witam
kumpel ma na oku fajna furke za naprawde małą kase i ma zamiar ja kupic, wiec dziś pojechaliśmy z lapkiem troche poszperac
no i w silniku siedza takie błedy
19561-zawór przełeączeniowy N-239 przepustnica powitrza twarde uderzenie przy wyłaczaniu silnika SPORADYCZNY
18062- SPORADYCZNY
17978- chwlinowy brak komunikacji silnika z immo SPORADYCZNY
00562-czyjnik tem. oleju G266
oraz logi dynamiczne ktore mi sie nie podobaja
003
http://img57.imageshack.us/img57/1264/003jm4.jpg
011
http://img234.imageshack.us/img234/8936/011lp1.jpg
logi moze nie najwyzszego lotu
bo prowadził koles z komisu no i były duze korki
w 011 widac ze przeładowuje , a przepływka mierzy za duzo (pewnie przez to przełądowanie) reszta logów jest wporzadku. Padajacy N75
bo turbina przestawia sie bez zaciec i płynnie i czy wartos wymagana 1950 nie jest nieco za duzo
został zchipwowany czy to norma
, gdzies wyczytałem że błąd 18062 wystepuje czasmi jak jest wgrany inny soft.
TDI -timing sie odpala ale nie rysuje wykresu kata trysku, czy ma to cos zwiazek z z czujnikiem (bład 562) w BS tak wachał sie od 0 do 3.
P.S. temperatura płynu na zegarach rózniła sie od wskazan vaga o około 10 stC
prosibył bym o ocene naszych wypocin
czy sie pakowac w ta furke bo naprawde jest fajna ogolnie jedzi gites i ładnie sie zbiera
z gory tnx pozdrawiam