.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 00:21:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [90 B3 2.3E NG] Czy trzeba odpowietrzać chłodzenie i wycieki
PostNapisane: 24.maja.2007 09:13:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2007 02:19:07
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Czy w tym silniku trzeba odpowietrzać układ chłodzenia? Ostatnio zginęło mi troche płynu i nie wiem czy muszę teraz coś dłubać. Jak dla mnie wygląda na konstrukcje samoodpowitrzającą się, ale nie chcę żeby mi coś wystrzeliło. Zakładam nowy topic bo o tym silniku nic nie znalazłem. I czy moge prosić o informacje w ktorym miejscu najczęściej te silniki zaczynają przeciekać(płynem chlodzącym)

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź[/code]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2007 09:35:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Popatrz sobie czy nie cieknie Ci z tyłu bloku pod akumulatorem z króćca do którego przychodzi wąż z nagrzewnicy. Druga możliwość to np. odpowietrznik na wężu.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2007 10:11:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
A chłodnicę masz szczelną? obejrzyj ją dokładnie...

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2007 15:26:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2007 02:19:07
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Chyba szczelna... plamy nie zostają nigdzie. Tyle że może wyparowywać od razu. Widze że przy czujniku temperatury zielono się zrobiło, najpierw uszczelnię to i wtedy jeszcze zobaczę. Tylko czy muszę to odpowietrzać? I czy temperatura 100* jest prawidłowa w takie upały? Normalnie wskaźnik pokazywał 90* teraz jest na następnej kresce.

_________________
kadett 1.7D -> Audi 90 B3 Quattro 2.3E (87 rok)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2007 19:06:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
przy ok.97-98stopniach powinien się załączać wentylator. Układ możesz odpowietrzyć, na wężu do nagrzewnicy jest śruba do tego celu

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2007 20:24:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
Podłączam się do pytania - mi również ubywa odrobinę płynu - wydaje mi się, że gdzieś jest minimalna dziurka, przez którą wydostaje się płyn pod ciśnieniem i od razu paruje.... Temperatura wzrosła w upalne dni prawie do kolejnej kreski za 90st. ale do niej nie dochodzi.... Wcześniej było zawsze 90st czy to upał czy mróz. Być może jest to wina spadającego ciśnienia w układzie chłodzącym w wyniku ubywającego płynu?

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: