.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 23:53:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3 1.6 PP] zalewa gaźnik
PostNapisane: 05.sie.2007 17:32:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2007 16:48:17
Posty: 4
Lokalizacja: Biała Podlaska
Na wstępie witam wszystkich i przechodze odrazu do sedna sprawy. Mam problem z swoją czarnulą chodzi o to że zalewa mi gaźnik benzyną tego typu problem był już na poprzednich gaźnikach. Dlaczego tak się dzieje, gaźnik jest po regeneracji to już trzeci który mi zalewa. W orginale w silniku serii PP siedział pierbur 2EE... z tym gaźnikiem wiąrze się pewna historia którą po krótce przedstawie... Najpierw były na nim (2EE) falujące obroty więc troszke nagrzebałęm się i wymieniłem go na 2e2 ale niestety nie trzymał ssania i oczywiście zalewało go, więc pod przymuesm zrobiłem ponownie podmiankę na tego starego już po naprawie, ok niech i tak będzie ale kurde jego też zaczeło powoli zalewać. Ostatnio zalało mi ten gaźnik w taki sposób że benzyna lała się z gaźnika ciurkiem na zewnątrz po za gaźnik poprostu spowrotem wymieniłem na 2e2 ale niestety ten sam problem zalewa... ja już wymiękam u mnie w mieście nie ma mocnego na taki problem więc zwracam się do was z prośbą. Przypominam silnik 1,6 benzyna seria PP na gaźniku wszelkie info będzie pomocne. Z góry dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2007 06:20:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Do wymiany zaworek odcinający w komorze pływakowej, ewentualnie może być też dziurawy pływak.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2007 07:08:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2007 18:38:20
Posty: 57
Lokalizacja: Opole
1. no faktycznie plywak moze nie chodzic jak trzeba, i trzeba do wybic telikatnie ( taki trzpien ), zdjac plywak, wymienic takie ustrojstwo ktore pozwala dzialac plywakowi :)

2. moze tez byc taki bajer ze masz mieszanke zle ustawiona i jest za bardzo skrecone powietrze ?

3. moze masz za duza szczeline na przepustnicy ? nominalna chyba 1 mm czy jakos tak.

4. czy nie masz luzow na przepustnicy ? czy sie nie blokuja ?

rozumiem ze go zalewa na swiecach a nie jak poprzedniego na boki ;)

_________________
Jest: A6 C4 V6
Było: C3 100 2.3, C3 200 2.1T, C3 100 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Przestroga
PostNapisane: 07.sie.2007 18:18:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2007 16:48:17
Posty: 4
Lokalizacja: Biała Podlaska
Hej i dzięki za odpowiedź. Jednak nie mogę powiedzieć żeby pomogło to co powiedzieliście, zaprowadziłem samochód do jeszcze jednej osoby i wreszcie się udało no można powiedzieć że nie do końca ale jest lepiej jak było. A co było nie tak, podciśnienie które jest podłączone w gaźniku było podłączone zgodnie z schematami gaźnika i tu był pies pogrzebany to właśnie podciśnienie powodowało wsysanie paliwa do obu gardzieli, niestety serwisówka troszke wprowadza w błąd ale nie do końca oczywiście jest ona dobra ale poprzekładce do karzdego auta trzeba sprawdzić podciśnienie więc moja rada nie zawsze schemat i serwisówki mają rację. To tyle odemnie i dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: