.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 19:11:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ABC 2.6] wolne obroty od czego zależą
PostNapisane: 17.wrz.2007 16:02:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
1. Co ustala wolne obroty na danym poziemie?
2. Co może być powodem że falują?
3. Gdzie jest krokowiec wolnych obrotów w 2.6 ABC

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2007 17:10:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 02:19:35
Posty: 390
Wolne obroty mozna ustawic np srubka przy przepustnicy, jest tam taka srubka do regulacji jak mocno ma byc otwarta klapa przepustnicy na biegu jalowym
sinik krokowy jest wmontowany do kolektora ssacego, stojac przed samochodem twarza w jego kirunku bedzie to lewa strona,w rogu tym blizej szyby :) tuz pod zaworkiem od listwy wtryskowej.

A jak masz gaz to tam tez mozna ustawic wolne obroty.

Falowac moga z roznych przyczyn u mnie np bylo tak jak miealem nieszczelny uklad wydechowy, ale moze byc tez nieszczelny uklad dolotowy i jeszcze pare innych spraw

_________________
Audi C4 2.6 V6
Pontiac Firebird 3.1 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 11:06:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Srubka przy przepustnicy (Throttle Bypas Valve) nie sluzy do ustalania wolnych obrotow, tylko do kontroli emisji CO na wolnych obrotach. Wolne obroty ustala ECU a elementem wykonawczym jest ISV (Idle Stabilizer Valve) znajdujacy sie tam, gdzie CI kolega wyzej napisal i wlasnie na niego stawiam jesli chodzi o falujace obroty (mozesz sprobowac go przeczyscic rozpuszczalnikiem).

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2007 08:37:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2005 21:01:12
Posty: 53
A przy okazji, w jaki sposób VAGiem można zmienić obroty biegu jałowego ?

_________________
A6, C5, 2.4 V6 - ALF, 98r, 165 PS, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2007 08:39:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
fioletowy3 napisał(a):
A przy okazji, w jaki sposób VAGiem można zmienić obroty biegu jałowego ?


Z tego co mi wiadomo - nie mozna, stabilizacja obrotow zajmuje sie ECU na zadanych w fabryce poziomie dla danego silnika.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2007 10:03:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
najlepszy sposób na czyszczenie to 1/2 najmiejszego opakowania wd-40 wpuszczona przez wężyk podciśnieniowy zaworu ciśnienia paliwa na postój nocny. wd-40 spłynie do zaworu stabilizacyjnego nasmaruje i oczyści . sprawdzone -można też to zrobić profilaktycznie. odpada problem demontażu zaworu

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2007 10:11:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Nie polecam WD40 bo to sciema, nic nie robi. Kup analogiczny produkt dobrej firmy, np. LiquiMoly.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: