.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 11:49:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.9 TDI ALH] prosba o interpretacje logów i błedów vag
PostNapisane: 09.maja.2007 19:53:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
witam
kumpel ma na oku fajna furke za naprawde małą kase i ma zamiar ja kupic, wiec dziś pojechaliśmy z lapkiem troche poszperac ;) no i w silniku siedza takie błedy

19561-zawór przełeączeniowy N-239 przepustnica powitrza twarde uderzenie przy wyłaczaniu silnika SPORADYCZNY
18062- SPORADYCZNY
17978- chwlinowy brak komunikacji silnika z immo SPORADYCZNY
00562-czyjnik tem. oleju G266

oraz logi dynamiczne ktore mi sie nie podobaja

-> 003 http://img57.imageshack.us/img57/1264/003jm4.jpg
-> 011 http://img234.imageshack.us/img234/8936/011lp1.jpg

logi moze nie najwyzszego lotu ;) bo prowadził koles z komisu no i były duze korki :):
w 011 widac ze przeładowuje , a przepływka mierzy za duzo (pewnie przez to przełądowanie) reszta logów jest wporzadku. Padajacy N75 :?: bo turbina przestawia sie bez zaciec i płynnie i czy wartos wymagana 1950 nie jest nieco za duzo :?: został zchipwowany czy to norma :?: , gdzies wyczytałem że błąd 18062 wystepuje czasmi jak jest wgrany inny soft.

TDI -timing sie odpala ale nie rysuje wykresu kata trysku, czy ma to cos zwiazek z z czujnikiem (bład 562) w BS tak wachał sie od 0 do 3.
P.S. temperatura płynu na zegarach rózniła sie od wskazan vaga o około 10 stC

prosibył bym o ocene naszych wypocin :): czy sie pakowac w ta furke bo naprawde jest fajna ogolnie jedzi gites i ładnie sie zbiera
z gory tnx pozdrawiam

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Ostatnio edytowano 11.maja.2007 13:08:21 przez szewek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2007 16:37:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
kurde gdzie sie podziali wszyscy specjalisci od TDI na tym forum :?:

przeładowanie to w sumie pikus ale mogłby ktos przyblizyc chociaż co mogło spowodować błedy 19561 18062 00562 i o ktore czujniki to dokłądnie chodzi :?: oraz czy mozna wierzyc wskazaniom kąta wtrysku w BS bo w tdi -timmin wogole go nie rysuje :/ , moze ma to powiazanie z tymi czujnikami ??

podpowidzcie cos ;)
pozdrawiam

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: