.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 09:49:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe B3/B4] Zegary dodatkowe - Jak sprawdzić
PostNapisane: 14.maja.2007 10:13:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2006 13:57:02
Posty: 200
Lokalizacja: Białystok
jest możliwość sprawdzenia zegarów dodatkowych czy są sprawne nie mając ich podłączonych w aucie? chodzi mi konkretnie o zegar od temperatury oleju i ciśnienia oleju.

_________________
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi Cię na swój poziom, a potem zabije doświadczeniem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 12:27:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Eee a co się tam może popsuć :galy:

jeśli już to czujniki moga nawalać

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 15:14:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Moze to pomoze -> http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=2227&postdays=0&postorder=asc&start=0

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 17:56:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2006 13:57:02
Posty: 200
Lokalizacja: Białystok
no a jednak coś mi nie działa - czujnik do ciśnienia mam nowy a więć powinien działać, po zapaleniu silnika wskazówka przechodzi na 5 i tak zostaje... po wyłączeniu dalej tam jest :D dopiero jak pstrykne palcem to wraca na swoje miejsce, a od temp. oleju stoi w miejscu ( jak miałem przepalony tłumik to latała jak szalona na prawo i lewno, chyba od drgań) mam pytanie czy tam jest jakaś delikatna sprężynka która odciąga wskazówke na pozycję zerową po wyłączeniu ?

_________________
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi Cię na swój poziom, a potem zabije doświadczeniem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2007 18:04:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Ciśnienie oleju na poziomie 5 to norma zaraz po odpaleniu. Dopiero po rozgrzaniu powinien zejść na ~2 bary. Temperatura też leży na minimum skali aż do rozjeżdżenia silnika. Teraz w lecie ciśnienie mam 2 i temperaturę oleju na pierwszej kresce po 4-8 kilometrach, więc nie tak hop siup.

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 14:21:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2006 13:57:02
Posty: 200
Lokalizacja: Białystok
Monster napisał(a):
Ciśnienie oleju na poziomie 5 to norma zaraz po odpaleniu. Dopiero po rozgrzaniu powinien zejść na ~2 bary. Temperatura też leży na minimum skali aż do rozjeżdżenia silnika. Teraz w lecie ciśnienie mam 2 i temperaturę oleju na pierwszej kresce po 4-8 kilometrach, więc nie tak hop siup.



wiem o tym wszystkim - ale rozgrzany czy zimny jest to samo - NIC sie nie dzieje więcej ...

_________________
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi Cię na swój poziom, a potem zabije doświadczeniem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 19:05:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
co do sprzezynki to jest zwana "ceweczka" :): , te wskazniki działaja na zasadzie woltomierza , bo czujniki zmieniaja swoja rezystacje ze zmiana cisnienia lub temperatury i z cisnieniem jak leci na max to nie dostaje wogole sygnału z czujnika. Jesli wszytkie widoczne połaczenia sa ok to wskaznik walniety niestety(uszkodzenie wewnatrz).

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 19:09:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2006 23:40:57
Posty: 150
Lokalizacja: Brodnica
U mnie jest dokladnie to samo w C4 2.8, ale widze ze nie ma konkretnej diagnozy ani lekarstwa od zadnego speca

_________________
C3 R5 Sedan - było
C4 V6 Avant - jest
C4 V8 Avant Quattro - jest
C5 V8 Avant Quattro - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: