.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 21:08:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2,5 TDI AAT 1T] Jakie seryjne ciśnienie doładowania? Itp...
PostNapisane: 21.cze.2007 04:54:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Szukam u siebie zakubionych koników. Jest kłopot w średnim zakresie obrotów. Jak depnę w podłogę gwałtownie w podłogę, to silnik troszke zamula i później wyrywa, a jeżeli pierwsza faza naciskania gazu - dosłownie 1,5cm będzie delikatniejsza, ale nadal szybka, to po wdepnięciu w podłogę jedzie płynnie. Nie wiem skąd ta różnica.

Silnik poddymia czasami, ma za bogato, tak jakby był brudny fltr powietrza. Mocno na wolnych czuć spalinami. Nie wiem czy tak ma być, bo to mój pierwszy diesel.

Autko jest szybkie i dobrze przyspiesza. AEL dostał baty - ale mial jakiś problem z przepływką podobno. Ale zbiera się dobrze/bardzo dobrze w porównaniu z benzyniakami o podobnej mocy (120KM).

Jakie powinienem mieć seryjne doładowanie w 1T? Pytam o AAT, bo jest duża szansa, że podobne. Obecnie mam 0,6 bara.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 08:52:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Powinno byc 750-920 mbar.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 08:56:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Nie znalazlem danych odnośnie silnika 1T, ale bliźniaczych 5cyl dieselków tak dla porównania:

http://www.dieselschrauber.de/Solldaten ... er_VE.html

większość z nich ma doładowanie rzędu ~0,8-1bar.

np. znajomego AFB 2,5 V6 tdi 150KM ładował 1.2bara, a 1Z 90KM 0,8bara.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 13:51:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
No to mam dużo za niskie. IC mam sprawny od 2,2t 10V MC2, orurowanie też. Sprawdzę N75. Turbinka śliczna, łopatki całe, wydech luźniejszy od serii, zero błędów z kodów błyskowych i za dużo wahy, co widać po dymie z komina.

Regulacja kąta wtrysku na oko.

Jakieś sugestie?

Zmajstruję MBC i zobaczę czy mogę wyciągnąć wyższe doładowanie.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2007 17:03:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Doładowanie wróciło do seryjnego poziomu. 0,9 bara mam po wymianie zaworka plastikowego na powrocie paliwa na filtrze paliwa. Autko się zbiera godnie.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: