.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 00:08:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 20V 7A]może ceramizer pomoże?
PostNapisane: 27.maja.2007 00:29:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.kwi.2007 20:02:16
Posty: 57
Lokalizacja: Lublin-Bangkok
Witam serdecznie. Moja cudowna audióweczka troszki bierze oliwy i na gazie (sekwencja) poddymia na niebiesko. Przebieg autka to ponad 200tyś. Moc tez czuje ze juz nie taka jaka powinna byc(2,3 20v). Pomyslałem sobie ze zastosuje ceramizer. czy ktoś z Was stosował tez wynalazek? Czy mozecie sie wypowiedziec na temat tego specyfiku i skutecznosci dzialania? Ponoc jest to bardzo skuteczne. "ponoć" . Jednorazowy zabieg(5ml) to koszt ok 50zł. Czy warto spróbować?? Niechciałbym zabardzo ładować w koszta i robic remontu. Doradźcie coś. Z góry dzięki i wielkie yoł



P.S. Przez przypadek zamieściłem ten post również w dziale tuning. Niewiem jak to się stało ale najmocniej przepraszam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2007 05:48:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2006 23:17:02
Posty: 160
Wiesz co ja bym się nie pchał w dziwne wynalazki, a koszt naprawy nie musi być specjalnie wysoki pod warunkiem że sam grzebiesz bo jak gdzieś dajesz to robocizna może być droga.

_________________
AUDI 80 B4 2.0 Pb+LPG
Usługowa naprawa komputerów zainteresowane osoby i firmy zapraszam na PW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2007 08:52:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Sorry za OT ale z tymi 200k przejechanymi to trochę przesadziłeś. Jak sprzedawałem moje coupe 2,3NG to na blacie miało 350k, a zapewne było już kręcone wcześniej i i żadnego dymka nie puszczało, około 0,5 na 10000 pobierało. Uszczelniacze powymieniaj i będziesz miał spokój.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2007 09:41:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
wymień uszczelnaicze.

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2007 12:53:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
eszkesz napisał(a):
Sorry za OT ale z tymi 200k przejechanymi to trochę przesadziłeś. Jak sprzedawałem moje coupe 2,3NG to na blacie miało 350k, a zapewne było już kręcone wcześniej i i żadnego dymka nie puszczało, około 0,5 na 10000 pobierało. Uszczelniacze powymieniaj i będziesz miał spokój.

a skad ty wiesz ze przesadzil? jak ja powiem ze mam 130kkm to tez powiesz ze ma 350kkm bo przeciez nie mozliwe.
a olej moze zaczac spalac wczesniej, wszystko zalezy od sposobu eksploatacji, oleju i poprzedniego wlasciciela.
kolego wierzcho uszczelniacze na zaworach

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2007 14:42:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jak ma 200tyś i pali oliwe w dużych ilościach to silnik kaputt - przegrzany ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2007 15:17:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
Mauzer napisał(a):
jak ma 200tyś i pali oliwe w dużych ilościach to silnik kaputt - przegrzany ;)

oczywiscie ze jest to zbyt maly przebieg zeby bral olej ale najpierw zanim pchal bym sie w remont wymienil bym uszczelniacze zaworowe jak nie pomoze to niewielka strata.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 10:00:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.kwi.2007 20:02:16
Posty: 57
Lokalizacja: Lublin-Bangkok
Witam ponownie. Dzięki chłopaki z pomoc. Z tym przebiegiem to dokładnie jest 235 tyś na liczniku, a oliwą wali raczej tylko na gazie. Na beznynie jak śmigam to nie dymi i nie śmierdzi. A odnośnie tego ceramizera to czy ktoś próbował? Niema mnie w Polsce teraz i wróce za kilka misięcy dopiero i narazie uszczelniacze będą musiały poczekać. :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 10:08:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
A co ma piernik do wiatraka. Jak to na benzynie nie bierze, a na gazie bierze. Trochę to dziwne. :galy: Może dlatego że na benzynie nie jeździsz to i na niej oliwy nie ubywa. :diabel:


Ostatnio edytowano 28.maja.2007 10:19:34 przez eszkesz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 10:10:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
wierzcho napisał(a):
Witam ponownie. Dzięki chłopaki z pomoc. Z tym przebiegiem to dokładnie jest 235 tyś na liczniku, a oliwą wali raczej tylko na gazie. Na beznynie jak śmigam to nie dymi i nie śmierdzi. A odnośnie tego ceramizera to czy ktoś próbował? Niema mnie w Polsce teraz i wróce za kilka misięcy dopiero i narazie uszczelniacze będą musiały poczekać. :/


Szkoda silnika na takie wynalazki :zly:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 10:16:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
A ja z uporem będę powtarzał- jeśli chcesz żeby Ci autko służyło jak trzeba to nie drutuj i stosuj jakies wynalazki tylko zabierz sie za temat jak trzeba.

1/ wymień uszczelniacze zaworów
2/ skoro przebieg masz nieudokumentowany, to ja bym ruszył głowice i zrobił pierścienie
3/ jak juz wszytko na wierzchu masz, to wymiana popychaczy zaworów też nie zaszkodzi

Moze to wyjdzie drozej niz wlanie jakiegos "czegoś" do silnika, ale masz gwarancje ze nastepne 200 tys km temat masz z głowy...

P.S. Jak byłem młody i głupi wlałem do KV "Xeramix" który nie spowodował niczego oprócz braku 50 zl z portfelu... :/

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 10:23:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.kwi.2007 20:02:16
Posty: 57
Lokalizacja: Lublin-Bangkok
A co ma piernik do wiatraka. Jak to na benzynie nie bierze, a na gazie bierze. Trochę to dziwne. Może dlatego że na benzynie nie jeździsz.



Odnośnie tego piernika i wiatraka to wspólną cechą jest mąka (jeśli chodzi o wiatrak w młynie). :) A przy wtrysku gazy słyszałem, że zawsze troszkę oliwy musi trochę brać, ale tu chyba bierze za dużo. A poważnie na benzynie nic nie śmierdzi. Jestem w UK i przez kilka miesięcy niemiałem końcówki do tankowania gazu i jeździłem na benzynie i nic nie czułem. Dzięki za opinie wynalazku i jak wróce to biore się za uszczelniacze. :peace: yoł

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 11:23:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Gaz to zlo, zalozone do starego silnika oczyszcza go z nagarow i zwieksza jeszcze bardziej konsupcje oliwy.....

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 12:28:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Zuru: gaz to zło :D :peace: , ale powtarzasz obiegową a niesprawdzoną opinię.

Mój ex- KV z racji panującej naonczas bidy jeździł z 5 lat na gazie bez żadnych negatywnych skutków dla szczelnosci/kompresji/konsumpcji oleju (założony przy 200 kkm, aczkolwiek dzięki gazowi go przegrzałem przy stanie 280 kkm :P - i tu jest wydaje mi sie jedyne ryzyko zwiazane z gazem - zly sklad mieszanki powodujący przegrzewanie, strzały i t p dupenszmerce)

a w temacie: KV-ka moja dostala swego czasu jakis cudowny ceramiczny uszczelniacz z racji "niepokojących szmerów" (nie miałem wtedy pojęcia o budowie silnika) - nie zaszkodzilo, ale nie zauwazylem akustycznie różnicy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 12:55:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
scob napisał(a):
Zuru: gaz to zło :D :peace: , ale powtarzasz obiegową a niesprawdzoną opinię.

scob napisał(a):
aczkolwiek dzięki gazowi go przegrzałem

:peace: :peace: :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 13:57:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
@martab: "wyplukiwanie nagarów" niewiele ma wspólnego z podwyższoną przy zbyt ubogiej mieszance temp. spalania? ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: