.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 19:37:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [b-4 2.8 aah] sprzęgło dziwne zachowanie
PostNapisane: 12.paź.2007 22:59:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
3 krotnie zdarzło mi się- ZAWSZE po umyciu silnika wodą żę po odstawieniu auta na parking po 2-3 godzinach sprzęgło nie rozłancza silnika od skrzyni .pedał jest normalny a po wciśnięciu sprzęgła i próbie uruchomienia rozrusznikiem samochód gdy ten jest na biegu samochodem szarpie tak jakby nie było wciśnięte sprzęgło . gdy wrzucę na luz mogę odpalić auto ale z kolei nie mogę wrzucić jedynki . radzę sobie w ten sposób iż uruchamiam motor na biegu samochód rusza na rozruszniku silnik załapuje w pewnym momencie daje się usłyszeć jakby stuknięcie jakiegoś elementu sprężystego i wszystko wraca do normy aż do następnego mycia ciśnieniowego silnika (wyciek oleju spod prawej głowicy)co ciekawe zaraz po umycu jest ok dopiero po 2-3 godzinach pojawia się problem. podejrzewam tworzenie się rdzawego nalotu tak jak na tarczach hamulcowych tylko w tym przypadku na kole zamachowym i docisku a możę ktoś spotkał się z podobnym problemem i potrafi wyjaśnić to dziwne zjawisko . do pracy sprzęgła nie mam absolutnie żadnych zastrzerzeń ciche, płynnie działa, nie szarpie i nie ślizga się .
wykluczam raczej pęknięcie sprężyn tłumika drgań skrętnych i ew blokowanie sprzęgła . dzieje się tak tylko po potraktowaniu jednostki napędowej wodą z góry dzięki za sugestie.
od pierwszego objawu zrobiłem już jakięs 30.000 km

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 14:37:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
nikt nie pomoże ?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 16:27:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
myjka ciśnieniowa na silnik :): :peace: i to jeszcze w benzynie

ogólnie sie nie myje silnika zwłaszcza pod dużym ciśnieniem wody (jak tam elektryka jeszcze działa ? )

a co do problemu może woda leci na sprzęgło i wytwarza większe tarcie ?
tylko gdzie i jak nie pytaj
jedynka też może nie wchodzić z powodu większego tarcia i niecałkowitego wysprzęglenia

choć znam dwóch co i bez sprzęgła zmieniali biegi z wyczuciem przy odpowiednich obrotach ....

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2007 16:59:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
rdza, po prostu rdza.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: