.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 18:59:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B4 1.9 TDI Cięzko odpala po zgaszeniu.
PostNapisane: 13.paź.2007 12:05:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
Witam mam taki problem rano gdy silnik jest zimny ze odpalam go bez problemu a pojawia sie on wtedy gdy go zgasze w chwilę pozniej gdy jeszcze sie nie nagrzeje. Pózniej nagrzany nawet nie bardzo ale tak 60 stopni pali juz ładnie tak jak rano . W czym moze być problem??? Proszę o podpowiedz...

Czy przeplywka moze mieć z tym cos wspolnego?? na vagu nie wyrzucilo bledu ale na wolnych obrotach wskazywala nie dobre parametry .

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 12:14:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jesli twoje autko jest z rocznika >94 zrób logi statyczne dla kanału 01, grupy 013.
Podejrzewam uszkodzenie pompy wtryskowej.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 12:18:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
Ok dzieki za podpowiedz . Dodam jeszcze ze predkosc maksymalna 185 km/h i zbiera sie ok . Nie znam sie za bardzo na tym i czy brak spadku mocy nie wyklucza uszkodzenia pompy??

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 12:24:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W jednym z moich autek mam podobną przypadłość a prędkość max nie uległa zmianie i jest zgodna z danymi fabrycznymi (po odjęciu 7 km/h , które zawyża licznik).
Chodzi o to , że pompa z uszkodzoną sekcją wysokiego cisnienia, nie potrafi na bardzo wolnych obrotach na goracym silniku (rozruch) wytworzyć wystarczającego cisnienia. Po uruchomieniu silnika zaczynają działac mechanizmy korygujące (do 1500 rpm) a później pmpa już wytwarza wystarczające ciśnienia i autko jeździ jak powinno.
Do tego dochodzi wspomaganie ze strony turbiny i jesli autko ma prawidłowa kompresję - nawet byś nie wiedział o usterce, gdyby nie problem z rozruchem na goracym silniku.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 14:20:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
Sprawdzilem pompę i wszystkie wyniki sa w normnie . Dodam ze nie chce odpalac w malym przedziale temperatur. rano odpala fajnie i jak jest rozgrzany tez super . chodzi o odpalenie gdy jest niedogrzany lub ostygniety znacznie. Czy to moze być jakiś uszkodzony czujnik
???

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 14:26:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
fishmanr1 napisał(a):
Sprawdzilem pompę i wszystkie wyniki sa w normnie . Dodam ze nie chce odpalac w malym przedziale temperatur. rano odpala fajnie i jak jest rozgrzany tez super . chodzi o odpalenie gdy jest niedogrzany lub ostygniety znacznie. Czy to moze być jakiś uszkodzony czujnik
???
w mojej niuni dzieje sie bardzo podobnie jak w twojej i jest to czujnik Temp. G62 ale nie wiem jak to jest rozwiazane w B4

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 14:30:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
Podejrzewalem wlasnie jakis czujnik. :/ Jakby ktos cos wiedzial na temat 1z ewentualne koszty itp. to proszę o odpowiedz. Moze ktos wie gdzie to sie znajduje owy czujnik i czy sam go wymienię czy to raczej solidny warsztat...

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 14:38:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
tu masz link do tematu i gdzies sa fotki jak to wyglada w V6 http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=43345&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=f62525d70b3d6473d328aa9ff9adc77e

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2007 23:12:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
fishmanr1 napisał(a):
Sprawdzilem pompę i wszystkie wyniki sa w normnie . Dodam ze nie chce odpalac w malym przedziale temperatur. rano odpala fajnie i jak jest rozgrzany tez super . chodzi o odpalenie gdy jest niedogrzany lub ostygniety znacznie. Czy to moze być jakiś uszkodzony czujnik
???

Poprosimy o logi.
Wykonaj jeszcze logi grupy 007 na zimnym silniku (przed uruchomieniem) oraz w chwili, gdy pojawią się kłopoty z rozruchem.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 14:51:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
No co tu duzo bede sie rozpisywał ... DZIAŁA jak powinien. Juz nie jechalem kolejny raz coby wykonać logi no bo samochod po wymianie czujnika temperatury zaskakuje za kazdym razem . Wydaje mi sie ze w tym byl problem. Juz 2 dzien i zero problemow z odpalaniem i praca. Jak pojawia sie jakies problemy podaje zrobić logi.

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2007 15:06:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
Sprostowanie :/ Objawy opisane poprzednio powrocily...Wydaje sie ze kolega mial racje z ta pompa. Teraz juz nie chcial odpalić na zimno czyli jeszcze gorzej... :/

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2007 20:35:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.cze.2005 12:05:32
Posty: 82
Przepraszam z gory za pisanie postu po poscie ale chce dopisac ze zauwarzylem babelki w przewodzie od filtra paliwa do pompy . CZy tak moze być ?? i tak bulgocze i tryka w aucie i to chyba wlasnie one tak sobie tam . Proszę o podpowiedz . czy to paliwo nie dochodzi do pompy ?????

_________________
A6 2.8 30v Avant quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: