Witam, jak w temacie zaobserwowalem wyciek oleju w miejscu laczenia gornej rurki olejowej doprowadzajacej olej do turbiny. Miejsce zaznaczone jest na obrazie:
Wydaje mi sie ze winna bedzie czesc ktora jest podswietlona, czyli 4A - krociec srubowy z pierscieniem uszczelniajacym. Teraz pytanie odnosnie demontazu tegoz elementu: czy mozliwe bedzie odkrecenie tylko w miejscu polaczenia z turbulum czy tez bede musial wyjac cala rurke zeby wymienic uszczelke. Zastanawiam sie tez nad demontazem calego turbo (nie wiem jak wyglada sytuacja na osi wirnika po niedostatkach olejowych), czy ktos demontowal juz tyrbine w AVF (lub podobnych jednostkach) - jak jest z miejscem i czy bez specjalistycznych narzedzi sie nie obejdzie (trudnodostepne sruby).
Na koniec pytanie najwazniejsze, po odkreceniu rurki olejowej musze wstrzyknac troche oleju w miejsce polaczenia ("do turbiny") i pokrecic silnikiem bez zapalania - co odpiac konkretnie, w takiej sytuacji?
Dziekuje za podpowiedzi.