.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 00:25:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [TDI Logi}Prosze o przeanalizowanie logów
PostNapisane: 11.maja.2007 20:10:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 12:18:43
Posty: 236
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Audi A3 Sportback 1,9 TDI BXE
Statyczne:

001 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/42d ... 9ee66.html

003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22d ... 22436.html

004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/92f ... bb5a8.html

013, 014 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b82 ... f7722.html

Dynamiczne:

001 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/769 ... 2768f.html

003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/094 ... abbc1.html

004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2c ... a1168.html

008 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/744 ... 608c3.html

010 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e36 ... abee4.html

011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/af7 ... 1fd7f.html

Logo BS mi nie wyszły. Czy jak sie chce je wykonać poprzez 311.2 to także w 01-Engine > 08-Meas. Blocks. Nie chce mi się wykonać log 000 oraz wszystkie BS.

Prosze o pomoc także w tej sprawie.


Pozdrawiam serdecznie
Konrad

_________________
A6 2,5 TDI Avant quattro AKN '99
- był
A3 Sportback 1,9 TDI BXE '07 - jest :)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [TDI Logi}Prosze o przeanalizowanie logów
PostNapisane: 12.maja.2007 18:17:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
konrad_1977 napisał(a):
Logo BS mi nie wyszły. Czy jak sie chce je wykonać poprzez 311.2 to także w 01-Engine > 08-Meas. Blocks. Nie chce mi się wykonać log 000 oraz wszystkie BS.

Prosze o pomoc także w tej sprawie.



Konrad -> jak to Ci nie wyszły BS ? :/
Albo w 01-Engine i od razu Basic Settings, albo właśnie measuring blocks i na dole w lewym rogu przełącznik "switch to basic settings", którym przełączysz się w nastawy podstawowe żądanego kanału (bloku pomiarowego).
Co tutaj może nie wyjść ?
Wrzuciłeś przez to niekompletną diagnostykę i wcale mnie nie dziwi, że nikomu się nie chce wypowiadać, bo po prostu można się pomylić i wprowadzić Cię w błąd. :/

Co do Twoich logów - jedyne co można zauważyć to:

1. Przepływka OK (chociaż nie cały czas miałeś pedał gazu wciśnięty do oporu)
2. Kąt początku wtrysku OK, rozrząd OK i wysterowanie nastawnika na rewelacyjnym poziomie ;)
3. W dynamicznym 004 kąt początku wtrysku rzeczywisty (osiągany) wychodzi Ci delikatnie poza zakres dopuszczalny - 10* BTDC (Twój 10,8* BTDC) - mam nadzieję, że nie objawi się to błędem 00550 (to może być moje przewrażliwienie, więc sie tym nie sugeruj ;) )
4. Przekroczone dopuszczalne korekcje na wtrysku trzeciego cylindra (-2,27) - to zdecydowanie za dużo. Według mnie wtryskiwacz do wymiany lub auto ma przebieg rzędu 300 tys. km
Tutaj jednak moge się mylić i niech się wypowiedzą mądrzejsi ode mnie.
Trzeci wtryskiwacz to wtrysk sterujący z czujnikiem wzniosu igły rozpylacza więc jego padnięcie objawiłoby się jeszcze blędem G80 i zerowym kątem wtrysku osiąganym - więc prawdopodobnie źle patrzę, albo inaczej liczy się wtryski.
Wrzuć komplet logów z BS i wtedy oczekuj poważnych sugestii, meszrum już kilkakrotnie zapowiadał że nie będzie oceniał niekompletnych logów...

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2007 19:21:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 12:18:43
Posty: 236
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Audi A3 Sportback 1,9 TDI BXE
Postaram sie uzupełnić jaknajszybciej logi zauważyłem właśnie że 007 także nie ma.

Cieszy mnie to co już na wstępie wynika z tego co udało mi sie zrobić Choć te korekcje nie są najlepsze. Wiesz ile może kosztować regeneracja wtryskiwacza? Zastanawiam się czy nie zrobić odrazu wszystkich (w zalżności od kosztów)

Pozdrawiam i dzięki za reakcje
Konrad

_________________
A6 2,5 TDI Avant quattro AKN '99
- był
A3 Sportback 1,9 TDI BXE '07 - jest :)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2007 19:42:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Zapytaj na PW użytkownika o nicku Jack - jak widzisz poniżej chłop zna się na rzeczy ;) , moje doświadczenie w tym zakresie jest zerowe.

Jack napisał(a):
Service Bosch jest tylko 12 punktow w kraju , ktore zajmuja sie regeneracja wtryskiwaczy 2 fazowych. Zestaw naprawczy do sterujacego razem z ustawieniem jednorodnosci 300-370 zl zaleznie od oznaczenia wtrysku. Wszystko chodzi jak nowe i mamy pewnosc ze to Bosch rozpyla a nie jakis Turasek.


Pad wtrysku sterującego objawiłby Ci się błedem 00742 i zerowym kątem wtrysku osiąganym, tak że możesz spać spokojnie - nie padł najdroższy wtryskiwacz w Twoim zestawie :diabel:
Nie mniej jednak trzeba to zrobić...

Jest jeszcze jedna sprawa, która mnie zastanawia - mianowicie w zdrowym AFB/AKN turbina spokojnie powinna pompować do 2250 - 2300 mbar, u Ciebie z ledwością osiąga 2100 mbar.
Nie czujesz mułowatości autka, Konrad ?
Poza tym overboost (jeżeli można to tak nazwać) osiągasz dopiero przy 2300 rpm, mimo, że AKN ciągnie z dołu - to moim zdaniem za późno...
Wpisz sobie dane z 011 do tabeli (wykresu) w Excelu i zaprezentuj wynik w tym topicu - zobaczysz wtedy jak to wygląda...

Dla porównania mój 011 na chipie:

Obrazek

i 011 mistrza meszruma (zdrowa seria):

Obrazek[/quote]

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2007 21:38:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 12:18:43
Posty: 236
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Audi A3 Sportback 1,9 TDI BXE
Prosze o to tak wygląda mój wykres

Obrazek

Zawiele mi on nie mówi :(
Carl masz racje co do mułowatości. Jest wyczówalna i aby tego nie czuć to musze kręcić na wższe obroty.

Dostępu do lapka nie miałem ale jak tylko będzie taka możliwość to uzupełnie braki :)

Pozdrawiam
Konrad

_________________
A6 2,5 TDI Avant quattro AKN '99
- był
A3 Sportback 1,9 TDI BXE '07 - jest :)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2007 23:11:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
konrad_1977 napisał(a):
Zawiele mi on nie mówi :(
Carl masz racje co do mułowatości. Jest wyczówalna i aby tego nie czuć to musze kręcić na wższe obroty.



Konrad, graficzne przedstawienie Twojego 011 mówi bardzo wiele.
Przede wszystkim, że w Twoim AKN-ie overboostu w ogóle nie ma.
To auto się porusza, ale nie jeździ... :/
Zobacz też jakie trudności ma ECU z korelacją ciśnienia zadanego z rzeczywiście osiąganym. Porównaj to do naszych wykresów - ewidentny brak stożkowego zjawiska OB.
Być może miałeś tak od początku, ale zaręczam Ci wtedy - jak poczujesz "przyjemne odjeżdzanie auta spod pupy" - jak to określa mesz - zakochasz się w tym zjawisku.
Trzeba jak najszybciej poprawnie zdiagnozować auto poprzez analizę kompletu logów zrobionych zgodnie z prawidłami.
Przyczyn takiego stanu może być wiele - począwszy od nieszczelności w dolocie, poprzez N75, zaburzeń podciśnienia sterującego praca turbiny, aż do kierownic VTG.
Nie ma co gdybać - trzeba działać ;)

Dla jasności - kilka słów teorii:

Co to jest overboost?

Overboost, jest to funkcja programu sterującego ECU powodująca chwilowy wzrost ciśnienia doładowania ponad ograniczenia ustawione w programie.
Overboost powoduje chwilowy przyrost momentu obrotowego, odczuwany przez kierowcę, jako tak zwane „kopnięcie” po gwałtownym wciśnięciu pedału „gazu”. Po czasie ustalonym w programie regulacja ciśnienia przywraca stały parametr regulacyjny.
W praktyce wygląda to następująco:
Maksymalne ciśnienie doładowania w seryjnym silniku 2,5 TDI 150 PS to ok. 2250 mbar. Podczas gwałtownego przyspieszania ciśnienie jest zwiększane przez chwilę nawet do 2500 mbar (carlnova) czy 2400 mbar (meszrum).
W tym czasie podnosi się również dawka paliwa, w wyniku zmierzonego przez ECU większego przepływu powietrza. Efektem działania overboostu, jest więc chwilowy wzrost mocy jednostki napędowej.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 08:48:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
z danych jakie zamiesciłeś wynika, że wszystko [poza wtryskiwaczami] jest OK. ciśnienie doładowania jest wzorowe.

carl,
to jest AKN.
u zarania idei tego silnika było "by ciągnął z dołu do 3000 rpm" - stąd brak ob przy 2200-2300 rpm.
z racji, iż AFB do 2300 nie jedzie, to właśnie ob miało niejako wynagradzać kompletną indolencję na dole.

AKN miał być lepszą wersją AFB - wyszło gorzej, niestety, niż planowano.
tak naprawdę, rozłożenie momentu udało się dopiero w AYM.


AFB i AKN pomino, że mają ten sam osprzęt, pojemność i części, dzieli bardzo wiele.
to jak A. Jolie i S. Johansson [ta sama płeć, osprzęt i elementy ;) , a mimo to - zupełnie inne].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 10:32:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):

to jak A. Jolie i S. Johansson [ta sama płeć, osprzęt i elementy ;) , a mimo to - zupełnie inne].


Myślisz, że różnią sie pojemnością ? :diabel: :diabel: :diabel:
Opisałeś to tak poetycko, że aż się ośliniłem ;) :): i od razu zrozumiałem różnice (między AFB i AKN)...
Pozdrawiam, meszrumie :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 20:29:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 12:18:43
Posty: 236
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Audi A3 Sportback 1,9 TDI BXE
Mesz "bracie" to mnie pocieszyłeś :)
chyba jeszcze dzisiaj zrobie logi po powrocie z pracy czyli późną porą i postaram sie uzupełnić te beakujące BS. Niestety bez dynamicznego 000 bo nie pora na takie eksperymenty i to samemu. Czy ten dynamiczny jest bardzo ważny?
Hmmmmmmm... To skoro części itp mają to samo muszą różnić się sterowaniem?

_________________
A6 2,5 TDI Avant quattro AKN '99
- był
A3 Sportback 1,9 TDI BXE '07 - jest :)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 21:43:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Konrad -> nawiązując do Twojego zapytania na priva - sam tego nie robię, ale mam serdecznego przyjaciela - super magika od alarmów, zabezpieczeń, odcięć, ukrytych wyłączników itd. itp.
Gość jest naprawdę niezły, miarą jego profesjonalizmu jest stale zapchany plac przed warsztatem samymi luksusowymi wózkami, nie jakimiś tam C5 :diabel:
Osobiście jednak uważam, że najlepszym zabezpieczeniem jest AC...
Sorry za OT :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 22:05:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 12:18:43
Posty: 236
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Audi A3 Sportback 1,9 TDI BXE
Ale on jest z Koszalina zapewne ;/
Jutro jade z kumpelą do jej magika. były "niebieski" który teraz montuje alarmy. niby wie jakie stosują sztuczki złodzieje i wie czego nie stosować.
Też mam tu magika ale jego podejście do klienta odstrasza. także dużo fajnych autek i ciągle cos ma do roboty nie tylko z audio.

Mesz - który to może być wtryskiwacz? Jutro podjade do boscha i zorientuje sie co i jak.

Pozdrawiam
Konrad

_________________
A6 2,5 TDI Avant quattro AKN '99
- był
A3 Sportback 1,9 TDI BXE '07 - jest :)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 15:41:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 12:18:43
Posty: 236
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Audi A3 Sportback 1,9 TDI BXE
Witam.

Dzięki uprzejmości Carla ( :peace: jesteś wielki prtzyjacielu :peace: ) i z jego wielką pomocą udało się dzisiaj wykonać wszystkie logi :)
Zamieszczam nie tylko te brakujące ale kompletne aby nie były z różnych okresów diagnozowania.


Statyczne:

000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d2 ... 17186.html

001 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d9 ... 3e91d.html

003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/65b ... d6b2c.html

004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d80 ... 35cb0.html

007 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04c ... 30164.html

011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6e ... 85b91.html

013 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ffc ... e16b5.html

014 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c6 ... 2ca56.html

018 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/062 ... 6d523.html


Basic settings:

000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ffd ... be326.html

003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b2c ... 9b438.html

004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/69c ... 2819b.html

011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ebb ... ab189.html


Dynamiczne:

000 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f59 ... 52703.html

001 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbf ... 18288.html

003 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/408 ... dc4ed.html

004 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c42 ... d0577.html

008 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce9 ... 736b0.html

010 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/df1 ... 2b11c.html

011 - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8d ... 7b279.html

W ostatnim są dwie próby logowania. Nie pamiętam czy ta grupa była powtarzana ze względu na duży ruch. Nie widać tu aby aby była zdięta noga z gazu. Może to że drugie logowanie wyszło nam szybciej to fakt że było z górki.
Carl napewno nie wyszłedł nam jeden log dynamiczny 000 ale go usunąłem.
Wstawiłem oba 011 bo wydają sie być zrobione poprawnie.



Pozdrawiam i zapraszam do czynnego udziału w ich rozszyfrowaniu :diabel:
Konrad

_________________
A6 2,5 TDI Avant quattro AKN '99
- był
A3 Sportback 1,9 TDI BXE '07 - jest :)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 18:36:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
OK.

za wyjątkiem dawek korekcji 013 i 014.
przepływomierz wytrzyma jeszcze miesiąc... [pewnie już ma 3 miesiące]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 18:41:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 12:18:43
Posty: 236
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Audi A3 Sportback 1,9 TDI BXE
Autko jest troche "przymulone". Wcześniej czułem jak turbinka sie załącza przy 1600-1700, a teraz około 2000 i to nie z takim zaakcentowaniem jak było na początku.
Mesz myślisz że to przez przepływke? Nie wiem ile ona ma. Z taką sprowadziłem autko i na jej oznaczeniu jest E a nie EX.
Carl myśli że to może być zatkany katalizator. Czy to możliwe aby po tym jak wymieniłem olej i był ponad stan zaledwie kilka dni sie "zapchał"?

Pozdrawiam

_________________
A6 2,5 TDI Avant quattro AKN '99
- był
A3 Sportback 1,9 TDI BXE '07 - jest :)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 18:45:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
uczucie "przymulenia" spwodowane jest wysokimi temperaturami - auto jest wołowate i hałasuje jak odrzutowiec. powodem jest niezbyt wydajny IC i załączająca się wiskoza.
jak tylko się ochłodzi do 20*C, to nie poznasz auta.
nic nie ruszaj - auto jest sprawne - wszystko przez upały.

gdyby zapchany był katalizator, to lmm mierzyłby ok 500 - 600, a doładowanie nie przekraczałoby 1800.

;)


[+]
skoro lmm jest E, to wytrzyma dłużej niż miesiąc.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 18:50:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 12:18:43
Posty: 236
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Audi A3 Sportback 1,9 TDI BXE
To mnie uspokoiłeś.
Dzisiaj jak jechałem z rana na spotkanie z Carlem (był też Danielos9 - taki nieoficjalny spocik :peace: ) to rzeczywiście łądniej śmigało ale bez rewelki.
Pamiętam że coś z zajęć o schłądzaniu powietrza przed wtłoczeniem jego do cylindrów :) Im chłodniejsze tym mniejsza jego obiętość i analogicznie więcej w cylindrze i takie tam :)

Mesz które wtryski mam do zrobienia?

_________________
A6 2,5 TDI Avant quattro AKN '99
- był
A3 Sportback 1,9 TDI BXE '07 - jest :)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 19:11:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
6 i 4 na pewno

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 19:16:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Mówiłem Ci nie pękaj - będzie OK ? :diabel:

konrad_1977 napisał(a):
Nie pamiętam czy ta grupa była powtarzana ze względu na duży ruch. Nie widać tu aby aby była zdięta noga z gazu. Może to że drugie logowanie wyszło nam szybciej to fakt że było z górki.


Duży ruch nie przeszkadzałby nam, gdybyś jechał jak w Need for Speed lub Fast and Furious - lawirując między tirami :diabel:
Ja byłem przygotowany na jazdę bez trzymanki.... :D
Następnym razem - ja prowadzę :kosci: - Ty logujesz... :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 19:26:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
co do wtryskiwaczy - należałoby podmienić sterujący na nowy i zalogować.
wtedy odczyt będzie miarodajny.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2007 00:38:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 12:18:43
Posty: 236
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Audi A3 Sportback 1,9 TDI BXE
Carl - nie widze żadnego problemu abyśmy zamienili się miejscami :)

Co do Wtrysków to trzeba ściągnąć pokrywe zaworów. Czy wówczas dawać nową uszczelkę czy może być ta jeśli była wymieniana przy okazji robienia rozrządu?

_________________
A6 2,5 TDI Avant quattro AKN '99
- był
A3 Sportback 1,9 TDI BXE '07 - jest :)

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: