Witam!
Od jakiegoś czasu zapala się kontrolka niesprawności silnika i po podłączeniu VAG'a pojawiają się błędy:
16825 System kontroli emisji wydechu (EVAP) - niewłaściwy przepływ odpowietrzania
17536 Długoterminowy pomiar paliwa - system za słaby (bank 1)
Po skasowaniu kontrolka zapala się znów po ok 80 kilometrach.
Wymieniłem sondę lambda, pierwszą, przed katalizatorem i dalej to samo
Znikł wprawdzie błąd
16825 ale nadal jest
17536 i pojawił się nowy:
18062 - Please check DTC Memory od Instrument Cluster P1654 - 35 - 10 - - - Intermittent
Co mam w takiej sytuacji robić?
Samochód staje się wyraźnie słabszy, choć na podstawie kilku pomiarów wydaje mi się, że po skasowaniu błędów i przejechaniu kilku km wraca do normy, potem znów zapala się kontrolka i to samo
Czy ktoś wie gdzie powinienem szukać przyczyny?
Możliwe, że komputer również padł?
Katalizator jest OK.
Będę wdzięczny za jakieś sugestie na co zwrócić uwagę bo nie chcę wyrzucić niepotrzebnie kasy w błoto...