.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 17:57:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 ABC 2,6] Ciężko odpala zimny silnik.
PostNapisane: 04.paź.2007 15:49:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2007 01:24:34
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
Witam.
Silnik ciężko odpala lub nie jeżeli jest zimny.Jeżeli zapali to pracuje bardzo nie równo.

Zostało wymienione:
-zawór biegu jałowego
-przepustnica
-czujmik temperatury
-cewka
-przewody
-świece
-filtr paliwa
-paliwo
-zaworek ciśnienia w listwie wtryskiwaczy
-wtryskiwacze

Cisnienie sprężania w normie
Cisnienie paliwa w normie

Auto pasiada LPG i zapala na gazie na zimnym silniku.

Nie ma błędów zapisanych.

Proszę o podpowiedź jaka może jeszcze występować usterka, która trzeba wyeleminoiwać.

Ewentualnie jakie logi zrobić i czy na zimnym bądź ciepłym silniku.

Zauważyłem, że odpala na zimno jak się rozłączy wtyczke czujnika temperatury płynu chłodzącego(czujnik nowy i dobrany odpowiednio)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2007 20:20:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 11:06:37
Posty: 468
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Ja mam to samo. Ale nie mam problemu z odpaleniem. Pierwsze 5 sekund rozruch straszne. Dalej nierówna praca jakby pracował na 5cylindrach. Na niepłym wsio OK tylko cały czas mam wysokie obroty jałowe.
Narazie mam wymieniony swiece kable WN, czyszczony krokowiec PB.
Podejżewam nieszczelnośc kolektora dolotowego. Bo czuje dziwny zapach gazu na postoju. Nie jest to gaz czysty ani spalony. Nieszczelności sprawdzone na ewentualnych połączeniach
Jak sie sypie to sie wszystko sypie!!!
mój problem:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=66515

_________________
jest Audi A4 Avant B5 FL 1999r 1,9TDI AVG - GOLDEN HORSE TDI
było Audi 80 Avant B4 1994r 2,6 ABC - SILVER HORSE V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2007 17:52:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Motor - wyklucz to co jest wspólne z instalką gazową i sprawdź tylko pozostałe. A to, że coś dało odłączenie czujnika temperatury od ECU, może znaczyć, że albo czujnik jest zwalony, albo inne sygnały z silnika, przy właściwym pomiarze temperatury powodują, że ECU źle steruje wtryskiem i kątem zapłonu. Ponieważ silnik dobrze zapala na gazie, więc może masz coś nie tak z kątem wyprzedzenia zapłonu, bo gaz chyba jest bardziej tolerancyjny, i nawet przy zbyt wczesnym kącie silnik chodzi. Ekspert nie jestem, ale rozrząd, czujnik położenia wału itd. do sprawdzenia.

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: