.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 00:17:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nierowna praca silnika!! Nadal prosze o WASZE OPINIE!!
PostNapisane: 25.lip.2007 00:16:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2007 23:54:30
Posty: 4
Witam!!
Mam problem!
chce kupic audi a4 1.8 T quattro 2005 rok niestety auto jest delikatnie rozbite nie ma chlodnicy uszkodzony troszke jest intercooler, filtr powietrza, no i oczywiscie kilka przewodow(tych bezposrednio z przodu) samochodu jest poprzecieranych (przepraszam ze w ten sposob pisze ale nie mam pojecia co jest do czego dotychczas jezdzilem maluchem a tam jest tego sporo mniej)
no i mam pytanie poniewaz silnik odpala co przychodzi mu z trudem a jak juz odpali to praca silnika jest nierowna i dosc ciezka czy te klopoty z odpalaniem moga byc wywolane poprzez te poprzecierane i pourywane przewody i rurki czy moze to byc spowodowane poprzez uszkodzenie silnika(dodam ze bylo cos kombinowane z rozrzadem jedna "zebatka od rozrzadu" byla wylamana i zostala wymieniona przez wlasciciela wiec boje ze kiedy jej nie bylo auto moglo przejsc probe odpalenia bez tej "zebatki" co jednoznaczne moglo byc z tym ze zostaly pokrzywione zawory prosze o szybka odpowiedz!!


Ostatnio edytowano 25.lip.2007 09:11:35 przez goly171, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 00:30:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie szukaj na siłę okazji bo wydasz więcej niż byś wydał kupując sprawne auto...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 00:43:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2007 23:54:30
Posty: 4
dodam jeszcze ze za autko naprawde z tak malym uszkodzeniem place 40 000 zl ma wyjechane 56 000 tys km tak jak pisalem wyzej niepokoi mnie nierowna praca silnika (wlasciciel twierdzi ze z glowica nic nie bylo kombinowane a kumpel Twierdzi ( a zna sie troche na mechanice) ze nic nie bylo odkrecane i grzebane jednak tak samo zastanawia go nierowna praca silnika i jest to troszke podejrzane wiec nie wiem naprawde pozmozcie mi bo juz czesc siana wplacilem ale moge sie jeszcze wycofac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 02:10:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
stary szanujmy sie.....
przeczytaj ten belkot powyzej i powiedz, czy jakby ktos Ci wrzucil kilka podobnych zdan o maluchu, na ktorym sie znasz, umialbys stwierdzic przyczyne usterki. Na pewno nie.
Mogles palnac kilka foto, to mogloby pomoc. Jakies wezyki zebatki, dotykane, niedotykane, odkrecane, mechanik, nie-mechanik......
Marze o tym , zeby Ci pomoc, ale....
Jakie wezyki? Jezeli wezyk z paliwa gdzies zasysa, to by nie zapalil, wiec jest dobrze. Wezyk podcisnienia juz predzej tlumaczyloby takie zachowanie.
Jak zebata strzelona byla, no to pewnie po wymianie rozrzad przestawiony, teraz pytanie o ile... ale skoro odpala to jeszcze tragedii moze nie byc.... NIC wiecej nie da sie powiedziec na podstawie tego, co piszesz, z tego Co wiem, na AKP nie ma jasnowidzow, sorry.

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 07:55:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
po pierwsze :jeżeli jest to A8 z roku powyżej 2004 to możesz brać za te 40 koła , jak nie ( a nie jest)to sobie odpuść
po drugie: nie to forum : tutaj masz problem z silnikiem ,a nie kupnem auta
po trzecie: weź to pisz jakoś dokładniej
po czwarte: najpierw płacisz , a potem pytasz o radę :?:

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 08:52:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2007 23:54:30
Posty: 4
rozumiem Cie dred ale jeszcze jest moliwosc wycofania sie z tego a utko jest naprawde mysle ze okazjonalne i jak dla mnie 40 kola za nie to jest malo.


Obrazek[/img]


Ostatnio edytowano 25.lip.2007 09:01:11 przez goly171, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 08:55:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2007 23:54:30
Posty: 4
Sorki przesadzilem z tym zdjeciem to jest wyzej wspomniany przod auta co wy sadzicie jak amoze byc przyczyna ciezkiego odpalania silnika oraz nirownej pracy silnika??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2007 14:01:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Nie mamy pojecia.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: