Witam.Ostatnio zauważyłem że chłodnica oleju która jest u podstawy filtra jest u mnie zaślepiona.Wąż wychodzi z jednego króćca i wchodzi do drugiego.Nie jest podpięta pod układ chłodzenia.Dziś zdjąłem jeden wąż z króćca i widzę że jest całkowicie suchy.Jest tylko trochę osadu jak w wężach chłodniczych.Jak dmuchałem w jeden króciec to widziałem że chłodnica jest drożna także nie wiem co za pajac i po co ją zaślepił.Niestety nie mam jak sprawdzić jej ciśnieniowo ale jak zatkałem jeden koniec a w drugi dmuchałem to nigdzie nie uciekało powietrze.W takim razie mam pytanie.Czy jeśli króćce od chłodnicy oleju są suche to jest pewność że jest szczelna?? Czy jak by była nieszczelna chłodnica to czy w wężu był by olej?? Jeżdżę już tak 6 lat więc na 100% od tego czasu nie było nic ruszane także chyba olej przez tak długi czas by się przedostał do tego węża który zaślepiał chłodnice...Bardzo proszę o szybką odpowiedź bo jutro mam zamiar podłączyć chłodnice pod układ chłodzenia a nie chcę zawalić płynu olejem jeśli okazało by się ze jest nieszczelna.Pozdrawiam
|