.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 17:52:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1.9TDI '99 AFN/AVG] Prosze o analize logow
PostNapisane: 17.cze.2007 16:28:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2007 13:43:18
Posty: 23
Witam,
Pacjent to Audi A4 '99 1.9TDI 110KM - auto stoi w komisie. Niestety - z roztargnienia chyba:) - nie sprawdzilem czy to AFN czy AVG.
Logi dynamiczne nie wyszly najlepiej ale autem jechal wlasciciel komisu i chyba nie za dobrze zrozumial o co go prosilem. Jednak moze da sie jakos ocenic kondycje turbinki i przeplywomierza na podstawie tego co jest.

Co mi sie rzucilo w oczy/ucho ;)
1. Silnik chodzil dosc glosno - zdecydowanie bardziej klekotal niz poprzednie sztuki ktore ogladalem. Troche tez sie trzesie... Problemu z rozruchem nie bylo choc "od kopa" nie zapalil.

2. Korekcja dawki wtrysku w 3 cylindrze - dosc odbiega od pozostalych. Przebieg 150tys. z ksiazka serwisowa. Czy jest sie o co martwic?

3. Przy testowaniu w basic settings ECU nie zwiekszyl obrotow silnika. Testowalem kilka innych egzemplarzy i z czyms takim sie nie spotkalem. Nie bylo tez slychac roznicy w pracy silnika w czasie badania wartosci z blokow 003,004.

4. Bledy:
18050 - Please check DTC Memory of Airbag Controller
P1642 - 35-00 - -
18050 - Please check DTC Memory of Airbag Controller
P1642 - 35-00 - -
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent


Logi statyczne:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Basic settings:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dynamiczne (nie najlepsze ale....)
Obrazek


Z gory dziekuje za wszelkie informacje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9TDI '99 AFN/AVG] Prosze o analize logow
PostNapisane: 18.cze.2007 08:35:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
DareQ napisał(a):
Witam,
Pacjent to Audi A4 '99 1.9TDI 110KM - auto stoi w komisie. Niestety - z roztargnienia chyba:) - nie sprawdzilem czy to AFN czy AVG.
Logi dynamiczne nie wyszly najlepiej ale autem jechal wlasciciel komisu i chyba nie za dobrze zrozumial o co go prosilem. Jednak moze da sie jakos ocenic kondycje turbinki i przeplywomierza na podstawie tego co jest.

Co mi sie rzucilo w oczy/ucho ;)
1. Silnik chodzil dosc glosno - zdecydowanie bardziej klekotal niz poprzednie sztuki ktore ogladalem. Troche tez sie trzesie... Problemu z rozruchem nie bylo choc "od kopa" nie zapalil.

2. Korekcja dawki wtrysku w 3 cylindrze - dosc odbiega od pozostalych. Przebieg 150tys. z ksiazka serwisowa. Czy jest sie o co martwic?

3. Przy testowaniu w basic settings ECU nie zwiekszyl obrotow silnika. Testowalem kilka innych egzemplarzy i z czyms takim sie nie spotkalem. Nie bylo tez slychac roznicy w pracy silnika w czasie badania wartosci z blokow 003,004.

4. Bledy:
18050 - Please check DTC Memory of Airbag Controller
P1642 - 35-00 - -
18050 - Please check DTC Memory of Airbag Controller
P1642 - 35-00 - -
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent



pierwsze dwa błedy zwiazane z jaskami .. trzeba bylo spawdzic Vag'iem jaski .... (pewnie byl mały dzwonnik ... ;-) )
kolejny bład dotyczy zegarów (pewnie zmieniany był przebieg)
a ostatni to blad Immo ...

to tak w skrócie ... ;-)

co do logów ..
statytczne: BS kat wtrysku do poprawy ...
korekcje na wtryskach sugeruje ze przebieg na szafie trzeba pomnozyc przynajmniej x2 ;)
co do dynamicznych .. najwazniejsze a najgorzej wykonane ... :okulary2: brak kilku blokow pomiarowych a i te zrobione nie wiadomo czy so zrobione dobrze ... furmanka pokrecona az do 4600 rpm ... na którym biegu zescie robili pomiary ... :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9TDI '99 AFN/AVG] Prosze o analize logow
PostNapisane: 18.cze.2007 17:27:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2007 13:43:18
Posty: 23
spanky napisał(a):
pierwsze dwa błedy zwiazane z jaskami .. trzeba bylo spawdzic Vag'iem jaski .... (pewnie byl mały dzwonnik ... ;-) )
kolejny bład dotyczy zegarów (pewnie zmieniany był przebieg)
a ostatni to blad Immo ...

to tak w skrócie ... ;-)

byl jakis dzwon - ale auto dobrze zrobione wiec trudno stwierdzic jak wielki

spanky napisał(a):
co do logów ..
statytczne: BS kat wtrysku do poprawy ...

Z tego co wyczytalem powinien byc w zakresie 49-54. Taka wartosc wpowinna byc w trybie basic settings??

spanky napisał(a):
korekcje na wtryskach sugeruje ze przebieg na szafie trzeba pomnozyc przynajmniej x2 ;)


Korekcja na jednym wtrysku znacznie odbiega od pozostalych. Pytanie czy to przez wtrysk czy przyczyna lezy gdzie indziej??

Tutaj kolejne pytanie: jakie powinny byc korekty dla takiego przebiegu?? Moze jakies krotkie zestawienie: korekta - przebieg lub na odwrot: przebieg - zakres korekt. Napewno pomoglo by cos takiego wszystkim kupujacym w ocenie kondycji motorka i weryfikacji wpisow z ksiazki serwisowej...

spanky napisał(a):
co do dynamicznych .. najwazniejsze a najgorzej wykonane ... :okulary2: brak kilku blokow pomiarowych a i te zrobione nie wiadomo czy so zrobione dobrze ... furmanka pokrecona az do 4600 rpm ... na którym biegu zescie robili pomiary ... :?:


4600rpm na "trójce"...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 20:11:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2007 13:43:18
Posty: 23
Czy moglby sie ktos jeszcze wypowiedziec w temacie, odpowiedziec na powyzsze pytania?
Dzieki ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: