.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 15:45:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 2.5 AFB] Brak mocy - LOGI
PostNapisane: 01.cze.2007 15:55:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2007 14:26:48
Posty: 4
Lokalizacja: Sieradz
Witam,

Proszę o analize logów. Dziś tylko statyczne, ale jutro postaram się zrobić dynamiczne.

LOGI NORMALNIE:

000

Obrazek

001

Obrazek

003

Obrazek

004

Obrazek

007

Obrazek

011

Obrazek

013

Obrazek

014

Obrazek

018

Obrazek

BASIC SETTINGS:

000 [basic settings]

Obrazek

003 [basic settings]

Obrazek

004 [basic settings]

Obrazek

011 [basic settings]

Obrazek


Cztery miesiące temu autko miało wymieniany przepływomierz. Od pewnego czasu czuć jak "traci moc". Nie chodzi już tak jak od razu po wymianie przepływki. Byłem u jednego mechanika i on stwierdził, że to MAF. Pojechałem więc go zareklamować, tam niby zrobili logi i wyszło, że wszystko jest OK. Kazali jednak dla pewności zadzwonić na następny dzień, bo akurat na warsztacie stała taka sama A4 i ją pomierzą, i będzie wiadomo o co chodzi. Zadzwoniłem i się dowiedziałem, że najprawdopodobniej turbina mi się kończy. :|

Postanowiłem sam zrobić logi. Są to moje pierwsze, tak więc jeśli coś jest nie tak, to proszę o wyrozumiałość. Komputer nie wypluł żadnego błędu. Tak czytając logi dochodzę do wniosku, że coś jest z zaworem EGR, ale jak czytałem na forum, nie powinien mieć on wpływu na dynamikę auta.

Jutro postaram się zrobić dynamiczne.

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje, oraz pozdrawiam serdecznie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 16:29:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
1. źle ustawiony kąt wtrysku - podjedź do dobrego warsztatu celem skorygowania - grupa 004 powinno być wymagany [po. 2] ATDC 2 i rzeczywisty ATDC też 2 [poz. 3] przy wysterowaniu pompy na ok 70% [poz. 4];

2. zaślepiony EGR - musisz go uruchomić, nie ma potrzeby zaślepiać go w tym silniku;

3. najprawdopodobniej popsuty termostat bądź nie rozgrzałeś auta dostatecznie.


mój dogi,
przepływomierz Bosch w tym aucie żyje najdłużej 4 miesiące. po tym okresie zaczyna źle mierzyć, a auto tym samym nie jedzie.
od wielu lat wymieniam go co 4 miesiące...

jak zalogujesz dynamicznie, to wytłumaczę Ci, ile powinien mierzyć i gdzie na to patrzeć.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 16:46:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
meszrum napisał(a):
przepływomierz Bosch w tym aucie żyje najdłużej 4 miesiące. po tym okresie zaczyna źle mierzyć, a auto tym samym nie jedzie.
od wielu lat wymieniam go co 4 miesiące...


Mesz ty to masz gest :peace: Mnie nie stac niestety na trzy przeplywki rocznie w ASO :zly: ale jest nadzieja strajkuje :diabel:

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 17:01:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Bilo -> wystarczy że będziesz reklamował ten kupiony w ASO :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 17:26:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wowo napisał(a):
Bilo -> wystarczy że będziesz reklamował ten kupiony w ASO :peace:


dokładnie tak - 4 liście raz na 3 lata... :peace:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 17:32:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2007 14:26:48
Posty: 4
Lokalizacja: Sieradz
Dzięki za odpowiedzi.

Samochód nie był do końca rozgrzany (tak troszkę przed 90 na zegarach), ale zwykle podczas jazdy trzyma równo 90. Nie chciało mi się już dłużej czekać na biegu jałowym i uznałem, że można logować.

Pasowałoby rozrząd teraz wymienić, więc przy okazji coś się zrobi z tym kątem wtrysku.

A odnośnie przepływomierza, to byłem go reklamować i "mechanicy" uznali, że wszystko okej. Nawet założyli drugi jakiś i na dowód tego pokazali wydruki wielkości paragonu fiskalnego, że oba mierzą jednakowo. Były na nich wartości około 530-580, ale ja nie mam pojęcia o co chodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 17:42:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Przy dynamicznych wszystko wyjdzie, więc działaj :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 17:43:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ta wartość powinna być >750 [czytaj: minimum 750mg].

:):


troche sobie ten warsztat pogrywa...
auto rozgrzewa się podczas jazdy, a nie na jałowym.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 17:50:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
meszrum napisał:
Cytuj:
ta wartość powinna być >750 [czytaj: minimum 750mg].
troche sobie ten warsztat pogrywa...

pewnie jeszcze sprawdzane na jałowym i przygazówkach :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 18:18:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2007 14:26:48
Posty: 4
Lokalizacja: Sieradz
Rozumiem, na przyszłość będę pamiętał o rozgrzaniu samochodu. Dziś mi się nie chciało iść po dokumenty do domu i myślałem, że na jałowym wystarczy.

wowo napisał(a):
meszrum napisał:
Cytuj:
ta wartość powinna być >750 [czytaj: minimum 750mg].
troche sobie ten warsztat pogrywa...

pewnie jeszcze sprawdzane na jałowym i przygazówkach :peace:


He he, nie nie. Koleś pojechał na miasto i gdzieś po 5-8 minutach wrócił. Na pewno miasta nie opuścił, a tak gdzie pojechał to nie wydaje mi się, żeby miał miejsce i okazje do zrobienia pełnowartościowych logów. I najdziwniejsze, że to jest to serwis Volkswagena - http://autoweber.vw.pl/, więc chyba jakieś standardy powinien mieć i można im zaufać. ;|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2007 19:33:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
sebaa,
takie rzeczy jak lmm, N75, AGR, czujniki etc wymieniamy samemu po wcześniejszej diagnozie. w przeciwnym razie, auto przestanie jeździć, a ASO będzie Ci wmawiać, że jest OK.

ASO w ostatnich 2 latach zrobiło się bardziej oszustne, aniżeli drutujące warsztaty.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 10:13:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
ASO w ostatnich 2 latach zrobiło się bardziej oszustne, aniżeli drutujące warsztaty.


Ze smutkiem :/ potwierdzam :(
To niestety banda oszustów...
Są oczywiście wyjątki - nie chcę wzniecać flamewars.
Napiszę dlaczego, jak zakończę walkę ;)

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2007 22:56:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.kwi.2007 17:09:16
Posty: 62
Lokalizacja: Wieluń
carlnova napisał(a):
Napiszę dlaczego, jak zakończę walkę ;)


Heh i pomyśleć, że powinni nam pomagać a nie z nami walczyć. Skandal.
Nic trzeba zgłębiać kolejną dziedzinę by nie zostać wykorzystanym.
Powodzenia carlnova, trzymam kciuki za Twoją wygrana z ASO. :peace:

_________________
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2007 16:01:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
maxx28 napisał(a):
carlnova napisał(a):
Napiszę dlaczego, jak zakończę walkę ;)


Heh i pomyśleć, że powinni nam pomagać a nie z nami walczyć. Skandal.
Nic trzeba zgłębiać kolejną dziedzinę by nie zostać wykorzystanym.
Powodzenia carlnova, trzymam kciuki za Twoją wygrana z ASO. :peace:


Maxx28, moja walka z ASO dotyczy sprawy do której Ty się szykujesz - tym bardziej weź sobie do serca rady, które dostałeś na prywatnego maila.
Nie popełniaj moich błędów... :/

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: