze pompowtryski wytrzymuja srednio 500tys km w dobrej kondycji:)


skad takie optymistyczne wiesci .... :?: ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2007 16:08:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2007 22:15:25
Posty: 99
Lokalizacja: Moss Norge
jezdilem z zaslepionym egr przez dwa lata i bylo ok odetkalem go jak zaczol ni wpadac w tryb awaryjny czaego przycznyna okazl sie zawieszjacy czojnik na interkuleze -dolocie, po wymianie okazalo sie ze zawor pyka -otwiea sie i zamyka - wiec go zatkalem ale podczas jady przy tej samej predkosci na chwilke auto straci i wruci mu moc -ja tego nie doswiatczylem slowa mojej zony ona nim jezdzi do pracy 90 kn dziennie- ale zauwazylem ze podczas przyspieszania jak wcisne gaz to lekko jakby poscila moc i po chwili rwie jak niby nic...

auto serwicowane co 12 tys km, tylko czysty dieselek lany, i ma 210 tys przebiegu (no nie na zegarze ale tyle ma)

_________________
2002 - Passat 1.9AVF TDI PD 150 HP 340Nm jest
1992 - Cabriolet 2.3 NG 133HP -- nowa zabawka
1989 - Coupe 2.3 NG 136 HP - bylo
1983 -Porsche 944 N/A - zlota perelka - skasowana

Job: Service DAF ™ \ SsangYong ™


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: