.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 11:27:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/B4 2.3 NG] Brak wolnych obrotów
PostNapisane: 12.wrz.2007 21:45:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Pojawił się problemik z wolnymi obrotami... dokładnie ich brak. Wolne obroty u mnie w autku to 1900 RPM. Do silniczka krokowego nie dochodzi żadne napięcie (sam silniczek jest sprawny - otwiera się po podaniu napięcia) - gdzie szukać przyczyny? Czy w tym obwodzie jest jakiś bezpiecznik, przekaźnik itp. Sprawa "lewego" powietrza nie wchodzi w grę - sprawdzone dokładnie... Jedynie zasilanie tego silniczka - kabelki idą w wiązkę od innych czujników i giną w następnej osłonie, która wchodzi do wnętrza autka... Nie mogę namierzyć gdzie...

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2007 06:17:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
W kompie w domu mam schemat połączeń sterowania tym silnikiem. Mogę Ci wysłać na maila, ale niestety dopiero w poniedziałek.
Na początek sprawdź wszystkie kostki i bezpieczniki w centralce i kostkę na sterowniku silnika.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2007 10:11:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Postaram Ci się to sprawdzić jak przyjdę dziś do domu z pracy.

Nie dałem rady :( dopiero w sobotę mogę sprawdzić.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 12:07:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Znalazłem dla NG (niestety dla B4 - też to kiedyś mierzyłem, ale może będzie się zgadzać to ten sam silnik). Mianowicie przewód zielono-czerwony z krokowca idzie do pinu 17 w głównym sterowniku silnika (ECU za schowkiem pasażera), natomiast przewód czarno-niebieski na pin nr 14 w ECU. Ten czarno-niebieski łączy się po drodze z paroma innymi rzeczami więc na nim może być jakaś oporność natomiast ten zielono-czerwony powinien mieć koło zera omów (bezpośredni przewód do ECU).


EDIT
Oczywiście odepnij aku podczas pomiarów.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2007 13:46:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Dzięki wielkie - jutro będę sprawdzał. A czy któryś z czujników temperatury może być przyczyną zawyżania obrotów? - gdy motor jest zimny to obroty lekko poniżej 1000 ale gdy złapie temperaturę łapie również obroty...

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: