.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 11:53:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [k-jet] budowa regulatora nagrzewania
PostNapisane: 14.maja.2007 19:53:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 13:38:16
Posty: 165
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Witam.
Jak jest zbudowany ten regulator, chodzi mi dokładnie o sprężynkę i pręcik - jak one tam siedzą?
Dzisiaj chciałem go przeczyścić, jak go rozkręciłem to pręcik znajduje się w środku sprężynki, między blaszką bimetalową, a tą częścią od strony silnika.
Czy nie powinna byś między blaszką bimetalową, a płytką przykręconą na 4 śruby? A sprężynka z której strony jest "zabudowana".
Na 100% ktoś to już rozkręcał bo śruby są wyrobione i jest duże prawdopodobieństwo, że źle poskładał patrząc po innych elementach w tym samochodzie.

_________________
Audi 100 C3 '87 r. 2.0 SL + gaz - było
Audi Coupe quattro 2.3 20v '89r - było
Audi A6 C5 4.2 ASG quattro - było
Audi A6 C6 3.0 CAJA quattro - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 20:47:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 13:38:16
Posty: 165
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Tyle osób go rozbierało i nikt nie pamięta?

_________________
Audi 100 C3 '87 r. 2.0 SL + gaz - było
Audi Coupe quattro 2.3 20v '89r - było
Audi A6 C5 4.2 ASG quattro - było
Audi A6 C6 3.0 CAJA quattro - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 21:06:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Tu jest przekrój regulatora termicznego
" http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2. ... -regulator "

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2007 23:17:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
patrzac od strony silnika : sprezynka , jedna w druga, -> "talezyk"-> blaszka bimetalowa->precik. taka konfiguracja wystepowala u mnie, jesli sie myle to niech ktos z "madrzejszych poprawi.

Jak to bylo zlozone dojdziesz po sladach, ktore przez X lat odznaczyly sie na elementach (o ile byly wczesniej poprawnie zamontowane).

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2007 16:46:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 13:38:16
Posty: 165
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Dzięki, o to właśnie mi chodziło, ale tak zakręciłem jedną śrubę, że nie mogę jej odkręcić. Wezmę się za to w następnym tygodniu.

_________________
Audi 100 C3 '87 r. 2.0 SL + gaz - było
Audi Coupe quattro 2.3 20v '89r - było
Audi A6 C5 4.2 ASG quattro - było
Audi A6 C6 3.0 CAJA quattro - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: