.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 16:57:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4 B5 2.7T AGB] powody przeładowywania turbin+kłopot z ABS
PostNapisane: 28.sty.2007 18:34:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Jak w temacie co może być powodem przeładowywania, dodam, że autko jest po sofcie. VAG nie łączy sie z silnikiem(tak wiec prosze bez rad" VAG prawde Ci powie") Chgodzi mi o jakieś sugestje i wyłożenie tematu. Dodam ze dzieje sie to czasami przy ostrym palowaniu przy przebijaniu na wyzszy bieg, autko nieznacznie traci moc, by ją odzyskać po zgaszeniu(zresetowaniu) silnika.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Ostatnio edytowano 25.lut.2007 17:55:18 przez Norbi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S4 AGB] powody przeładowywania turbin?
PostNapisane: 28.sty.2007 19:53:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Norbi napisał(a):
Jak w temacie co może być powodem przeładowywania, dodam, że autko jest po sofcie. VAG nie łączy sie z silnikiem(tak wiec prosze bez rad" VAG prawde Ci powie") Chgodzi mi o jakieś sugestje i wyłożenie tematu. Dodam ze dzieje sie to czasami przy ostrym palowaniu przy przebijaniu na wyzszy bieg, autko nieznacznie traci moc, by ją odzyskać po zgaszeniu(zresetowaniu) silnika.

Norbi ... moze własnie soft jest przyczyna przeładowan ..... a moze sterowanie turbulum ..... ciezko cos powiedziec .....
a skad wiesz ze to przeładowanie (wina turbulum)... :?:
moze cos innego powoduje notlauf ....
nie bij ale podpiecie Vag'a duzo by wyjasnilo .... ;)
p.s ciekawe dlaczego nie mozna sie podłaczyc z Vag'iem ... moze to wina samego ECU (stad tez te notlaufy)
podsumowywujac ..... wróżymy z fusów a nikt tutaj nie ma kryształowej kuli .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2007 20:49:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Wiem, wiem, chciałem tylko poznać ewentualne powody i mieć większą jasność sytuacji. Może ktoś miał podobne przypadłości. Diagtronik mnie leczy tak, czy owak, muszą spowodować możliwość połączenia się z silnikiem, ale to musi poczekać.Jeżeli komuś coś jeszcze slina na język przyniesie to walić smiało.., a widze ze ktoś małą edycje w temacie przeprowadził :D Najwyższy czuwa. :diabel:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2007 23:48:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jeśli ma chipa - to jest to tylko i wyłącznie wina chipa. Te silniki są niereformowalne jeśli chodzi o strojenie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 08:16:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
dlaczego VAG się nie laczy przez OBD?
to bardziej mnie martwi, aniżeli przeładowania...


co do samego ob - tak, jak wskazali przedmówcy - program.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 15:54:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
No to sobie Norbi polepszyles. Mnie tez przeladowywuje ale turbo mam zjelane. A ty masz dwie suszarki :<

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 18:10:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Wiesz co to nie ja polepszyłem tylko jakiś Helmut, a o tamtejszych tunerach mam raczej niskie mniemanie, ale zawsze można udać się do Diagtronika, tudzież Mastersa i wgrać oryginalny soft i nad nim popracować. Fakt brak łączności jest pierszoplanowym problemem, bo bez tego soft jest nie do poprawy. Prócz tego skrzynia z pewnymi oporami daje sie przełączać i to moje zmartwienie na teraz. Troche zapuszczone to autko pomimo rewelacyjnego wyglądu, a i dodam ze ABS leży :diabel: Ale za to zawieszenie dzida, przyspieszenie kiedy nie ma notlaufu łeb urywa i ogólnie jestem bardzo zadowolony. Lubie inwestować w autko i poprawiać kogoś niedociągniecia, tylko żeby finansów na to wszystko starczało :/

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2007 22:01:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
A podpinał się ktoś już bezpośrednio do pinów ECU, czy zawsze przez złącze próbowali się połączyć?
Rozebrać ECU i zobaczyć czy piny nie pozamieniane, czasami stosowano taką formę zabezpieczania się przed niepowołanymi ręcami.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2007 08:39:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Na razie tylko przez złącze, ale jak dojde co i jak to opisze.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 11:58:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Sprawa się wyjaśniła :diabel:
1. Vag nie chciał się łączyć z motorownią ponieważ pompa ABS która była padnieta na to nie zezwalała :galy: Po odpięciu wtyczki od pompy Vag zrobił swoje i....
2. Był walnięty czujnik temp. spalin na jednej z turbawek i to on powodował trub awaryjny turbin.
Tera autko zapier... elegancko :peace:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 12:00:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Norbi napisał(a):
Sprawa się wyjaśniła :diabel:
1. Vag nie chciał się łączyć z motorownią ponieważ pompa ABS która była padnieta na to nie zezwalała :galy: Po odpięciu wtyczki od pompy Vag zrobił swoje i....
2. Był walnięty czujnik temp. spalin na jednej z turbawek i to on powodował trub awaryjny turbin.
Tera autko zapier... elegancko :peace:


to zamawiam kolejna jazde próbna .... :diabel:

p.s a jak temat pompy ABS-u ... wyprostowany ... :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 12:36:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
spanky napisał(a):
Norbi napisał(a):
Sprawa się wyjaśniła :diabel:
1. Vag nie chciał się łączyć z motorownią ponieważ pompa ABS która była padnieta na to nie zezwalała :galy: Po odpięciu wtyczki od pompy Vag zrobił swoje i....
2. Był walnięty czujnik temp. spalin na jednej z turbawek i to on powodował trub awaryjny turbin.
Tera autko zapier... elegancko :peace:


to zamawiam kolejna jazde próbna .... :diabel:

p.s a jak temat pompy ABS-u ... wyprostowany ... :?:


abs jest dla pederastów ;) .
prawdziwi pałkarze palą lacia aż miło...

Norbi, ta blokująca pompa to bardzo ciekawe zjawisko. rozumiem, że umarła elektronicznie?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 15:09:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):

abs jest dla pederastów ;) .
prawdziwi pałkarze palą lacia aż miło...



Meszrumie - Ty niedobry :534: ... :diabel:
Obraziłeś wszystkich ze sprawnym ABS-em :622: :D
...czekamy na przeprosiny... :peace:

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 16:56:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Zgadza sie padł sterownik w pompie, ale już pompa wymieniona tylko jeszcze błąd nie skasowany i ABS nie działa :diabel: . Właśnie jestem w drodze do Diagtronika zeby skasować błąd i mam nadzieje jeszcze dzis cieszyc sie ABSiorem :peace:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 17:58:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Norbi, nie przyznawaj się, że nie masz VCom'a...
masz dwie suszary... jest co diagnozować ;) ...


naturalnie przepraszam wszystkich ze sprawnym abs'em...
:peace:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 20:10:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
meszrum napisał(a):
abs jest dla pederastów ;) .
prawdziwi pałkarze palą lacia aż miło...


rozumiem ze w swoich dwoch kobyłach TDI masz powylanczany ABS .... :?: ... :):

meszrum napisał(a):
naturalnie przepraszam wszystkich ze sprawnym abs'em...
:peace:


nie obrazam sie .... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2007 08:55:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
No i dupa blada... :/ dość dziwna sprawa. Po nabyciu pompy ABS-u podłączyłem ją do autka i zdiagnozowałem i było ''brak błędów'' Teraz kiedy ją założyłem Vag nie łączy się z pompą k... mać. Jakieś sugestie koledzy :(: :?:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2007 20:57:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2006 22:52:52
Posty: 333
Lokalizacja: Wa-wa oraz dz-ów
może któryś z czujników podaje "dziwny" sygnał i pompa "głupieje"

_________________
SebMis
schwarz Allroad 2.7 BiT
A4 (B5) Avant AKN SilverArrow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 10:18:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
SebMis napisał(a):
może któryś z czujników podaje "dziwny" sygnał i pompa "głupieje"
To może być myśl, odepne i sprawdze po kolei SebMisie( kiedy sie wreszcie na spocie pojawisz swą uzdrowiona V6-czką :diabel: :?: )

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2007 18:01:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Kolejny dziwny przypadek...
Otóż, wybieram się dziś do markieta(jak na niedziele przystało :peace: )patrze, oczom nie wierze, na fisie nic nie miga, nic nie piszczy :!: Ruszam naciskam hamulec ABS-ik działa jak marzenie. Dojeżdżam do markieta, gasze autko przekręcam kluczyk ponownie w pozycje zapłon i moim oczom i uszom ukazuje sie jak dobrze znany stan fisu sprzed dokladnie kilkunastu minut, czyli ABS-u BRAK :/ I tak już pozostało.... przez kilka nastepnych odpaleń autka sytuacja sie nie zmieniła ot taka zagwózdka :peace:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: