witam mam problem wiec jak kupilem swoje a4 bylo to rok temu falowaly mi troche obroty wiec dochodzilem co to moze byc i doszedlem ze przepalony jest bezpiecznik nr.29 (sterowanie silnikiem) wiec go wymienilem po paru minutach sie przepalil itd.itd. doszedlem ze idzie on do zaworu filtra aktywnego (po lewej stronie kolo filtra) wiec po dlugisz szukaniach zwarcia stwierdzilem ze podam w to miejsce plus po stacyjce, obroty sie troche uspokoily( ale nie bylo idealnie poniewaz jak spada z obrotow to bujnie z dwa razy i sie uspokaja ,ostatnio u kolegi cos wymieniali (a4 1.8 20v) i pojawil sie podobny objaw zaczalem szuklac i okazalo sie ze przepalony ma bezpiecznik nr.29 , podlaczylem pod vaga pokazalo bledy zwiazane z zaworem filtra akt.,sonde lambda,i przeplywomierz,. wiec u mnie po puszczeniu nowego plusa przestalo dzialac wlasnie zawor,sonda i przeplywomierz(to za co jest odpowiedzialny ten bezpiecznik) co mam teraz zrobic, obroty skacza na benzynie i na gazie, w vagu sonda 0% i przeplywka 0%
_________________ darekaudi4
Audi A4 1.8 20v (był)
Audi A4 1.9 TDI 90km(byl)
Audi A4 1.9 TDI 110km(jest)
|