.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 23:58:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5TDI AFB] Prosze o analize logow!
PostNapisane: 26.maja.2007 17:45:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
Witam


bylem na zmianie kompresora do klimy i gosc mi podpial pod jakis komputer(nie VC) takie pudelko i pisze mu ze nieosiagnieta wartosc zaplonu w maxymalnym obciazeniu

co to za blad i jak mozna go usunac , gdzie problem tkwi
dodam ze w lutym mialem rozrzad wymieniany

dodam jeszcze ze autko jak jade jest takie mulowate tzn jak wcisne do dechy pedal to efekt jakby gazu wogole nie bylo i

aha

czy mozliwe jest zeby odma byla zalozona odwrotnie , czy jest tak jakis zawor co go mozna odwrotnie zalozyc

dzuieki za podpowiedzi

pozdrawiam


Ostatnio edytowano 02.cze.2007 11:44:54 przez falco, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 18:45:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.gru.2006 12:18:43
Posty: 236
Lokalizacja: Szczecin
Auto: Audi A3 Sportback 1,9 TDI BXE
Nie ma możliwości aby odme ktoś źle założył. To jest filt z obudową którą nie założysz odwrotnie.

Poczytaj wątek Carla na temat jej wymiany. Tam masz foto story.

Pozdrawiam
Konrad

_________________
A6 2,5 TDI Avant quattro AKN '99
- był
A3 Sportback 1,9 TDI BXE '07 - jest :)

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 19:19:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Falco, wrzuć nam logi 004 statyczny i 004 basic settings - zobaczymy co mu dolega... ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2007 19:48:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
carlnova napisał(a):
Falco, wrzuć nam logi 004 statyczny i 004 basic settings - zobaczymy co mu dolega... ;)



najpierw je musze u kogos zrobic jeszcze nie mam sprzetu do vagowania :(:

a moze ktos z okolic krakowa mi moze pomoc z tymi logami

bylbym wdzieczny


a w okolicy mechaniory to sie znaja ze szkoda gadac ich myslenie to - "a moze to wymienimy a moze to " i tak bez konca ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 10:25:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
carlnova napisał(a):
Falco, wrzuć nam logi 004 statyczny i 004 basic settings - zobaczymy co mu dolega... ;)



Odnawiam temat
mam logi tylko jak je do JPG przekonwertowac probowalem programem CSV Conv exe

albo nie umiem albo cos zle robie - prosze o podpowiedz

mam takie bledy na engine

00550

17978

wyskoczyly tez przy scanowaniu
01128

01176

00955

00956

01560


prosze o pomoc z tymi Logami i wyrozumialosc
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 12:20:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
zamieszczam logi
statyczne
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/707 ... c7764.html

001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c4 ... b8071.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/545 ... 7d683.html

004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cbd ... 820e5.html

007
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a79 ... 8097a.html

011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a19 ... 35ed5.html

013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a1 ... c7a4f.html

014
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e8c ... a88cd.html

018
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ae2 ... 4b7ca.html


basic setting
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/786 ... 0d6f7.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/355 ... c7a64.html

004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d7c ... 091e2.html

011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/689 ... d4141.html
prosze o analize
pozdrawiam



@meszrum - dzieki za pomoc :D

takie proste bylo....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 12:53:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jak długo jeżdziłeś autem przed logowaniem? [5 minut?]
wygląda na nie do końca rozgrzany silnik - wówczas logi są niemiarodajne...

oceniając na podstawie tego, co widać to jest OK.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 13:30:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
meszrum napisał(a):
jak długo jeżdziłeś autem przed logowaniem? [5 minut?]
wygląda na nie do końca rozgrzany silnik - wówczas logi są niemiarodajne...

oceniając na podstawie tego, co widać to jest OK.



To prawda autem nie jesdzilem ,ale chodzilo jakies 30-40 min na biegu jałowym

moge jeszcze raz zrobic te logi jak pojezdze troche
co do bledu co wyzej pisalem - co oznaczaja i jak je naprawic w kwestii technicznej

co do problemu z przyspieszaniem jak pisalem w pierwszym poscie to czy mi sie wydaje (prosze o opinie ) ale jak zmienialem kompresor klimy gosc mi zmienil tez wentylator -byl spalony wogole nie chlodzil
czy to mogla byc tez przyczyna ze byl zamulony
pisze bo wczoraj bylem w Kielcach (450km w obie strony)
i szedl jak szalony nie zauwazylem ze jak dociskam pedal gazu do dechy to nie zbiera sie
prosze o opinie na ten temat
pozdrwiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 13:45:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
00550 - kąt wtrysku [ale to chyba stary błąd];
17978 - próba uruchomienia silnika zablokowana przez immo.


wykasuj je i sprawdz po paru dniach, czy powrócą [moim zdaniem nie powrócą].



czekamy na logi dynamiczne, one odpowiedzą czy coś jest nie tak.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 13:54:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
bledy wykasowalem - sprawdze za jakis czas oby nie powrocily :)

w sobote bede mial dostep do lapka wiec podrzuce tutaj

btw: ta proba odpalenia silnika zablokowana przez immo mogla byc wtedy jak mechanik odpalil go (chcial )nie wciskajac zabezpieczenia ktore mam zalozone...
dzieki
pozdrawiam :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 12:49:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
Witam!


prosze o analize logow i o opinie co nie tak z moim V6
dodam ze logi zrobilem VC ver 311-2
statyczne i BS sa nowe zrobione po dynamicznych
eszystko robione dzisiaj

statyczne
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83c ... 5b432.html

001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/189 ... 02a5a.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/675 ... 11d2a.html

004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ce ... 2988c.html

007
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e5b ... 050df.html

013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/520 ... 9dfd5.html

014
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/134 ... 04b3d.html

018
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3af ... 67416.html




basik setting
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a0 ... 867b3.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d0 ... 7fd8c.html

004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a8 ... 4ea66.html

011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7f ... 68770.html



dynamiczne
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/17f ... 89556.html

001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a95 ... f1a85.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/99f ... 8a7be.html

004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/623 ... 99c08.html

008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/023 ... 436b9.html

010
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ccf ... 1613c.html

011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/502 ... 9e098.html


z gory dziekuje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 12:59:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
logi dynamiczne są bezwartościowe - nie wcisnąłeś gazu do oporu.
grupa 010 poz. 4.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 13:01:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
ide jeszcze raz robic....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 13:05:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Bracia bliźniacy z KIFEREM :diabel:

Ta sama sytuacja...

w 004 w poz. 4 nie może być 100,2% - świadczy to o braku możliwości regulacji kąta przez ECU na max późny.

Zadany przez ECU wzorowy 2* ATDC - co z tego jak biedny nie może go osiągnąć - 1,2 * ATDC (różnica aż 0,8* pomiędzy zadanym i faktycznym)

Widać to doskonale na 004 BS, gdzie na LATE jest tylko 1,2 max późny.

Twój termostat też jest do du...y, ale już się nie będę czepiał... :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 14:18:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
dynamiczne
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 21424.html

001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7fc ... 2f993.html

003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a3e ... 675c7.html

004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/739 ... 9ec1a.html

008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/535 ... 4ec89.html

010
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/154 ... 5cad4.html

011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c30 ... 6039f.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 14:42:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
1. przepłwywomierz do wymiany - obcina dawki w całym spektrum obrotów;
2. kierownice w turbinie są zapieczone;
3. kat wstryku do poprawy.


ad.1
kupić w ASO za 400PLN oddając swój stary - 2 lata gwarancji.
musisz się przyzwyczaić, że ten lmm wystarcza na 4 miesiące. to wina fabryki Bosch, że nie potrafiła zrobić dobrze mierzącego lmm.

ad.2
po wymianie przepływomierza udać się na autostradę i ostro dać w palnik [3000-4000rpm].

ad.3
podjechać do dobrego warsztatu celem regulacji pompy - 15 minut pracy.
po regulacji osobiście sprawdzić VAG'iem czy w grupie 004 jest w poz. 2 ATDC i tyle samo w poz. 3, a w poz. 4 60-80%.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 14:58:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
meszrum napisał(a):
1. przepłwywomierz do wymiany - obcina dawki w całym spektrum obrotów;
2. kierownice w turbinie są zapieczone;
3. kat wstryku do poprawy.


ad.1
kupić w ASO za 400PLN oddając swój stary - 2 lata gwarancji.
musisz się przyzwyczaić, że ten lmm wystarcza na 4 miesiące. to wina fabryki Bosch, że nie potrafiła zrobić dobrze mierzącego lmm.

ad.2
po wymianie przepływomierza udać się na autostradę i ostro dać w palnik [3000-4000rpm].

ad.3
podjechać do dobrego warsztatu celem regulacji pompy - 15 minut pracy.
po regulacji osobiście sprawdzić VAG'iem czy w grupie 004 jest w poz. 2 ATDC i tyle samo w poz. 3, a w poz. 4 60-80%.



Ok szefie , a ile te uslugi beda w ASO kosztowac ( wymiana przeplywomierza , termoztatu i regulacja kata wtrysku)
i czy gdzies w okolicy Krakowa lub Nowego Sacza jest ASO
bo juz tych mechaniorow w okolicy mam dosc :(:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 15:04:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
3. kat wstryku do poprawy.



Jak się poprawia kąt wstryku ? Obrazek Obrazek

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 15:12:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.maja.2007 16:41:36
Posty: 96
Lokalizacja: Beskid Sadecki
carlnova napisał(a):
meszrum napisał(a):
3. kat wstryku do poprawy.



Jak się poprawia kąt wstryku ? Obrazek Obrazek


Panowie prosze o konkretne podpowiedzi a nie o wychwytywanie sie za słowka...
Carl - pleasee... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 15:18:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
A co chcesz jeszcze wiedzieć ?
Przepływka 392 PLN w ASO - jej założenie 122 PLN :zly:
Termostat 95 z oringiem - jego założenie (fiuuuu, fiuuuu) pewnie prawie tyle co robocizna z wymiany rozrządu - ja tego bym nie zrobił za mniej niż 300 PLN ;)
Regulacja kąta wtrysku ok. 50 - 100 PLN

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: