.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 00:36:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1.9TDI AVG] Prośba o analizę logów.
PostNapisane: 17.lip.2007 22:41:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2007 01:24:34
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
wskoczył błąd 17965 skasowany juz się nie pojawia
wymieniony N 75
kopci trochę przy ciśnięciu
Tuesday 17 July 2007 20:17:52
038 906 012 BL 1.9l R4 EDC 0000SG 2822

Group A: '011 Group B: Not Running Group C: Not Running
Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v.
TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95% TIME TIME
MARKER STAMP /min mbar % STAMP STAMP
0.00 861 OFF 1009.8 99.6
0.45 861 OFF 1009.8 99.6
0.89 861 OFF 1009.8 99.6
1.33 861 OFF 999.6 99.6
1.77 861 OFF 999.6 99.6
2.20 861 OFF 999.6 99.6
2.63 861 OFF 999.6 99.6
3.07 861 OFF 999.6 99.6
3.51 861 OFF 999.6 99.6
3.95 861 OFF 999.6 99.6
4.39 861 OFF 999.6 99.6
4.83 861 OFF 999.6 99.6
5.29 861 OFF 999.6 99.6
5.76 861 OFF 999.6 99.6
6.23 861 OFF 999.6 99.6
6.67 861 OFF 999.6 99.6
7.11 861 OFF 999.6 99.6
7.54 861 OFF 999.6 99.6
7.98 861 OFF 999.6 99.6
8.41 861 OFF 999.6 99.6
8.85 861 OFF 999.6 99.6
9.29 861 ON 999.6 99.6
9.73 861 ON 999.6 0.0
10.17 861 ON 1009.8 0.0
10.61 861 ON 1009.8 0.0
11.08 861 ON 1020.0 0.0
11.54 861 ON 1020.0 0.0
12.01 861 ON 1020.0 0.0
12.45 861 ON 1020.0 0.0
12.88 861 ON 1020.0 0.0
13.32 861 ON 1020.0 0.0
13.76 861 ON 1020.0 0.0
14.18 861 ON 1020.0 0.0
14.61 861 ON 1020.0 0.0
15.05 861 ON 1020.0 0.0
15.49 861 ON 1030.2 0.0
15.93 861 ON 1020.0 0.0
16.36 861 ON 1030.2 0.0
16.82 861 ON 1020.0 0.0
17.27 861 ON 1020.0 0.0
17.73 861 ON 1020.0 0.0
18.16 861 ON 1020.0 0.0
18.60 861 ON 1020.0 0.0
19.02 861 ON 1020.0 0.0
19.45 861 OFF 1020.0 0.0
19.89 861 OFF 1020.0 99.6
20.33 861 OFF 1009.8 99.6
20.77 861 OFF 1009.8 99.6
21.20 861 OFF 1009.8 99.6
21.64 861 OFF 1009.8 99.6
22.08 861 OFF 999.6 99.6

Tuesday 10 July 2007 21:27:49
038 906 012 BL 1.9l R4 EDC 0000SG 2822
Group A: '000 Group B:

TIME TIME
MARKER STAMP STAMP
0.51 75 28 64 93 122 201 65 141 147 164
0.87 78 42 223 149 123 200 65 141 147 177
1.23 80 134 255 175 134 200 65 141 147 211
1.59 84 131 255 179 151 200 65 141 147 227
1.95 88 128 255 203 170 200 65 141 147 253
2.31 92 119 255 205 192 201 65 141 147 255
2.68 97 104 255 205 204 200 65 141 147 255
3.06 101 107 255 205 200 200 65 141 147 255
3.44 106 111 255 205 195 201 65 140 147 255
3.81 111 118 255 205 194 200 65 141 147 255
4.19 116 122 255 206 196 200 65 141 147 255
4.57 120 122 255 207 200 200 65 140 147 255
4.94 124 135 255 206 202 200 65 140 147 255
5.31 129 132 255 206 200 200 65 140 147 255
5.67 133 156 255 205 190 200 65 140 147 243
6.03 137 158 255 201 181 200 65 140 147 232
6.39 141 160 255 191 173 200 65 140 147 224
6.75 144 168 255 202 178 200 65 140 147 237
7.11 148 169 255 203 186 200 65 140 147 239
7.47 152 177 255 202 185 200 65 140 147 236
7.84 155 183 255 200 184 200 65 140 147 234
8.22 159 189 255 201 185 200 65 140 147 237
8.60 163 190 255 201 185 200 65 140 147 236
8.97 166 193 255 200 185 200 65 140 147 232
9.34 169 197 255 199 186 200 65 140 147 233
9.72 173 204 255 198 187 200 65 140 147 232
10.10 177 209 255 198 187 200 65 140 147 234
10.48 179 210 255 197 189 200 66 140 147 237
10.86 182 218 255 196 190 200 66 139 147 237
11.21 186 215 255 193 192 201 65 139 147 237
11.57 189 224 255 192 192 200 65 139 147 236
11.91 191 228 255 192 193 200 66 139 147 235
12.26 194 226 255 192 192 200 66 139 147 234
12.64 197 230 255 192 191 200 66 139 147 233
13.02 200 231 255 192 191 200 66 139 148 227
13.39 202 222 255 189 189 200 66 139 148 224
13.77 205 222 255 185 188 200 66 138 148 223
14.14 207 222 255 177 185 200 66 138 148 217
14.52 210 227 255 169 184 200 66 138 148 213
14.89 213 224 255 161 181 200 66 138 148 210
15.26 214 224 255 154 178 200 66 137 148 203

Group A: '003
Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
TIME 870-950 rpm 230-370 mg/H 230-370 mg/H 40-75%
MARKER STAMP /min mg/R mg/R %
0.00 1491 460.0 440.0 53.0
0.41 1533 1150.0 465.0 4.8
0.82 1575 850.0 610.0 4.8
1.24 1638 850.0 695.0 4.8
1.67 1722 850.0 760.0 4.8
2.11 1827 850.0 865.0 4.8
2.55 1932 850.0 940.0 4.8
2.98 2037 850.0 880.0 4.8
3.41 2142 850.0 850.0 4.8
3.85 2247 850.0 840.0 4.8
4.27 2352 850.0 850.0 4.8
4.67 2457 850.0 845.0 4.8
5.08 2562 850.0 855.0 4.8
5.48 2646 850.0 865.0 4.8
5.90 2751 850.0 860.0 4.8
6.34 2835 850.0 865.0 4.8
6.78 2940 850.0 855.0 4.8
7.22 3045 850.0 850.0 4.8
7.66 3129 850.0 820.0 4.8
8.09 3234 850.0 750.0 4.8
8.53 3318 850.0 775.0 4.8
8.97 3402 850.0 770.0 4.8
9.41 3486 850.0 770.0 4.8
9.84 3591 850.0 775.0 4.8
10.25 3675 850.0 770.0 4.8
10.66 3738 850.0 780.0 4.8
11.09 3822 850.0 780.0 4.8
11.53 3906 850.0 780.0 4.8
11.97 3969 850.0 780.0 4.8
12.41 4053 850.0 775.0 4.8
12.85 4116 850.0 770.0 4.8
13.28 4200 850.0 755.0 4.8
13.71 4263 850.0 755.0 4.8
14.11 4326 850.0 735.0 4.8
14.51 4389 850.0 715.0 4.8
14.95 4431 850.0 705.0 4.8
15.39 4494 850.0 680.0 4.8
15.84 4536 850.0 670.0 4.8

Group A: '004
Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve
TIME 870-950 rpm 2*A-3*BTDC 2*A-3*BTDC 3-80%
MARKER STAMP /min ーBTDC ーATDC %
0.00 1638 8.6 3.7 96.4
0.45 1722 7.9 7.9 75.7
0.88 1806 7.3 7.7 72.9
1.30 1911 6.6 6.8 72.5
1.71 2016 5.9 5.9 74.1
2.12 2121 6.2 5.5 79.3
2.52 2226 6.4 5.9 78.5
2.94 2331 6.6 6.6 80.1
3.37 2457 6.8 6.8 79.3
3.80 2562 7.3 7.3 81.7
4.24 2667 7.9 7.9 83.3
4.67 2772 8.6 9.0 83.3
5.10 2877 9.2 9.7 83.3
5.54 2982 9.7 9.9 84.5
5.98 3087 10.3 10.1 83.7
6.40 3171 11.0 11.4 84.9
6.80 3255 11.7 11.4 85.7
7.21 3360 11.9 12.1 85.7
7.61 3444 12.3 12.8 86.5
8.03 3549 12.8 12.8 86.9
8.45 3633 13.2 13.2 87.3
8.88 3696 13.6 13.6 86.9
9.31 3801 14.1 14.3 86.5
9.73 3885 14.5 14.5 88.5
10.17 3969 15.0 15.0 86.1
10.61 4053 15.2 15.4 86.1
11.05 4116 15.2 15.4 87.7
11.49 4200 15.2 15.0 87.3
11.92 4284 15.2 15.0 87.7
12.34 4347 15.2 15.0 86.9
12.74 4410 15.2 14.7 88.1
13.17 4473 15.2 14.7 86.1
13.60 4536 13.0 14.5 88.1
14.03 4473 9.2 6.2 83.7

Group A: '007
Fuel Temp n/a Intake Air Temp Coolant Temp
TIME ~Amb.Temp.*C ~Amb.Temp.*C ~Amb.Temp.*C
MARKER STAMP ーC ーC ーC
0.00 54.0 37.8 90.9
0.44 54.0 37.8 90.9
0.88 54.0 37.8 90.9
1.30 54.0 37.8 90.9
1.73 54.0 37.8 90.9
2.16 54.0 37.8 90.9
2.60 54.0 37.8 90.9
3.02 54.0 37.8 90.9
3.45 54.0 36.9 90.9
3.88 54.0 36.9 90.9
4.31 54.0 36.9 90.9
4.75 54.0 36.9 90.9
5.19 54.0 36.9 90.9
5.63 54.0 36.9 90.9
6.05 54.0 36.9 90.9
6.46 54.0 36.9 90.9
6.86 54.0 36.9 90.9
7.27 54.0 36.9 90.9
7.70 54.0 36.9 90.9

Group A: '008
Engine speed I.Q. Driver's req. I.Q. via rpm(Torq) I.Q. via air mass
TIME rpm 40.0-42.0 mg/H 35.5-36.5 mg/H 36.0-39.0 mg/H
MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R
0.55 1680 3.6 39.4 15.2
0.96 1764 44.8 40.0 14.2
1.36 1722 46.4 39.8 29.8
1.80 1785 46.2 40.2 34.6
2.23 1890 45.8 41.0 40.6
2.68 1995 45.4 41.0 43.6
3.12 2121 45.2 41.0 42.6
3.58 2226 45.0 41.0 41.6
4.01 2352 44.8 41.0 41.6
4.45 2457 44.6 41.2 41.8
4.88 2562 44.4 41.4 41.8
5.29 2667 44.2 41.2 42.2
5.69 2772 44.2 41.0 42.0
6.10 2856 44.0 41.0 42.0
6.52 2961 44.0 40.8 42.0
6.95 3066 44.0 40.6 42.0
7.39 3171 44.0 40.6 41.8
7.81 3255 44.0 40.4 39.0
8.23 3339 44.0 40.2 38.6
8.66 3444 44.0 40.0 39.4
9.10 3549 44.0 39.8 39.2
9.54 3633 44.0 39.8 39.2
9.94 3696 44.0 39.6 39.4
10.35 3801 44.0 39.4 39.4
10.76 3864 44.0 38.8 39.6
11.16 3927 44.0 38.4 39.4
11.58 4011 44.0 38.4 39.4
12.01 4074 43.6 38.4 39.2
12.45 4158 43.4 38.4 39.0
12.89 4221 43.2 38.0 38.6
13.33 4305 43.0 37.0 37.4
13.77 4368 42.8 35.0 36.2
14.20 4431 42.6 33.4 34.4
14.65 4473 42.6 31.8 33.0
15.08 4536 42.4 30.0 32.0

Group A: '010
MAF Sensor Atmos. Pressure Manifold Pressure Throttle
TIME 230-370 mg/H Sensor-f96- MAP sensor-G71- %Throttle
MARKER STAMP mg/R mbar mbar %
0.00 460.0 989.4 1111.8 19.6
0.43 550.0 989.4 1152.6 25.1
0.84 665.0 989.4 1264.8 100.0
1.24 750.0 989.4 1468.8 100.0
1.65 840.0 989.4 1693.2 100.0
2.07 925.0 989.4 1978.8 100.0
2.50 905.0 989.4 2080.8 100.0
2.94 860.0 989.4 1968.6 100.0
3.38 850.0 989.4 1948.2 100.0
3.81 875.0 989.4 1968.6 100.0
4.23 880.0 989.4 2009.4 100.0
4.65 895.0 989.4 2029.8 100.0
5.08 860.0 989.4 1999.2 100.0
5.49 810.0 989.4 1907.4 100.0
5.90 790.0 989.4 1856.4 100.0
6.31 770.0 989.4 1825.8 100.0
6.71 800.0 989.4 1887.0 100.0
7.12 785.0 989.4 1887.0 100.0
7.54 790.0 989.4 1887.0 100.0
7.97 790.0 989.4 1897.2 100.0
8.40 780.0 989.4 1897.2 100.0
8.84 775.0 989.4 1907.4 100.0
9.27 780.0 989.4 1907.4 100.0
9.70 790.0 989.4 1927.8 100.0
10.12 795.0 989.4 1948.2 100.0
10.53 790.0 989.4 1958.4 100.0
10.95 785.0 989.4 1968.6 100.0
11.37 770.0 989.4 1958.4 100.0
11.78 765.0 989.4 1948.2 100.0
12.19 755.0 989.4 1927.8 100.0
12.62 735.0 989.4 1907.4 100.0
13.04 720.0 989.4 1887.0 100.0
13.46 695.0 989.4 1856.4 100.0
13.89 670.0 989.4 1825.8 100.0
14.34 650.0 989.4 1764.6 74.9

Group A: '011
Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v.
TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95%
MARKER STAMP /min mbar mbar %
0.00 1827 1244.4 1346.4 54.2
0.45 1890 1866.6 1295.4 52.2
0.87 1953 1948.2 1407.6 24.7
1.28 2037 1948.2 1713.6 51.0
1.69 2121 1948.2 2040.0 63.4
2.09 2205 1948.2 2131.8 67.3
2.50 2310 1948.2 2080.8 66.9
2.94 2394 1948.2 2091.0 70.1
3.38 2520 1948.2 2131.8 74.1
3.82 2604 1948.2 2203.2 79.7
4.24 2709 1948.2 2244.0 82.5
4.67 2814 1948.2 2244.0 86.1
5.10 2898 1948.2 2233.8 88.9
5.54 3003 1948.2 2233.8 92.8
5.98 3087 1948.2 2213.4 94.0
6.38 3192 1948.2 2182.8 93.2
6.79 3276 1948.2 2131.8 92.8
7.19 3360 1948.2 2060.4 93.2
7.62 3444 1948.2 1968.6 92.4
8.05 3528 1948.2 1876.8 90.0
8.47 3612 1948.2 1805.4 84.1
8.89 3696 1948.2 1744.2 79.3
9.32 3759 1948.2 1703.4 77.3
9.74 3822 1948.2 1693.2 76.5
10.16 3906 1948.2 1693.2 75.7
10.58 3969 1948.2 1693.2 74.9
11.00 4032 1938.0 1713.6 75.7
11.43 4095 1927.8 1734.0 76.1
11.86 4179 1917.6 1744.2 75.3
12.28 4242 1907.4 1764.6 74.9
12.70 4305 1897.2 1774.8 74.9
13.13 4368 1866.6 1785.0 73.3
13.55 4431 1846.2 1785.0 73.3
13.99 4473 1815.6 1754.4 72.1
14.42 4536 1785.0 1734.0 71.7
14.85 4578 1734.0 1683.0 69.7
15.26 4620 1683.0 1642.2 71.3
15.67 4662 1632.0 1611.6 71.3
16.08 4641 1060.8 1458.6 59.8

Group A: '013 Group B:
Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4
TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 TIME
MARKER STAMP mg/R mg/R mg/R mg/R STAMP
0.38 0.00 -0.24 0.42 -0.16
0.78 0.00 -0.26 0.42 -0.14
1.19 0.00 -0.26 0.42 -0.16
1.62 0.00 -0.24 0.42 -0.14
2.04 0.00 -0.24 0.42 -0.14
2.49 0.00 -0.24 0.42 -0.14
2.93 -0.02 -0.24 0.42 -0.16
3.36 -0.02 -0.24 0.42 -0.14
3.79 -0.02 -0.26 0.42 -0.14
4.23 -0.02 -0.24 0.42 -0.14
4.67 -0.02 -0.26 0.42 -0.14
5.10 -0.02 -0.26 0.42 -0.14
5.53 -0.02 -0.26 0.42 -0.14

LOGI WYKONANE DZIĘKI UPRZEJMOŚCI - SEBMISA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2007 22:46:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Albo ten N75 pochodzi od Łunochodu albo silnik chipowany ... albo wysrany czujnik isnienia doładowania (ale to ostatnie obstawiam na szarum końcu)
Na oczekiwane 1948 mBAR wali w całym uzytecznym zakresie 2200 mBAR ...
Przepływka obcina nieco za wczesnie bo juz przy 3200 rpm ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2007 22:59:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2007 01:24:34
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
Coś mówił poprzedni właściciel ,że ma niby 130 KM ten silnik ale nie dałem wiary bo jedzie 180km/h max może 190 z góry[jezli to ma znaczenie].
N75 pochodzi z AWX ori używany na starym ori notlaufa łapał teraż jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2007 23:07:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Motor napisał(a):
N75 pochodzi z AWX .

Wszystko jasne.
Powinien pojechac licznikowe 210 (quattro leci licznikowe 200)
Skoro nie łapie notlaufu to znaleźliscie recepte na drobny tuning ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2007 23:09:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2007 01:24:34
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
Czyli jak doprowadzić do stanu normalnego te auto bo jak widać przeładowuje i nie ma mocy i dynamiki jak miało przed wymianą N75


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2007 23:11:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
ECU ogranicza dawki bo N75 dopuszcza zbyt wiele ze strony ladera.
Wrzucic ori N75 (sprawne) i powinno byc ok.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2007 23:18:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2007 01:24:34
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
No widzisz a N75 jest do wszytkich TDI takie samo....nie wydaje Ci sie ,że żaluzje w turbinie stoją bądż się przycinają?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2007 23:23:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Motor napisał(a):
No widzisz a N75 jest do wszytkich TDI takie samo....nie wydaje Ci sie ,że żaluzje w turbinie stoją bądż się przycinają?

Gdyby sie przycinaly mialbys natychmiast notlaufa ... Gdyby stały to od 1900 rpm dmuchałoby juz mocno a tutaj dmucha dopiero tak naprawde porzadnie od 2100 rpm ...
Porownaj sobie moj wykres (AFN):
http://www.planet-security-polska.info/ ... 060626.pdf

U mnie ewidentnie przycinaja sie kierownice , widac to wyraźnie.
U Ciebie w calym zakresie jest równo.
Cosik mi sie zdaje ze AWX ma inne N75 - tam suszara pompuje ciut więcej ...
Zapytaj Spanky`ego o nr VAG N75 i porównaj - on tez ma AVG.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2007 23:29:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2007 01:24:34
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
Jest efekt dziury trzeba poczekac po naciśnięciu pedału gazu aż zacznie przyspieszać nie zależnie od obrotów i prędkości.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2007 23:31:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Obstawiam , ze winny jest ten nieoryginalny N75. Wyjasnij sprawe ze Spankym i bedziesz mial 100% pewnosci.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2007 23:35:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2007 01:24:34
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
Spanky już mi pod mache zaglądał. Stawiał na nie szczelność,N 75,żaluzje ...zostały żaluzje...
N 75 jest ori audi ale wydaje mi się ,że każdy jest ten sam..tak gość co sprzedawał mi powiedział...musze to dokładnie sprawdzic w audi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2007 23:38:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Te piejące kierownice tez sa prawdopodobne, ale zacznij od rzeczy najprostszych...
Z drugiej strony obligatoryjne czyszczenie kierownic w AFN/AVG to jak 11 przykazanie ;)
Gdyby to byla nieszczelnosc lader pompowalby w powietrze i wyniki bylyby o 1/3 gorsze ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: [A4 B5 1.9TDI AVG] Prośba o analizę błedów.
PostNapisane: 18.lip.2007 00:23:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2007 01:24:34
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
I jeszcze to:

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 920 900
Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D17
Coding: 00040
Shop #: WSC 27537
Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0B3028024
No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------
Controller: Bitte Adress
Component: e 17 eingeben
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 862 257 B
Component: ZV-Pumpe, Funk D12
Coding: 12865
Shop #: WSC 06341
2 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
00955 - Key 1
09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Address 55 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 357
Component: LEUCHTWEITEREGLER D003
Coding: 00011
Shop #: WSC 06325
No fault code found.

Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 035 195
Component: Radio D00
Coding: 00011
Shop #: WSC 06325
No fault code found.

End -------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 08:38:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Standard. Wykasuj i zapomnij do następnego razu ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 08:44:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Motor napisał(a):
Spanky już mi pod mache zaglądał. Stawiał na nie szczelność,N 75,żaluzje ...zostały żaluzje...
N 75 jest ori audi ale wydaje mi się ,że każdy jest ten sam..tak gość co sprzedawał mi powiedział...musze to dokładnie sprawdzic w audi.


zagladalem ale nic nie mowiles ze wymienilles N75 na ten z AWX -a i w dodatku uzywany ... :okulary2: a to dosyc wazna informacja ... ;) pisałes tylko ze N75 został wymieniony .... (zgodnie z moja zasada przyjąłem ze wymieniles na oryginalny)
w takiej sytuacji wielce prawdopodobne jest to ze N75 nie dziala jak nalezy (napisałes ze jest uzywany) i nie jest wcale prawda ze kazdy N75 pasuje do kazdego TDI .... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2007 15:31:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2007 01:24:34
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
Wymieniłem po tym jak zaglądałeś najpierw przewody ...nic nie dało..N75...już nie łąpie notlaufa..ale przeładowuje troche[mniej niż wtedy]
Co do N75 zdania są podzielone-na jakiej podstawie twierdzisz,że są różne do różnych TDI?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2007 06:44:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Motor napisał(a):
Wymieniłem po tym jak zaglądałeś najpierw przewody ...nic nie dało..N75...już nie łąpie notlaufa..ale przeładowuje troche[mniej niż wtedy]
Co do N75 zdania są podzielone-na jakiej podstawie twierdzisz,że są różne do różnych TDI?


na podstawie własnych doswiadczen oraz opinii ludzi którzy znaja sie na tym o wiele lepiej niz ja .... ;)

p.s a moze ten od AWX-a jest uszkodzony .... :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2007 13:19:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Spanky życze ci tylko jak najmniej takich klientów którzy wiedza najlepiej wrrrrrr ;)

sry za OT.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: