.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 20:52:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4]-co to takiego?
PostNapisane: 06.lip.2007 11:31:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2007 22:02:44
Posty: 11
Lokalizacja: Gogolin
Witam.Kupiłem autko i zostałem poinformowany przez sprzedającego o zawieszaniu się tego czegoś na fotce.Gość twierdzi że to regulator wolnych obrotów.Efekt jest taki że co jakiś czas zawieszają się obroty na wysokości ok.2000.Wyciągnąłem-przemyłem-wygląda ok. Tak więc-co to jest-czy ma wpływ na obroty i ile takie cusik może kosztować?
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4]-co to takiego?
PostNapisane: 06.lip.2007 17:47:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
picek1 napisał(a):
Witam.Kupiłem autko i zostałem poinformowany przez sprzedającego o zawieszaniu się tego czegoś na fotce.Gość twierdzi że to regulator wolnych obrotów.Efekt jest taki że co jakiś czas zawieszają się obroty na wysokości ok.2000.Wyciągnąłem-przemyłem-wygląda ok. Tak więc-co to jest-czy ma wpływ na obroty i ile takie cusik może kosztować?
Obrazek


Jest to nastawnik biegu jałowego (silniczek krokowy), który przy pracy silnika na wolnych obrotach, otwiera i zamyka dopływ dodatkowego powietrza do kolektora ssącego, co za tym idzie obroty zmieniaja się.

Jeżeli po przemyciu poprawiło się to pewnie miałeś w nim troche syfu, nieraz porafi się tak robić a jeżeli masz LPG to efekt ten może występować częściej.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 18:17:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.cze.2007 22:02:44
Posty: 11
Lokalizacja: Gogolin
Dzięki piękne.W zasadzie to tez tak myślałem.Tylko jest ten problem że średnio raz dziennie tak się zawiesza.Jeśli wyjmę i pozaglądam to jest wszystko ok.Nie widać żeby był zasyfiony.Ile takie coś może kosztować?Jeśli dobrał bym się do tego od środka to może ktoś wie jak to jest skonstruowane i czy domowymi sposobami idze to zregenerować-dogiąć jakieś blaszki lub przeczyścić elektrykę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2007 22:47:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Ten oto efekt bedzie wystepowal wtedy, przykladowo, kiedy pod czas pracy silnika odlaczysz wtyczke o tego krokowca. Wiec radze, sprawdz czy nie sa nadlamane przewody przy wtyczce.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2007 18:07:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Możliwe, że krokowiec będzie nadawał się do wymiany. A używany widziałem kiedyś za ok 160zł.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: