Znalazlem przyczyne. Ciesze sie za tak sie stało
najpierw zacząlem traktowac rozdzielacz 8barami sprezonym powietrzem. potem sprawdzalem drozność przewodow. potem filtr ,akumulator paliwa i na koncu bak. na zegarach pokazywalo mi ze mam ponad rezerwe a tu zonk w baku szklanka paliwa
![n :diabel:](./images/smilies/020.gif)
czarnego nie powiem jak. czyli przyczyna styki zabrudzone na plywaku. pompa wymieniana bo z 95 roku bosha
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
. obudowa pompy taka gumowa rozleciala sie rozpuszczona bardzo.klapka przelewowa nie wlożona i przewod powrotny dziurawy i sparcialy ktos poprostu zwykly wąż wstawil. oczywiscie poczyscilem wszystko, gumy odbijaka wokol pompy nie produkuja wiec z uszczelek benzyno odpornych wyrezalem odbijak.ktory dociskany jest podkladką z teflonu 1mm
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Teraz chodzi ,pali od strzała
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)