.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 23:40:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AAH] problem z glowica
PostNapisane: 19.lis.2007 21:57:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 19:11:42
Posty: 205
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Audi 100 c4
Witam mam dziwny problem z moja audiczka 100 c4 z silnikiem 2.8l. A mianowicie podczas jazdy auto w pewnym momencie stracilo na mocy i zaczelo chodzic jak z poczatku myslalem na 5 garkow. Na postoju zaczalem odpinac wtyczki od wtrysow zeby stwierdzic z ktorym jest cos nie tak. Co sie okazalo nie bylo zadnej reakcji na lewej glowicy po odpinaniu wtryskow. Znajomy mowi ze przewody i swiece mogly pojsc odrazu na jednej stronie wiec wymienilem i dalej to samo. Pozniej sprwawdzilem rozrzad, rozebralem pokrywy i wszystko gra na dole pokrywaja sie znaki a gorne podkladki sa w poziomie. Dzwonilem po znajomych i mowia ze cewka. No dobra rozebralem i widze ze dzieli sie na trzy czesci wiec jedna strona raczej nie mogla dostac pradu. Podpielem go pod kompa i nie ma bledow. Klubowicze moze jakies inne spostrzezenia, co moge jeszcze sprawdzic?? Bede wdzieczny za wszystkie sugestie.
Pozdrawiam

_________________
https://www.facebook.com/Audi-100-c4-27 ... 0/?fref=ts


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 09:06:53 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
a sprawdzałeś sondy lambda? U mnie podobne objawy były przy padniętych sondach

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2007 21:59:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 19:11:42
Posty: 205
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Audi 100 c4
Sondy byly ostatnio wymienione. Koledzy nie wiem co dalej robic. Kable, swiece i rozrzad sprawdzony jak pisalem wczesniej. Wymienilem komputer bo myslalem ze sygnal nie dochodzi do wtryskiwaczy ale jednak to nie jest przyczyna. Pozniej wymienilem czujnik halla dalej to nie to. Odkrecilem listwe z wtryskami i sprawdzilem czy paliwo dochodzi, rowniez wszystko gra. Komputer nie wykrywa bledow. Podpowiedcie jeszcze co mozna sprawdzic ewentualnie pomiezyc bo juz mi rece opadaja.

Pozdrawiam

_________________
https://www.facebook.com/Audi-100-c4-27 ... 0/?fref=ts


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2007 22:08:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
możesz sprawdzić przepływomierz, oraz poszukać gdzieś od przepływki do przepustnicy czy nie dostaje "lewego powietrza" albo któryś przewód jest przetarty np. od cewki albo jakiegoś czujnika, po sprawdzać podciśnienia czy się gdzieś któreś nie zluzowało.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2007 22:46:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 19:11:42
Posty: 205
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Audi 100 c4
Bede szukal tak jak piszesz przy czujnikach czy kabelki sie nie przetarly. Przeplywomierz chyba raczej odpada skoro tylko jedna glowica nie chodzi tak jak trzeba.

_________________
https://www.facebook.com/Audi-100-c4-27 ... 0/?fref=ts


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2007 22:56:39 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zacznij od ustalenia dlaczego nie pali na 3 cylindry? WN to to nie jest bo cewki sa rownolegle z prawa glowica wiec pozostaje rozrzad , zawory lub wtryski. jezeli to pierwsze i drugie to bez rozbierania glowicy sie nei obejdzie , jezeli to trzecie to zacznij od sprawdzenia masy na silniku

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2007 23:06:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 19:11:42
Posty: 205
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Audi 100 c4
ok dzieki Hans jutro sprawdzam mase. Odnosnie rozrzadu i zaworow to pisalem ze rozrzad jest ok nie przeskoczylo nic a co do zaworow to co moglo spowodowac ze sie uszkodzily jednoczesnie na 3 garckach??? chyba tylko bylaby to wina rozrzadu??

_________________
https://www.facebook.com/Audi-100-c4-27 ... 0/?fref=ts


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2007 23:08:18 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jakims cudem moglo cos wpasc tam ale to tak samo abstrakcyjne jak to ze padly kable czy swiece 3 na raz z jednej strony

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2007 07:51:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
hans napisał(a):
jakims cudem moglo cos wpasc tam ale to tak samo abstrakcyjne jak to ze padly kable czy swiece 3 na raz z jednej strony


Zawsze się mogła poluzować śruba na kole pasowym....wtedy wałek sobie a pasek sobie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2007 14:49:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
A może czujnik położenia wałka rozrządu się obrócił?

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2007 15:08:40 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to jest niemozliwe :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2007 23:31:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 19:11:42
Posty: 205
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Audi 100 c4
GrzesB no ale jesli poluzowana bylaby sruba od kola pasowego to na obu walkach by przeskoczyl rozrzad i obie glowice nierownoby chodzily. Jedno mnie zastanawia ze jak odepne wszystkie 3 wtyczki od wtryskow to nie ma roznicy w pracy silnika. No to myslalem ze wtryski ale pozniej podpiolem pod kompa i nie wyskoczyly bledy ale jak odpiolem wtyczke od wtrysku pokazal sie blad czyli wtryski chyba ok. W tym tygodniu chce w koncu kompresie pomierzyc to juz wszystko bedzie jasne.
Pozdrawiam

_________________
https://www.facebook.com/Audi-100-c4-27 ... 0/?fref=ts


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2007 02:09:42 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
czytaj Danon uważnie, a z pomyślunkiem.
Koło pasowe o którym GrześB pisze - to nie nie dolne koło, na wale korbowym, ale górne - przy JEDNYM z wałków rozrządu. Poluźniło , scięło blaszke i lata luzem, a jak nie lata - to obróciło. Teoretycznie - możliwe. Praktycznie - nie dotykałem dotąd rozrządu w v6 - nawet swojej, więc nie rzucam opinii.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2007 08:53:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
scob napisał(a):
czytaj Danon uważnie, a z pomyślunkiem.
Koło pasowe o którym GrześB pisze - to nie nie dolne koło, na wale korbowym, ale górne - przy JEDNYM z wałków rozrządu. Poluźniło , scięło blaszke i lata luzem, a jak nie lata - to obróciło. Teoretycznie - możliwe. Praktycznie - nie dotykałem dotąd rozrządu w v6 - nawet swojej, więc nie rzucam opinii.


:peace: Dobrze myślisz. Jak zmierzysz kompresję wszystko będzie wiadomo... A może po prostu pasek przeskoczył??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2007 19:17:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 19:11:42
Posty: 205
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Audi 100 c4
No i Panowie wszystko jasne. Dzis pozyczylem urzadzenie do kompresji i na pierwszym wyszlo 11 a na 2 i 3 po 3 bary tylko strasznie dmuchalo z gniazd swiec na 2 i 3 garze czyli uszczelka pod glowica?? Dobrze mysle bo mechaniorem nie jestem. Obojetnie co by to nie bylo glowice trzeba robic. Dzieki za wypowiedzi w moim temacie. Szkoda tylko ze wczesniej tego nie pomierzylem bo rozgrzebalem troche silnik :)
Pozdrawiam

_________________
https://www.facebook.com/Audi-100-c4-27 ... 0/?fref=ts


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2007 00:31:48 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a tak z ciekawosci zapytam. kiedy byl w aucie robiony rozrzad i kto go robil ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2007 22:29:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 19:11:42
Posty: 205
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: Audi 100 c4
Rozrzad wymienialem 55 tysiecy temu. Wymienial go mechanik ktory sie na tym zna. Do czego zmierzasz Hans??

_________________
https://www.facebook.com/Audi-100-c4-27 ... 0/?fref=ts


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron