Witam,
Pacjent to Audi A4 '99 1.9TDI 110KM - auto stoi w komisie. Niestety - z roztargnienia chyba:) - nie sprawdzilem czy to AFN czy AVG.
Logi dynamiczne nie wyszly najlepiej ale autem jechal wlasciciel komisu i chyba nie za dobrze zrozumial o co go prosilem. Jednak moze da sie jakos ocenic kondycje turbinki i przeplywomierza na podstawie tego co jest.
Co mi sie rzucilo w oczy/ucho
1. Silnik chodzil dosc glosno - zdecydowanie bardziej klekotal niz poprzednie sztuki ktore ogladalem. Troche tez sie trzesie... Problemu z rozruchem nie bylo choc "od kopa" nie zapalil.
2. Korekcja dawki wtrysku w 3 cylindrze - dosc odbiega od pozostalych. Przebieg 150tys. z ksiazka serwisowa. Czy jest sie o co martwic?
3. Przy testowaniu w basic settings ECU nie zwiekszyl obrotow silnika. Testowalem kilka innych egzemplarzy i z czyms takim sie nie spotkalem. Nie bylo tez slychac roznicy w pracy silnika w czasie badania wartosci z blokow 003,004.
4. Bledy:
18050 - Please check DTC Memory of Airbag Controller
P1642 - 35-00 - -
18050 - Please check DTC Memory of Airbag Controller
P1642 - 35-00 - -
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
Logi statyczne:
Basic settings:
Dynamiczne (nie najlepsze ale....)
Z gory dziekuje za wszelkie informacje