jakim interfejsem sprawdzał mechanik Ci komputer? ASO nie powinno blokować dostęp, choć można to zrobić. Twoje auto obsługuje , powinien obsłużyć VAG-COM w wersji 4.09 na interfejsie KKL z podwójną linią K.
Brak iskry sugeruje czujnik Halla. Szczególnie ,że prąd do cewki dochodzi a dalej nie, komputer daje iskrę dopiero po sygnale z halla. Tam jest chyba 4 cewki na głowicy a nie jedna? dlaczego mówisz o cewce w liczbie pojedynczej ?
hint: Niech mechanik sprawdzi wszystkie, ale to wszystkie masy podłączone do karoserii i silnika w komorze silnika.
_________________ Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
|