Panowie ostatnio pojawił sie delikatny problem przy odpalaniu w momencie gdy silnik jest mocno nagrzany. Wystarczyło jednak troche pokręcić i szlo. Na zimnym pali od szczała. Wczoraj jednak gdy zatarasowalem wyjazd na 1 min już niechcial, wkoncu zalałem silnik i było po ptokach. Jak wystygl to było znowu ok.
Doczytałem się tutaj na forum w innym wątku że to może byc wina czujnika temperatury cieczy chłodzącej ten przy glowicy. Ale pewny nie jestem że u mnie też tak jest. Na VAG-u wyskoczyły mi takie błędy:
4 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0116 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17972 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1564 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17967 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1559 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
I teraz moje pytanie czy to może być ten czujnik czy problem jest gdzie indziej. Powiedzcie mi jeszcze jak to sprawdzić, ile taki czujnik no i czy moge go sam śmiało zmienić??
Nie wiem co znacza dwa z tych błędów bo nie mam ich w książce błedów.
Naczytałem się o tym dużo ale np. nie mam problemu z temperaturą nie skacze za wysoko. Pisało tu też że to może pompa paliwa ale przecież by nie zalewało silnika w tedy hmm.
Może ktoś miał podobne przypadłości i ma pojęcie o co chodzi. Z góry dzięki
EDIT: sprawdziłem ten czujnik temp cieczy no i jego rezystancja jest jakaś dziwna czy myślicie że to może być to??
_________________
Było --> A4 1.8 ADR [B5]
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5]
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3]
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5]
Ostatnio edytowano 26.cze.2012 21:12:13 przez Slawek A4, łącznie edytowano 2 razy
|