.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 05:43:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 2.5TDI AKN] Zle odpala sie po dluzszym przestoju
PostNapisane: 12.sie.2007 14:54:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.mar.2007 17:35:34
Posty: 62
Witam. mam A4 99 roku 2.5 tdi akn, po zamianie pasow glownych autko zle sie odpala, jak postoje okolo 12 godzin. gdy sie odpali pracuje jak zegarek, moc nie ubyla i paliwa wiecej niz przed zamiana nie bierze. silnik odpala sie na zimno po gdzies 8 sekund krecenia starterem, wczesniej odrazu. poradzcie co chlopacy.... :?: :?: :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2007 15:04:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
należy ustawić kąt początku wtrysku.
zawsze po wymiane rozrządu należy ten kąt sprawdzić i, w razie potrzeby, przeprowadzić regulację.

grupa 004 > Basic settings:
- pozycja 2: late;
- pozycja 3: 2*ATDC [n. OT albo n. GZP];
- pozycja 4: 100%.


ELSAwin: http://download.yousendit.com/A141AC2E3CE9B2CE .


:517:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2007 15:06:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.mar.2007 17:35:34
Posty: 62
jesli to pomorze to cie wycaluje. alez mi kabel vaga zmarl przed tygodniem :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2007 15:42:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pamiętaj tylko o tym, by w pozycji 3 było 2*ATDC [n. OT / n. GZP / +], a nie 2*BTDC [v. OT / v. GZP / -].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2007 20:30:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.mar.2007 17:35:34
Posty: 62
2*ATDC [n. OT / n. GZP / +], a nie 2*BTDC [v. OT / v. GZP / -] a co to oznacza? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2007 20:54:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Oznacza , ze moment wtrysku jest przyspieszony albo opozniony. W bloku 4 pozycja 2 i pozycja 3 ma byc taka sama na poziomie 2 ATDC tak jak napisal meszrum bo inaczej bedzie problem z odpalaniem a w pozycji 4 powinno byc na poziomie 90-95 oczywiscie caly czas pisze o bloku tym samym czyli 4.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2007 20:07:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.mar.2007 17:35:34
Posty: 62
wszystko zalatwione, odpala sie odrazu. o pol zeba zmienilem kat wtrysku :peace: :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: