.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 03:03:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.1 WC, WB, WE i inne.] Natrysk oleju na denka tłoków.
PostNapisane: 17.sie.2007 13:09:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2005 14:27:57
Posty: 77
Lokalizacja: z południa
Jak w temacie: Czy któryś z tych silników miał natrysk oleju na denka tłoków ?
A jeśli nie te to które inne 2.1 oprócz oczywiście KG. Był już podobny temat, ale jakiś taki zbyt ogólny ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 14:10:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Powiem tak...żaden wolnossący z pojemnością 2,1 nie miał natrysku na denka. Szukasz niestety nie tam gdzie trzeba. Z natryskiem masz tylko do dyspozycji z pojemności 2,1 silniki turbo, czyli KG i JY (bliźniaki na różne kraje z różnymi normami spalin) i kilka z URq...ale tych to chyba nie znajdziesz w ogóle.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 14:17:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2005 14:27:57
Posty: 77
Lokalizacja: z południa
OK - dzięki za info. A teraz lamerskie pytanie: Co trzeba zrobić w takim 2.1 bez natrysku żeby takie cudo dokonstruować zakładając, że ma się np. cały 7A i czy jest to w ogóle wykonalne ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 14:27:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
trzeba wydrążyć w bloku magistralę olejową, wyfrezować podstawy na końcówki z zaworkami - natryski, wywiercić pod nie otwory i wstawić... Znam 3 firmy obrabiające silniki i nie chcą się podjąć.

Co chcesz docelowo? Silnik wolnossący czy turbo. I na jakie moce się nastawiasz?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 07:54:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2005 14:27:57
Posty: 77
Lokalizacja: z południa
Zdecydowanie preferowałbym turbo. N/A mam/miałem parę aut i chcę spróbować czegoś innego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 08:29:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Czlowieniu :) Masz 7A kompletne to odprezaj i dmuchaj do niego a nie baw sie w jakies kosmiczne sztuki z blokami 2.1 i tyle. Co tu duzo sie zastanawiac :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 09:22:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2005 14:27:57
Posty: 77
Lokalizacja: z południa
Tak, oczywiście jest to dobry pomysł. Problem leży jednak w tym, że to kompletne 7A ma na wszystkich cylindrach ciśnienie na poziomie 0,76 - 0,8 MPa.
Czyli najprawdopodobniej - jak usłyszałem to od mechanika - tuleje z tłokami już nie współpracują zbyt dobrze, a koszt tłoka w audi o rozmiarze 83.01 mm jest lekko zniechęcający.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: