.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 23:51:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 2.5TDI Quattro Prosba o analize logow
PostNapisane: 28.maja.2007 19:12:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2006 18:05:25
Posty: 11
Witam

Prosze o pomoc w zdiagnozowaniu mojej perly!? Ma mala moc, bylem dzis na hamowni 4x4 i wyszlo ze ma 119 PS ?? :( Jedzie na autostradzie 225km/h problem natomiast jest z przyspieszeniem. Jesli ktos ma jakies uwagi sugestie prosze o pomoc. Jest po chipie na 215KM, nie kopci nie dymi. Od razu uprzedzam pytania, przed czipem chodzila jeszcze wolniej. Do czego doszdlem ?? Na 011 nie daje mieszanki jakiej zada komputer - turbina??

Statyczne:

001 - www.geoinvest.pl/001.pdf

003 - www.geoinvest.pl/003.pdf

004 - www.geoinvest.pl/004.pdf

007 - www.geoinvest.pl/007.pdf

011 - www.geoinvest.pl/011.pdf

013 - www.geoinvest.pl/013.pdf

014 - www.geoinvest.pl/014.pdf

018 - www.geoinvest.pl/018.pdf

Basic settings:

003 - www.geoinvest.pl/003basic.pdf

004 - www.geoinvest.pl/004basic.pdf

011 - www.geoinvest.pl/011basic.pdf

Dynamiczne:

000 - www.geoinvest.pl/000dynamic.pdf

001 - www.geoinvest.pl/001dynamic.pdf

003 - www.geoinvest.pl/003dynamic.pdf

004 - www.geoinvest.pl/004dynamic.pdf

008 - www.geoinvest.pl/008dynamic.pdf

010 - www.geoinvest.pl/010dynamic.pdf

011 - www.geoinvest.pl/011dynamic.pdf

Autko po wymianie rozrzadu - bosch serwis, olejow.

Dziekuje za wszelkie sugestie.


Ostatnio edytowano 30.maja.2007 22:19:44 przez Kriso, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 19:33:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Masz prawdopodobnie uszkodzony wtrysk sterujacy lub regulator cisnienia w pompie. Moze nie pokazywac bledow ale silnik chodzi na awaryjnym. Swoja droga na 120ps predkosc 225 to i tak dobra;)

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 19:49:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Kriso,

zmień VC na wersję 311.2;
bez logów dynamicznych nic nie można powiedzieć.

wtryskiwacz sterujący jest OK,
rozrząd jest żle ustawiony [kąt wtrysku].

reszta wyjdzie w dynamicznych.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 20:02:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2006 18:05:25
Posty: 11
Dobrze, dzis zmienie i rzuce dynamiczne na forum jutro kolo wieczora. Tymczasem dziekuje za Wasze uwagi. Wlasnie meszrum tez mi sie przypomnialo ze po wymianie rozrzadu ok 4 miesiace temu, jak go wczoraj podlaczylem mial 0550 skasowalem i do dzis go nie ma. Jesli chodzi o ten kat to tez byl w boschu ustawiany, moze przeskakuje na kole pasowym ??
Uhmm troche mnie to podlamuje. ;(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 20:12:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie, nie przeskakuje.
co najwyżej osobie, która to robiła brakuje wiedzy...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 21:46:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Co to za motor, bo nie doczytałem ?
Kąt początku wtrysku na 0* i jeszcze nie widać po której stronie gmp ?
Zaloguj jeszcze raz VC 311.2

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2007 21:53:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2006 18:05:25
Posty: 11
Wlasnie, gwoli scislosci jest to AKE 2.5 tdi V6 180km tip quattro 2001r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2007 22:42:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
1. Kąt początku wtrysku do ustawienia.
2. Ewidentne według mnie problemy z dynamiką gazów spalinowych (przypchany katalizator)
3. Przepływka (lmm) do wymiany - tego jednak nie jestem pewny ze względu na pkt. 2 ;)
4. Zmień VAG-a tak ja wszyscy doradzają na jakiś bardziej "ludzki" :D
5. Nie zaczepiaj "nieznajomych" na PW o tak późnej porze :diabel:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2007 23:09:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2006 18:05:25
Posty: 11
Dobrze, dziekuje carlnova za informacje. Jutro poczytam jak krok po kroku mozna to skorygowac. Kat to pewnie bedzie musial ktos "obeznany" ustawic. Natomisat jesli chodzi o katalizator i przeplywke postaram sie jutro na forum doczytac i dojsc do jakis wnioskow. Dopiero teraz wrocilem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2007 08:29:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jako, że nie jestem już jasnowidzem [Norbi potłukł kryształową kulę], to dostaniesz pracę domową:

1. na pracującym silniku [ciepłym] zdejmij korek oleju i oceń, czy aby nie jest zasysany;
2. podmienić zawór N75 i zalogować grupy 008, 010 i 011
2. sprawdzić prawidłowość podłączenia przewodów podciśnienia i sam zbiornik podciśnienia;
3. odczepić wydech przed katalizatorem i z odczepionym zalogować grupy 008, 010 i 011;
4. sprawdzić stan odmy i przy okazji ją wymienić;
5. sprawdzić stan wałków.


moim zdaniem jest więcej niż jedna przyczyna tego, że auto do 3000rpm nie jedzie.
oby to nie były wałki i odma...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: