.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 18:53:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe 2.3 NG] Klapka przepływomierza
PostNapisane: 02.lip.2007 19:44:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2006 11:42:34
Posty: 21
Lokalizacja: trzebinia
Prosze was o pomoc gdyż nie wiem czy klapka przepływomierza kiedy auto jest zgaszone ma sie ruszac kiedy ją lekko nacisnę palcem czy ma byc nieruchoma dzisiaj kleiłem wąż pod kolektorem i potem auto nie chciało zapalic (wczesniej też były problemy) ale teraz to juz kaplica jeszcze jutro czujnik wymienie 2 pin. Lecz ta klapka była nieruchoma jak ja naciskałem i nie wiem jak to ma byc

_________________
audi coupe 2.3 1990 r było
a4 tdi jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 20:10:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Klapka musi sie ruszac z lekko wyczuwalnym oporem i sama musi wracac do polozenia wyjsciowego

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 22:00:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
ale klapa spiętrzająca z połozenia spoczynkowego porusza się tylko do góry... jak ją naciśniesz to nie pójdzie na dół...

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 22:04:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
foxbat napisał(a):
ale klapa spiętrzająca z połozenia spoczynkowego porusza się tylko do góry... jak ją naciśniesz to nie pójdzie na dół...
Sluszna uwaga, bo np. w Mercedesach jest odwrotnie, klapka porusza sie na dol :peace:

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 10:13:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jeśli wszysttko jest prawidlowo to, gdy klapka lezy w pozycji spoczynkowej i naciśnie sie ją ręką to sprężyscie powinna przemiescic sie w dół, a to dla tego że pod spodem jest blaszka sprężynująca ze śrubką którymi ustawia się pozycję spoczynkową. oczywiscie powróci na swoje miejsce. ta blaszka działa chyba też jako amortyzatorek, gdy klapka nagle opada.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 10:32:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Lukasik napisał(a):
jeśli wszysttko jest prawidlowo to, gdy klapka lezy w pozycji spoczynkowej i naciśnie sie ją ręką to sprężyscie powinna przemiescic sie w dół, a to dla tego że pod spodem jest blaszka sprężynująca ze śrubką którymi ustawia się pozycję spoczynkową. oczywiscie powróci na swoje miejsce. ta blaszka działa chyba też jako amortyzatorek, gdy klapka nagle opada.


Dokładnie mam tak samo i klapa gdy ją lekko naciśniemy palcem to opada a gdy puścimy to powraca na swoje miejsce.

Lecz należy pamiętać o jej prawidłowym ustawieniu.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: