.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 03:12:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 ABT] Ustawienie rozrządu i sczytanie kodów
PostNapisane: 15.sie.2007 08:34:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Witam!
Wiem, że już było kilka postów na ten temat, ale nie znalazłem nic konkretnego o tym silniku. Znajomy ma B4 z silnikiem ABT i narzeka, że auto jest zamulone. Posprawdzał juz wiele rzeczy i dalej nic. Teraz zastanawiamy się, czy przypadkiem rozrząd nie jest przesunięty o 1 ząbek, bo objawy są podobne. Tylko nie wiemy jak on ma być prawidłowo ustawiony. Czy mogłby ktos napisać które znaki na których kołach mają się z czym zgrywać? Może jakieś zdjęcia?
Po drugie: jak prawidłowo zczytac kody błędów w tym silniku? Jaki ma byc w nim komputer (ECU)?
Moze macie jeszcze jakies pomysly co sprawdzic? Auto jest strasznie mulowate. Zarowno na gazie jak i na benzynie. Prawie nie ma przyspieszenia przy niskich obrotach. Wiem, ze ten silnik jest ogolnie mulowaty, ale porownywalismy to autko z innym, z tym samym silnikiem (bez zadnegu tuningu) i widac wyrazna roznice.
Dzieki wielkie

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2007 13:08:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Vag do czytania błędów.
Sterownik to Mono-Motronic.
Nie ma kodów migowych już w tym silniku.
Jak sonda nie pracuje poprawnie to zmula ten silnik. Jeśli masz dostęp do oscyloskopu to najlepiej nim sprawdzisz sondę.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 17:19:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2006 18:05:39
Posty: 97
Lokalizacja: Warszawa
Auto: b4->a4->MB s203
Jak pasek jest przesunięty o ząbek to będzie chodził nierówno i wolne obroty to też będzie problem. Też problem jest czasem po wymianie na nowy pasek i podobne są objawy jak by był przestawiony o ząbek ale tak naprawdę to żaden problem bo poprostu zapłon trzeba ustawić - miałem tak i drobne przestawienie aparatu i po problemie. Poza tym nie przesadzajcie z tym że ABT to muł ( autko do jazdy a nie do wściekania się ), przynajmniej sugerując się moim to szatan nie jest ale i nażekać nie mogę bo ma niezły moment obrotowy i dzięki temu wcale nie trzeba go dusić

_________________
AUDI B4 2.0 ABT + gazik było ->
Audi A4 B5 avant silnik AEB + lpg było ->
Mercedes s203 m271


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: