.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.mar.2025 12:11:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/B4 2.3 NG] Regulator obrotów
PostNapisane: 29.lip.2007 08:40:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2005 18:28:52
Posty: 15
W jaki sposób rozebrać i przeczyścić regulator obrotów ten co znajduje sie na daklu pokrywy zaworów tuż poniżej wlewu oleju?

_________________
Audi 90 Coupe 2.3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [90 Coupe 2.3] Regulator obrotów
PostNapisane: 29.lip.2007 17:57:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Solskier napisał(a):
W jaki sposób rozebrać i przeczyścić regulator obrotów ten co znajduje sie na daklu pokrywy zaworów tuż poniżej wlewu oleju?


Wymontowujesz i płuczesz w benzynce ekstrakcyjnej spikujesz WD40 zakładasz i jeździsz. Ewentualnie możesz go pomoczyc jakiś czas.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2007 21:23:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
krokowiec.
elaboraty na ten temat pisano na forum i niejedna klawa się na tym zużyła - starczyłoby wyłaczyć lenia i poszukać!

i - niezupełnie płuczesz. nie każd krokowiec jest hermetyczny :D
uymówmy się, że "kąpiesz wnętrze" - zalewasz beną albo innym odrdzewiaczem/odtłuszczaczem, przewracasz co jakiś czas i znów zalewasz

a zanim się w ogole za niego weźmiesz - sprzwdz czy dziala - po właczeniu stacyjki powinno być czuć lekkie wibracje w.wspomnianego. jak nic sie nie dzieje - daruj se operacje - i tak jest martwy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2007 13:43:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
scob napisał(a):
krokowiec.
elaboraty na ten temat pisano na forum i niejedna klawa się na tym zużyła - starczyłoby wyłaczyć lenia i poszukać!

i - niezupełnie płuczesz. nie każd krokowiec jest hermetyczny :D
uymówmy się, że "kąpiesz wnętrze" - zalewasz beną albo innym odrdzewiaczem/odtłuszczaczem, przewracasz co jakiś czas i znów zalewasz

a zanim się w ogole za niego weźmiesz - sprzwdz czy dziala - po właczeniu stacyjki powinno być czuć lekkie wibracje w.wspomnianego. jak nic sie nie dzieje - daruj se operacje - i tak jest martwy


Troszkę, źle się wyraziłem można go płukać ale tylko tą część z której wychodzą dwa krućce.

A co do wigracji po przekręceniu kluczyka to bym nie powiedział, że jak nie wibruje to nie działa. Lepiej będzie jak zmierzysz rezystancję na jego pinach. Nie jestem pewny ale powinna wynosić chyba 8 omów. Podłącz go na krutko do akumulatora, jak usłyszysz, że sie otworzył takie nawet głośne stuknięcie to znaczy, że coś tam pracuje, ale może być brudny.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: