koledzy mam problem, ktory zarzucilem na forum VW i Forum A6....
pomózcie bo wyczytalem u nas i tam i w A6 i nikt tak naprawde nie moze dojsc albo mial podobny defekt
Witam kolegów.. mam kilka pytań..tj. kupiłem ostatnio zielona butelke AJM.. ale od poczatklu sa jakies problemy ..opisze co i jak i poprosze o sugestie...mialem wczesniej AELa i AFN wiec cos tam wiem..ale moze cos doradzicie..
1. po kupnie rano bardzo ciezko zapalał..tj zapalał i gasł..po sprawdzeniu synchronizacji..wyszlo ok +8 czyli porazka..podjechalem do znajpomego mechanika na wymiane rozrzadu..rozebrał i stwierdził, ze byl zle złozony nie na znakach fabrycznych. wymienil caly rozrzad i inne paski bo wymagaly tego...podjechalem Vagiem ustawilismy synchronizacje na poziomie 0-0,6. w takich proporcjach wskazuje przy temperaturze 85C. czyli chyba powinno byc git.
2. coz rano podchodze odpalam i zapala jak ta lala , ale nie chodzi rowno , nie wszystkie tłoki..( swiece ok, prad podczas grzania dochodzi, filtry wymienione,) nie wiem dlaczego tak sie dzieje..???( czy moze byc zapowietrzony), aha jak zapali i popracuje minutke..to pozniej zapala od strzala i pracuje rowno
3. dzisiaj podczas jazdy na 3 ok 130 złapałem noflauta.120i stoi. wylaczylem wrocil do normy. ten noflaut przy obrotach rzedu ok 4500-5000. ( sugstie: zawor N75, czy kierownice juz daja znac..wczesniej jezdzil nim taki stanowczy gotek i jego zonka..czyli PSJ), poprosze o wasze sugestie...logi wrzuce na weekend, statyczne i dynamiczne
a teraz kolejna czesc.logi statyczne na ciepłym
logi statyczne..nie dalem tylko 18 i 23 bo padł mi lapek
na 18 bylo po 0
na 23 miedzy 20-30
Grupy: 013 -
http://vaglog.rtnet.pl/niewdziecznik_115370.htmlGrupy: 015 -
http://vaglog.rtnet.pl/niewdziecznik_115371.htmlGrupy: 004 -
http://vaglog.rtnet.pl/niewdziecznik_115372.htmlGrupy: 005 -
http://vaglog.rtnet.pl/niewdziecznik_115373.htmlGrupy: 000 -
http://vaglog.rtnet.pl/niewdziecznik_115374.htmli ostatni tz wczorajszy dzien i takie moje pomiary..dynamicznyc nie robilem
moze zaczne pom kolei...tj rano vagowałem..aha zapalił lepiej...moze ze tylko -1
wyniki:
1 sprawdzanie czujnika G2 i G42 logi ponizej ...
Grupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/niewdziecznik_115504.htmlGrupy: 007 -
http://vaglog.rtnet.pl/niewdziecznik_115505.htmlnie podoba mi sie ta temperatura na czujniku G2w 003 w pozycji 1 (30)..inna niz na vagowaniu 007 pozycja 4 (6,3)
wymieniony termostat, na ceferblacie temperatura stoi 90 i na vagu pokazuje rzeczywiscie jak rozgrzany 86-89..czyli chyba norma
2.teraz pompki ponizej logi...prosze patrzec na daty bo wkradly sie logi z 21..ale na cieplym czyli bedzie dla porownania
Logi:
023,023 -
http://vaglog.rtnet.pl/niewdziecznik_115506.htmlmartwi mnie przy odpalaniu ten cylinder 3 (bipy)..na poczatku przy odpalaniu i pozniej normuje sie przy tem ok 50-60
Grupy: 004,004 -
http://vaglog.rtnet.pl/niewdziecznik_115507.htmlkat syncjronizacji jest wiekszy przy odpalaniu , czy tak moze byc..pozniej sie normuje
Grupy: 018,018 -
http://vaglog.rtnet.pl/niewdziecznik_115508.html3 cylinder, to 6.0 mnie niepokoi, podczas odpalania...pozniej jest ok
Grupy: 013,013,013,013 -
http://vaglog.rtnet.pl/niewdziecznik_115510.htmljak widać, chyba najwazniejsze logi..prosze patrzec na daty i godziny . 21.02 bylo na cieplym dzis tj 23.02 wszystko na zimnym i pozniej ostatni pomiar na tem. ok 50 stopni oczywiscie plynu chlodzacego
Grupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/niewdziecznik_115509.htmlostatni log dotyczy zreszta jak widac EGR..czy w 4 rubyce nie powinno byc analogicznie 0 i 100% albo zblizone do tyc wartosci??
AHA dolalem do paliwa stp moze cos pomoze